BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Va kul att några redan plussat :) Grattis till er :)
BIM-6 (ÄL+9), tiden går extremt långsamt. Imorgon är det åtminstone äntligen augusti och fullbokat i kalendern närmsta dagarna. Då kanske tiden går lite snabbare åtminstone. Känner mig rätt säker på att det inte blev något den här gången, så vill bara att det ska vara dags för nästa ÄL snart.
Åh va skönt! Men med andra ord så är det 1-2 dygn tills jag har ÄL? Så när har man störst chans? Idag och i morgon eller?
Vad härligt, vad glad jag blir för din skull! Hoppas det går bra nu!
Bim -19
Går det speeda på tiden lite
Jag fick som jag skrev innan positivt på ÄL-test idag, när kan jag då räkna med att ha bim? Har ju inte haft en ?riktigt? mens än sen pillerstopp i juni.
Jag fick som jag skrev innan positivt på ÄL-test idag, när kan jag då räkna med att ha bim? Har ju inte haft en ?riktigt? mens än sen pillerstopp i juni.
Hej! Har följt er tråd och känner att jag vill delta här om det går bra :) andra försöket till ett syskon. Fick tidigt missfall i början på juli. Min ägglossning blev en vecka senare än vanligt i samband med det och jag vet att vi lyckades pricka in den 24/7. Borde ha beräknad mens 7/8. Den skulle egentligen komma imorgon om man följer min vanliga cykel. Har dock men känningar i både mage och svank så jag hoppas den inte kommer redan nu :(
Jahopp, äl ca +11 och en liten brun/blodförgiftning flytning. Nid eller tidig mens? Bara vänta och se. Suck.....
Brun/blodfärgad ska det stå
Ändrar mitt BIM från 13/8 till 16/8:)
BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987, lindabinda
2/8 - Esofe, kattblomman, rubie
3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, tinz, Udde, Periksson90
4/8 - Ardnas89
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley, Hjärtat80, sobika
6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89, babytjejen, ksrg8887
7/8 - Jennib, Neleda, ellie86
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn
9/8 - månflicka, Canary