• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Esofe
    Jahajaa skrev 2018-07-30 18:55:31 följande:

Ja, jag köpte ett clearblue som jag tänkte ta imorgon, men kunde inte vänta.. :D det blev också positivt, så jag testade med ett test till från testlagret och det blev ett streck där med, så nu tror jag på det :D känns ju inte som att man lyckas få tre stycken spökstreck

Grattis!
  • Trana123
    LLW skrev 2018-07-30 18:43:00 följande:

Jag har på fredag! Ska på första besöket på ivf-kliniken på torsdag och hoppas på att få påbörja behandling på kommande mens. Så tänker att jag testar på torsdagsmorgonen innan besöket. Har inget hopp alls efter 18 misslyckanden. Inga symptom alls, bara dåligt humör men det är som vanligt!

Hur länge har ni försökt?

Usch, jag håller alla tummar å tår för dig att det ändå ska gå vägen, och om inte så hoppas vi att du får ditt plus tillslut när behandlingen är påbörjad! <3

Detta är vårt första försök, hade ägglossning 21/7, hade sex dagen innan och samma dag, så vi får se om vi lyckas, men har inga förväntningar (eller såklart jag har), men eftersom det är första försöket så tror ja inte allt för mycket på det. Aldrig varit gravid tidigare!

Kram på dig! <3
  • Ardnas89

Grattis till plus!

Min mens är beräknad till lördag. Hur tidigt kan man testa egentligen? Jag börjar bli otålig, haha!

• Canary
    Onlyme86 skrev 2018-07-30 18:15:30 följande:

Hej!

Lägger till mig själv i listan. Hoppas att jag gör rätt. Jag var tvungen att bli medlem på familjeliv nu, när jag äntligen kan vara med i en BIM tråd :) Det är första försöket för oss.

BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987, lindabinda

2/8 - Esofe, kattblomman, rubie

3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, tinz, Udde, Periksson90

4/8 - Danielsson21, Ardnas89

5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley, Hjärtat80, sobika

6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89, babytjejen, ksrg8887

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn

9/8 - månflicka, Canary

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG

12/8 - niiskueiti, onlyme86

13/8 - mammatill2boys

14/8 - Cajsa278, JosHed

15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris

16/8 - Blåstjärna

17/8 - Roran1

18/8 - Kira16

19/8 - Thorax, amne18

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90

24/8- AnonymAB

28/8 - Issari

Spännande att vara med i en BIM-tråd va, det tycker jag med Lycka till!
  • Canary

Tror ni förresten att det skadar att dricka 3+ koppar kaffe om dagen innan man plussat, att det skulle leda till att det inte fäster? Jag drack ca 7 koppar eller mer om dagen förut i samband med jobb men har nu skurit ner.

• Skrollan94

Börjar bli otålig till att testa nu, är på äl +8 och är vara glad att jag ens fick utslag eftersom jag slutade med p-piller denna månad. Har de två senaste dagarna vart trött och behövt sova på eftermiddagen samt att jag haft molvärk I två dagar med, känns typ som håll i nedre delen av magen. Funderar på när man kan testa sig. Har bim den 6e så tänker att jag kanske testar för att se om symtomerna försvinner för att sen testa på måndag igen.

Hur känner ni andra som har bim runt den 6e?

• Udde
    Trana123 skrev 2018-07-30 18:33:49 följande:

Jag har BIM på fredag! Brukar alltid få mensvärk ca 5-6 dagar innan mens, men inte känt något alls än.. ett hugg i nedre magen imorse å någon timma senare bara strama det till i höften mot ljumsken på mig för några sekunder sen avtog det.. enda symtom ja har är spända bröst...

ni som har BIM 3/8, när ska ni testa er? :)

Har också bim på fredag men tror jag testar imorgon för jag är så nyfiken! Blir det inget då så blir nästa på fredag.
  • Jahajaa
    Ardnas89 skrev 2018-07-30 19:15:33 följande:

Grattis till plus!

Min mens är beräknad till lördag. Hur tidigt kan man testa egentligen? Jag börjar bli otålig, haha!

Tack! :) 

Hur många dagar efter ÄL är du? Jag har BIM på fredag egentligen, och var på äl+11 idag när jag plussade. Testade äl+9 också men då var det helt blankt. det var vanliga test och inget testa tidigt :)
  • Jahajaa
    Esofe skrev 2018-07-30 19:08:07 följande:

Extremt rikliga genomskinliga slemmiga flytningar, 3-4 dagar innan bim.. Kan det vara ett tecken?

Låter som ÄL flytningar.. är du säker på att du haft ÄL? har annars hört att man kan få det även när man är gravid så det kan ju vara ett gott tecken :) Har du testat än?
  • Ardnas89
    Jahajaa skrev 2018-07-30 20:22:35 följande:

Tack! :) 

Hur många dagar efter ÄL är du? Jag har BIM på fredag egentligen, och var på äl+11 idag när jag plussade. Testade äl+9 också men då var det helt blankt. det var vanliga test och inget testa tidigt :)

Idag är det ÄL+9. Fruktansvärt otålig! Kollade på ett test på apoteket idag,men köpte aldrig
Svar på tråden BIM Augusti <3