• Anonym (S18)

Ni gör mig så jävla äcklad!

Det finns ingenting i denna värld som gör mig så arg och äcklad som män som försvarar prostitution. Nyss fick jag läsa dessa mäns inlägg i en tråd om just prostitution och jag kände hur ilskan vällde upp i mig. HUR kan man försvara allt det sjuka som prostitutionen för med sig?? 

Jag fattar det inte. Och kom INTE och säg att det är lagligt i andra länder och därmed okej där- för det är det INTE: Det gör det bara svårare för polisen att sätta fast hallikar och människor som bedriver traffiking- prostitutionens två huvudmän.
    Kom INTE och säg att det är ett "arbete", för det är det INTE! Gör det själv då! Ni menar ju att tjejen har en jävla fin timpeng, 1500 för en timme. Då borde ju ALLA prostituera sig! Eller? Nej? Varför inte? Jo för att folk vill inte utsätta sig för den kränkning, det våld, den utsatthet, den skam, det livslånga trauma det innebär att sälja sin kropp! SÅ VARFÖR vill du köpa henne???

I både Sverige och utomlands är det ytterst ytterst ovanligt att en kvinna är sin egen (alltså utan en hallik eller indragen i en härva). Antingen har hon en hallik som säljer (misshandlar och våldtager) henne och tar 90% av pengarna själv, eller så är hon fast i en traffikinghärva hon inte kan ta sig ur. ÄR DET VERKLIGEN OKEJ att köpa denna tjej? Är det verkligen okej att köpa NÅGON som uppenbarligen är svagare och utsätter sig för livsfarliga risker??

Det finns så mycket skit i denna värld. Svenska män som åker till lagliga bordeller i Tyskland, köper en tjej- recenserar henne på nätet och åker sen dit igen månaden därpå. Samma sargade utsatta tjejer. Tjejer som dödas, torteras, våldtas och misshandlas. ALLT för att ni köper, efterfrågan fortsätter. FY!! HELT JÄVLA VANSINNIGT! 

Ni som försvarar detta- hur tänker ni??

• Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-29 15:11:26 följande:
    Kanske det är män som till större delen köper de unga killarna? Tror du får kolla upp det. Ungdom och skönhet är precis lika eftertraktat i gay-världen som i den hetero.
    En hel del heterosexuella män har sex med andra män så det finns säkerligen en marknad för unga män att säja sex till dessa män, kan ju vara en idé för ensamma snälla män som har svårt att hitta ett jobb inte minst med tanke på att män har en prostata som vid stimulering ger orgasm
  • oanonym
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-29 16:46:14 följande:

Sidan finns inte kvar som det verkar!? Väldigt märkligt att kvinnor med barn i 40-årsåldern inte väljer att träffa en vettig man i mogen ålder utan köper en snorunge. Liksom varför inte skaffa en dildo och lite fantasi?

Barnen är inte i 40-årsåldern ..... :)

Ja, man kan tycka mycket är märkligt här i världen.

Vad är det som säger att dessa kvinnor inte har en dildo?
  • klyban
    Sidan finns inte kvar som det verkar!? Väldigt märkligt att kvinnor med barn i 40-årsåldern inte väljer att träffa en vettig man i mogen ålder utan köper en snorunge. Liksom varför inte skaffa en dildo och lite fantasi?

Sidan finns kvar, dock är länken förändrad, och förstår inte vart den ska.
    Vilket betyder du får söka upp den själv via google och sen gå in på den.
    Detta är ett problem med forumet och som gör om länkar till rappakalja ibland.

hur många meter var det?
  • Anonym (anonym)
    Självfallet är skälet den sexuella uthålligheten som en ung man har och den ungdomliga kroppen utan rynkor dessutom är det utan någon form av förpliktelser och utan risk att mannen för sig att de är ett par
  • Anonym (yes)
    Anonym (Nej) skrev 2018-06-29 14:19:01 följande:
    Nej det har jag aldrig påstått, varför hittar du på det? Du stärker inte direkt din egen sak när du ljuger ihop saker andra aldrig sagt, tänkt eller skrivit.
    Har du inte? Ta en titt på nedanstående inlägg från DIG. Det stärker inte direkt din egen sak att du har svårt att stå för vad du skriver och sen kallar andra för lögnare när de ifrågasätter dina påståenden
    Anonym (Nej) skrev 2018-06-29 11:05:25 följande:
    Hur många procent av världens prostituerade tror du gör det frivilligt? Seriös fråga, hur många uppskattar du gör det helt frivilligt och inte för att överleva, bekosta ett drogberoende eller för att de på annat sätt är tvingade. Psykiskt friska utan behov av att döva ångest eller liknande. 
    Anonym (Nej) skrev 2018-06-29 11:02:23 följande:
    Återigen sitter du med lyxen att faktiskt ha ett val, det har inte prostituerade.

