• klyban

Ni gör mig så jävla äcklad!

Anonym (Nej) skrev 2018-09-12 08:04:27 följande:
    OMG, på allvar Klyban? Kanske dags för en avvänjning? Det här ser ju seriöst rätt illa ut, tycker du inte? 

Ja, jag har svarat på mycket konstigt ifrån denna person.
    Och den mest konstiga är hur han berättat vilken sexgud han är på ge orgasmer.
    Och att det finns bara ett sätt och se sex på och det är hans.
    Det innebär att alla som inte har sex som han och tänker som han, de är förkastliga och moraliskt degenererade.

Så ja,d et blir ett par inlägg, men det bara upprepningar då han vägrar svara på varför han sa så.
    Så tiden man lägger ned är väldigt liten.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-12 08:15:26 följande:
    Marknaden ser lite olika ut i olika delar av världen. Utbudet av prostituerade är lägre i jämställda och rika länder eftersom kvinnorna där inte behöver sälja sina kroppar för att överleva och har egen ekonomi och är självständiga. Om du tar bort de kvinnor som säljer sex i Sverige och som inte kommit hit från fattiga länder eller är offer för trafficking blir det inte jättemånga kvar.

För vissa är och överleva att ha en iphone i handen.

Har faktiskt inte än förstått varför du vill göra det sämre för dessa kvinnor, och forcera dom in i kriminella nätverk.
    Jag har inget annat än att du hatar dessa kvinnor som arbetar med detta, och då spelar det ingen roll om de råkar illa ut heller.

Det är det enda slutsatsen man kan göra med din Utopiska dröm som aldrig kommer ske.

hur många meter var det?
  • klyban
    Voyager skrev 2018-09-12 08:30:05 följande:
    och den marknaden har troligen minskat i Sverige (enligt utredningar och forskning och även enligt kriminella nätverk själva som Europol kartlagt).

Tycker du, det har jag svårt och se.
    Jag ser bara ett ökat behov, och det är detta vi kommer se.
    Det enda som sker är att man är bättre på dölja det.

Men detta är INGET svar du gav oss om varför det är bara ditt sätt och se på sex som gäller, hur komemr det sig den frågan är så svår för dig?

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-12 13:29:30 följande:
    Om han är otrogen med en kollega lär den kollegan vara med på noterna, vara lika kåt och få lika mycket ut av det. Du kanske tror att de prostituerade gillar att torskarna har sex med deras kroppar?
    Inget av detta du skriver där hjälper några kvinnor i branschen.
    hur många meter var det?
  • klyban
    Voyager skrev 2018-09-12 16:54:51 följande:
    Läs studien först kan vi diskutera sedan.

Nja, vi är väl vid en punkt att du inte svarat på varför du tror att alla ska tänka på sex som du.
    Innan dess är allt annat helt ointressant. för dig här.

hur många meter var det?
  • klyban
    Voyager skrev 2018-09-12 17:29:34 följande:
    Minns du vad jag skrev tidigare? "Jag har tillgång till AI-verktyg du inte har en aning om och ska ta upp det i en annan tråd senare och ge tips till andra användare där hur de kan göra."

Jag tar hur lätt som helst fram en loggfil för en viss signatur - och detta var inte ens med AI! Det roliga blir sedan när man låter datorn göra en lite mer avancerad jämförelse av olika signaturer t.ex. "klyban" och "..." Hehe...

Det spelar ingen roll om du tar all fakta i världen, så är vi fortfarande vid samma punkt med dig.
    Varför inbillar du dig att ditt sätt och se på sex är det enda sättet?

Även intressant du pratar om datorn ska göra avancerade jämförelser, sen ger du oss inget.
    Vem tror du dig går på nått sånt?

hur många meter var det?
  • klyban
    Voyager skrev 2018-09-12 17:45:45 följande:
    ...och?

Är inte det uppenbart?
    Prostituerade kommer ALDRIG försvinna, kunde du inte förstå det själv där?

hur många meter var det?
  • klyban
    seoltang skrev 2018-09-12 16:01:18 följande:
    Torskar bryr sig inte om prostituerade säljer sig själva frivilligt eller inte. Det är därför trafficking och sexslaveri är en miljardindustri. Om frivilligt sexarbete var så vanligt som pro-prostitutionsaktivister hävdar så skulle inte trafficking existera.

Prostituerade säljer inte en tjänst de säljer sig själva.
    Det är därför en 13 årig oskuld kan säljas för ett högre pris än en 40 årig kvinna som arbetat som prostituerad i 20 år.

EXAKT, det är därför vi ska se till det blir frivilligt, detta går aldrig uppnå om man har branschen olaglig.
    Inget lätt arbete har jag påpekat många ggr, men till enda alternativet och ha forcerat fram dom via kriminella nätverk.
    Så är frivillighet bättre än att ha forcerat någon?

hur många meter var det?
  • klyban
    Voyager skrev 2018-09-13 19:26:47 följande:
    Hej!

Vad tror ni om trafficking för ett land som legaliserar prostitution (som en typ av "Hans-Rosling-fråga")?

1. Trafficking minskar om prostitution legaliseras.

2. Trafficking är oförändrad om prostitution legaliseras.

3. Trafficking ökar om prostitution legaliseras.

4. Traffikings förändring kan inte avgöras om prostitution legaliseras.

Nej, det är en fråga som kommer ta lång tid och lösa.
    Men som det är nu, så kommer aldrig en lösning ske.

Det är rätt uppenbart att förbjuda inte fungerar, och de som kommer i kläm är just bara kvinnor.
    Men det finns en så extrem moralisk stress över att en kvinna skulle vilja arbeta med detta.
    Så man tar beslutet åt henne och förbjuder henne.
    Den som inte äger sin egen kropp, är en person som inte lever i en demokrati.
    Detta i ett land där det inte ens är olagligt att försöka ta sitt liv.

Självklart kommer kriminella nätverk försvinna om man hittar rätt metod för de arbetande i branschen.
    Det finns massor av åtgärder vi diskuterat i tråden, men de kan vi ta efter du svarat om varför du tror att det bara finns ditt sätt och se sex på.

hur många meter var det?
  • klyban
    Voyager skrev 2018-09-14 13:09:42 följande:
    [Autosvar] Tack för ditt svar! Jag kommer att publicera underlag lite senare när fler fått tillfälle att fundera.

Autosvar???

Redundant!!!

hur många meter var det?
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!