• Anonym (S18)

Ni gör mig så jävla äcklad!

Det finns ingenting i denna värld som gör mig så arg och äcklad som män som försvarar prostitution. Nyss fick jag läsa dessa mäns inlägg i en tråd om just prostitution och jag kände hur ilskan vällde upp i mig. HUR kan man försvara allt det sjuka som prostitutionen för med sig?? 

Jag fattar det inte. Och kom INTE och säg att det är lagligt i andra länder och därmed okej där- för det är det INTE: Det gör det bara svårare för polisen att sätta fast hallikar och människor som bedriver traffiking- prostitutionens två huvudmän.
    Kom INTE och säg att det är ett "arbete", för det är det INTE! Gör det själv då! Ni menar ju att tjejen har en jävla fin timpeng, 1500 för en timme. Då borde ju ALLA prostituera sig! Eller? Nej? Varför inte? Jo för att folk vill inte utsätta sig för den kränkning, det våld, den utsatthet, den skam, det livslånga trauma det innebär att sälja sin kropp! SÅ VARFÖR vill du köpa henne???

I både Sverige och utomlands är det ytterst ytterst ovanligt att en kvinna är sin egen (alltså utan en hallik eller indragen i en härva). Antingen har hon en hallik som säljer (misshandlar och våldtager) henne och tar 90% av pengarna själv, eller så är hon fast i en traffikinghärva hon inte kan ta sig ur. ÄR DET VERKLIGEN OKEJ att köpa denna tjej? Är det verkligen okej att köpa NÅGON som uppenbarligen är svagare och utsätter sig för livsfarliga risker??

Det finns så mycket skit i denna värld. Svenska män som åker till lagliga bordeller i Tyskland, köper en tjej- recenserar henne på nätet och åker sen dit igen månaden därpå. Samma sargade utsatta tjejer. Tjejer som dödas, torteras, våldtas och misshandlas. ALLT för att ni köper, efterfrågan fortsätter. FY!! HELT JÄVLA VANSINNIGT! 

Ni som försvarar detta- hur tänker ni??

• Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!
  • Anonym (anneli)

I jämlikhetens namn så är det kanske dags för svenska kvinnor att sluta se sig som hjälplösa offer! Här i Sverige så är kvinnor och män jämställda i så hög grad så det är dags för männen att ta lite plats! De borde rycka upp sig MEN tyvärr så har naturen ordnat det så illa så männen vill ligga mer än kvinnor. UNGA män framförallt. De offrar självständighet, egenvärde och existensberättigande många gånger bara för att få lite kärlek och närhet....och det t om i äktenskap och förhållanden.

(Apropå jämställdhet och det man jämt hör om olika löner.......ÄR det så att en manlig sjuksköterska har mer betalt än en kvinnlig?) Ngn som är i branschen och vet?)

• Bröstlängtan
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-29 18:31:26 följande:

I jämlikhetens namn så är det kanske dags för svenska kvinnor att sluta se sig som hjälplösa offer! Här i Sverige så är kvinnor och män jämställda i så hög grad så det är dags för männen att ta lite plats! De borde rycka upp sig MEN tyvärr så har naturen ordnat det så illa så männen vill ligga mer än kvinnor. UNGA män framförallt. De offrar självständighet, egenvärde och existensberättigande många gånger bara för att få lite kärlek och närhet....och det t om i äktenskap och förhållanden.

(Apropå jämställdhet och det man jämt hör om olika löner.......ÄR det så att en manlig sjuksköterska har mer betalt än en kvinnlig?) Ngn som är i branschen och vet?)

Sverige jämlikt? Du måste skoja!
  • Anonym (anonym)
    klyban skrev 2018-06-29 18:21:06 följande:

Ingen aning vad du tror du svamlar om.

Uppenbart nuvarande system inte hjälper kvinnor, inte göra nått innebär man inte vill göra nått bättre för dessa kvinnor.