Och för att göra någon slags jämförelse så får du nog tänka dig att bli misshandlad 8-10 ggr per dag och bara se en bråkdel av pengarna du dragit in på detta. Fortfarande lika lockande och självklart?
  • Anonym (anneli)
    Anonym (anonym) skrev 2018-06-29 16:55:04 följande:
    Självfallet är skälet den sexuella uthålligheten som en ung man har och den ungdomliga kroppen utan rynkor dessutom är det utan någon form av förpliktelser och utan risk att mannen för sig att de är ett par
    Liksom precis lika som männen tänker alltså? Tillåt mig tvivla. Jag tror att MINST 98,9% av alla kvinnor vill ha närhet, engagemang och ngt som är på riktigt. Kanske kan vissa låta sig luras när de köper en ung Gambian på semestern. En LITEN grupp gamla kärringar med noll koll. Trist att de får så stort fokus.
  • Anonym (anonym)
    klyban skrev 2018-06-29 16:45:01 följande:

Nu vet jag inte vad som hänt med alla dessa nya inlägg, men gav du källa någon gång, eller återupprepade du bara samma sak om och om igen?

Dock finner jag det märkligt att en del hävdar man ska skydda kvinnorna, men sen bara orsakar dom mer skada.
    Efter 20 år förbud måste det bli pinsamt uppenbart att det inte fungerar överhuvudtaget, men moralen gör så en del inte ens klarar av att diskutera frågan och de problem som finns.
    Jag anser det största problemet med prostitution är kriminella nätverk, även där man har prostitution lagligt.
    Ser aldrig några förslag hur man ska lösa detta, vi har nu testat att förbjuda det och fallerat i det grövsta.
    Dock är min erfarenhet av moraliska brott, är just att man tillåter inga argument och man gladligen kliver över lik för upprätthålla moralen.
    Samtidigt som man försöker hävda det är för kvinnorna, fast det är uppenbart fel.

Det går inte att skydda majoriteten av sexsäljarna eftersom majoriteten inte är medborgare i landet de säljer sex och de inte finns personuppgifter om dem.Skulle prostitution vara laglig så skulle de utländska säljarna inte få tillstånd att sälja sex eftersom det krävs arbetstillstånd, folkbokföring eller utländskt bemanningsföretag, skatter, redovisning, hälsokontroller, reglerad arbetstid, följande av regler inom hälsolagstiftning osv. Skulle prostituerade som i Tyskland hyra rum för liknande summa som egen företagare skulle det inte gälla för Rumänskor eller kvinnor från andra länder och då blir det bara de svenska kvinnor eller männen kvar
  • oanonym
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-29 17:03:38 följande:

Liksom precis lika som männen tänker alltså? Tillåt mig tvivla. Jag tror att MINST 98,9% av alla kvinnor vill ha närhet, engagemang och ngt som är på riktigt. Kanske kan vissa låta sig luras när de köper en ung Gambian på semestern. En LITEN grupp gamla kärringar med noll koll. Trist att de får så stort fokus.

Vilken del av kvinnorna är det du vill ska skaffa dildo och fantasi?
  • Anonym (anneli)
    oanonym skrev 2018-06-29 17:13:31 följande:
    Vilken del av kvinnorna är det du vill ska skaffa dildo och fantasi?
    De som kan spara in en resa till Gambia eller de som kan sluta utnyttja de unga nyanlända männen på HVB-hemmet. Inget av detta är hälsosamt.
  • klyban
    Anonym (anonym) skrev 2018-06-29 17:05:05 följande:
    Det går inte att skydda majoriteten av sexsäljarna eftersom majoriteten inte är medborgare i landet de säljer sex och de inte finns personuppgifter om dem.Skulle prostitution vara laglig så skulle de utländska säljarna inte få tillstånd att sälja sex eftersom det krävs arbetstillstånd, folkbokföring eller utländskt bemanningsföretag, skatter, redovisning, hälsokontroller, reglerad arbetstid, följande av regler inom hälsolagstiftning osv. Skulle prostituerade som i Tyskland hyra rum för liknande summa som egen företagare skulle det inte gälla för Rumänskor eller kvinnor från andra länder och då blir det bara de svenska kvinnor eller männen kvar

Såklart det går, men vi valt att inte göra det idag.
    Ingen säger arbetet är enkelt, men ge upp låter som en dålig idé.
    Och får man bort kriminella nätverk ifrån denna verksamhet, så kommer kvinnornas situation bli bättre.
    Och självfallet kan utomstående komma hit och arbeta och sen även åka när de vill.

Dessa hinder går få bort, det går göra det bättre för kvinnorna, det går göra en säker miljö.
    Men ingen vill, och därför tror jag man vill dessa kvinnor illa egentligen.

Vi har prövat detta i 20år nu, och bara blitt värre, så dax för en annan syn på frågan och sen om man kan uppnå bättre resultat med det, då detta uppenbart inte fungerar nu.

hur många meter var det?
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!