BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej kompisar! Här är en till som har fått ett positivt test.

Gjorde ett igår efm som visade ett svagare streck (dock positivt) men vågade inte riktigt tro på det till 100% haha men nu tror jag minsann jag vågar! :)
Mina symtom: ca en vecka efter äl fick jag magknip (skrivit det innan) i den övredelen av magen. Har blivit uppsvälld som en ballong och otroligt gasig. Samt lite lättare mensvärk lite då och då sen en vecka tillbaka (inte så mycket längre). & pytte lite ömma bröst sen en vecka tillbaka men trodde det skulle kännas mer i dom :P
Gjorde ett igår efm som visade ett svagare streck (dock positivt) men vågade inte riktigt tro på det till 100% haha men nu tror jag minsann jag vågar! :)
Mina symtom: ca en vecka efter äl fick jag magknip (skrivit det innan) i den övredelen av magen. Har blivit uppsvälld som en ballong och otroligt gasig. Samt lite lättare mensvärk lite då och då sen en vecka tillbaka (inte så mycket längre). & pytte lite ömma bröst sen en vecka tillbaka men trodde det skulle kännas mer i dom :P
Kunde inte låta bli att testa... BIM inte förrän lördag, haha.. vad tror ni? Ser ni oxå? Kan det vara början på en svagt plus?

BIM-2 med toknegativt CB test. Nu ger jag upp! Har haft såna extrema knip i 4 dagar, och varit toksäker på att jag faktiskt var gravid denna gången...
Grattis alla som plussat!
Tog ett negativt test imorse men det är fortfarande långt kvar till BIM. Nu ska vi se om symptomen avklingar...
Igår somnade jag kvart i nio, sov trots att maken kollade på tv bredvid mig. Lite mystiskt.
Fortsatt lätt mensvärk och lite ljusrosa skuggor i trosan.
Möjligen lite skarpare luktsinne men svårt att avgöra...
Kroppen gör ju liksom vad jag ber den om, vill jag känna mig gravid så ställer den upp med lite symptom...
BIM-2 med toknegativt CB test. Nu ger jag upp! Har haft såna extrema knip i 4 dagar, och varit toksäker på att jag faktiskt var gravid denna gången...
Kunde inte låta bli att testa... BIM inte förrän lördag, haha.. vad tror ni? Ser ni oxå? Kan det vara början på en svagt plus?
Tror ni förresten att det skadar att dricka 3+ koppar kaffe om dagen innan man plussat, att det skulle leda till att det inte fäster? Jag drack ca 7 koppar eller mer om dagen förut i samband med jobb men har nu skurit ner.