Vilka trodde du skulle få arbeta på en statlig bordell romska kvinnor från Rumänien eller svenska småbarnsföräldrar som kan kombinera sexsäljandet med att vara hemma med sina barn för nog är det inga problem för svenska män att deras fruar säljer sex om det sker på statligt kontrollerade bordeller
  • Anonym (anneli)
    Bröstlängtan skrev 2018-06-29 18:45:46 följande:
    Sverige jämlikt? Du måste skoja!
    Nä det är förvisso så att männen börjar släpa efter och bli "offer" men jämlikt med kvinnotänk....ABSOLUT.
  • Anonym (anneli)
    Anonym (Skala) skrev 2018-06-29 18:55:30 följande:

Skitbra att de finns, när man behöver en snabb tömmning

Vi hajar
  • Anonym (anonym)

På de statliga bordellerna kommer det knappast vara speciellt mycket unga snygga tjejer anställda eftersom de unga tjejerna nog gärna vill kunna ha en massa sex på fritiden med sin partner så det lär ju bli främst de som har problem att hitta en partner, samt de äldre som inte har så mycket sex med sina partners längre men vill fortsätta att leva ihop.

• klyban
    Anonym (anonym) skrev 2018-06-29 19:08:52 följande:
    På de statliga bordellerna kommer det knappast vara speciellt mycket unga snygga tjejer anställda eftersom de unga tjejerna nog gärna vill kunna ha en massa sex på fritiden med sin partner så det lär ju bli främst de som har problem att hitta en partner, samt de äldre som inte har så mycket sex med sina partners längre men vill fortsätta att leva ihop.

Och därför ska vi inte göra nått?

hur många meter var det?
  • Anonym (anneli)
    Anonym (anonym) skrev 2018-06-29 19:08:52 följande:

Så du tänker ngn slags "stackars-bordeller" här i Sverige för fula och/eller gamla eller på annat sätt oattraktiva kvinnor? Liksom extrapris på fredagar med den allra fulaste? Jag tror tvärtemot att finns det pengar att tjäna så finns kvinnorna. De vackra, unga och attraktiva. PENGAR är vad det handlar om.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-29 19:22:11 följande:
    Så du tänker ngn slags "stackars-bordeller" här i Sverige för fula och/eller gamla eller på annat sätt oattraktiva kvinnor? Liksom extrapris på fredagar med den allra fulaste? Jag tror tvärtemot att finns det pengar att tjäna så finns kvinnorna. De vackra, unga och attraktiva. PENGAR är vad det handlar om.
    Knappast de attraktiva och unga som skulle välja att ha sex med mängder av köpare dag in och dag ut på statliga bordeller eftersom  de attraktiva lär ha en partner och vill då ha ett aktivt sexliv vilket det knappast lär klaras av efter en arbetsdag med 5-6 sexakter genomförda utan upphetsning.
    De so förespråkar bordeller verkar på något sätt tro att prostituerade inte har nervtrådar och slemhinnor likt icke-prostituerade inte heller verkar de haft förhållande med kvinnor som varit tvingade att ta en paus med sexet då det blivit irriterat under smekmånadsfasen
  • Anonym (anneli)
    Anonym (anonym) skrev 2018-06-29 19:45:43 följande:
    Knappast de attraktiva och unga som skulle välja att ha sex med mängder av köpare dag in och dag ut på statliga bordeller eftersom  de attraktiva lär ha en partner och vill då ha ett aktivt sexliv vilket det knappast lär klaras av efter en arbetsdag med 5-6 sexakter genomförda utan upphetsning.
    De so förespråkar bordeller verkar på något sätt tro att prostituerade inte har nervtrådar och slemhinnor likt icke-prostituerade inte heller verkar de haft förhållande med kvinnor som varit tvingade att ta en paus med sexet då det blivit irriterat under smekmånadsfasen
    Okeeej och bilen går bra?
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!