• klyban

Ni gör mig så jävla äcklad!

Anonym (yes) skrev 2018-09-04 10:58:48 följande:
    Fakta på att ingen gör det frivilligt.  Eh! är bergsäker i sina uttalanden om att "det är så" men har hittills inte kunnat producera någon som helst fakta som styrker det.

Jaja, då hänger jag med, och det är ju dagens sanning att Eh! har sin åsikt.
    Men att fakta på viss saker är gravt efter, eller inte alls.

För mig finns bara en intressant grej, och det är göra det bättre för kvinnorna.
    För den utopiska idén att man ska få ett slut flera tusenårs prostitution, är ovanligt naivt.
    Men så brukar det vara med moral, ibland inbillar man sig saker som aldrig kan ske.
    Och man har sen inga problem att kliva över lik, eller ens motivera saker som inte går visa med fakta.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-04 11:20:18 följande:
    Varför är du och dina gelikar här i tråden så angelägna om att upprätthålla prostitutionen? Varför skulle ni gråta blod om det inte fanns några prostituerade? är det för att ni känner trygghet i att veta att det alltid finns en kvinna längst ner på samhällsstegen och att det alltid finns en kvinna som kan låta er onanera med hennes kropp om ni får lust nån dag?

Det har inget med prostitution och göra, utan att dessa kvinnor har horribla arbetsförhållande tack vara såna som díg.
    Som anser sig ha en moral som ska forceras på andra, oavsett om de kommer till skada.
    Och allt detta för bara din moral.

Vi andra låter inte moral hindra oss se bättre lösningar för den arbetande kvinnan/mannen.
    Och en sak är säker, dagens system är väldigt dålig för den prostituerade.

Kan du förklara varför din moral ska forceras på andra?

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-04 15:17:44 följande:
    Inte internationellt...Och vilka är köparna? Män. Varför anser män att det OK att onanera med andra människors kroppar?
    Vad skulle det ha för betydelse för oss här?
    Din moral är inte applicerbar på andra.
    hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (yes) skrev 2018-09-04 15:23:13 följande:
    Jag gissar att Eh! är tredjevågsfeminist, och de går som sagt inte att resonera med för det skiter i fakta. De har sin "sanning" som de totalt skiter i att stämma av med verkligheten. De utgår ifrån att framför allt kvinnor alltid är offer oavsett om de gör saker av egen vilja eller ej, det påverkar hela deras livsåskådning. Allt utgår ifrån patriarkat och samhällsstrukturer som FÅR folk att göra saker. Därav oviljan att vilja ta in att vissa kan välja det helt frivilligt. Det går liksom inte ihop med offermentaliteten att folk skulle välja sånt frivilligt, det kan inte stämma, det måste bero på att de är trasiga och inte vet bättre. Det hen tar i försvar här är sin ideologi, prostitutionen är sekundärt.

Svårt och säga emot på sådana som Eh!.

Sen med det sagt, så är det ingen lätt fråga och separera den arbetande prostituerade ifrån kriminellanätverk.
    Jag anser om vi ens värnar om dessa kvinnor och män som arbetar med detta, så måste man inse att nuvarande system är helt fallerat för den punkten.

Det är annars lite rolig retorik, som man har en kvinna/man för att onanera åt en.
    Sett den många ggr nu, och blir lika perplex i att man tror det ens betyder nått.
    Speciellt eftersom onanera betyder nått man gör själv, och även om man betalt för sex.
    Så är det fortfarande ingen onanering.
    Jag bara antar att Eh! menar att det inte är sex, men det går aldrig påstå.
    Inte ens med den bästa viljan.

Detta är ingen lätt fråga, men det borde vara uppenbart för de flesta att nuvarande system inte fungerar.
    Och då får man ställa sig frågan, vill man förbättra för dessa kvinnor/män.
    Svaret är tydligen nej, och då är frågan varför man vill göra dessa individer illa.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (micke) skrev 2018-09-04 15:14:13 följande:
    det är fler unga män som säljer sex än unga kvinnor
    läs på

Har du en länk på detta, för det skulle jag gärna vilja ha.
    Det hade även varit roligt sett hur det ser ut i andra länder också.
    Min gissning att Eh! har bara fantiserat ihop detta, men säkert finns det länder det är sant också.

hur många meter var det?
  • klyban
    oanonym skrev 2018-09-04 16:14:22 följande:
    Fråga männen som anser att de gör det.
    Varför tycker kvinnor det är ok att män onanerar med deras kroppar?

Vi ska inte underhålla den, utan den ska förtydligas och inse att det ALDRIG NÅGONSIN kan handla om onani eller onanera med prostituerade.
    Enda gången onani blir gångbart, är de ggr personen vill onanera och inte ha sex med den prostituerade(eller bägge, onani är nått man gör själv)

hur många meter var det?
  • klyban
    oanonym skrev 2018-09-04 22:16:42 följande:
    Jag ville ställa en dumfråga tillbaka ...

Jo jo Foten i munnen

Vi kommer få se den mer, och tron att det betyder nått.
    Jag faktiskt aldrig kommenterat det innan, då det är så makalöst dumt påstående.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (en kille) skrev 2018-09-04 22:36:43 följande:
    Jag har ingen länk men jag minns att RFSU gjorde en undersökning bland gymnasieungdomar för några år sedan där det blev tydligt. 

Oki, får hoppas någon annan vet om nån länk.
    För denna förändrar diskussionen rätt rejält.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (...) skrev 2018-09-04 23:19:02 följande:
    En ännu bättre fråga är varför kvinnor tycker det är ok att onanera med mäns kroppar.

Nej, det är ingen fråga innan den första är besvarad.

Sen onani är omöjligt, då det är nått man gör själv.
    Men sure, det finns säkert  någon som tänder en man/kvinna tittar på när de onanerar.
    Men det är dock fortfarande nått som man gör själv.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (micke) skrev 2018-09-05 09:35:05 följande:
    Orsaken till att den svenska prostitutionsdebatten BARA handlar om kvinnor och påstådd trafficing är att dom män som säljer sex,  säljer till andra män.

Att då ge sig på HBQT gruppen är otänkbart. Dom är fredade för all kritik när det
    gäller sexualitet.

Att ge sig på Hetro CIS män är betydligt lättare och 100% normativt.

Det är exakt samma konflikt vi ser när man pratar om vem som gör våldtäkter, där bara unga vita män lyfts och där invandrare verkar få nått frikort.

Tack för länkarna.

Det jag är mer perplex på, det är hur man till VARJE PRIS ska göra det för jävligt för dessa kvinnor.
    Jag får känslan att man inte bryr sig ett skit om själva prostitutionen, utan enbart inriktar sig göra det så jävligt de någonsin kan för dessa kvinnor.
    De är så fast i sin moral, att kliva över några kvinnokroppar är inget man tar någon notis om ens.
    För det viktigaste är att upprätthålla moralen de har, och att denna moral ska appliceras på ALLA utan att man ens reflekterar över konsekvensen över detta.

Kort och gott, man vill dessa kvinnor illa, och ur går det ihop med moral???

hur många meter var det?
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!