BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Flyttar mig själv då mensen kom igår.. är lite avis på alla som plussar :) men bara gjort ett försök än :)
BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987
2/8 - Esofe, kattblomman, rubie
3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90
4/8 - Ardnas89
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley, Hjärtat80, sobika, 081119, tinz
6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887
7/8 - Jennib, Neleda, ellie86
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn
9/8 - månflicka, Canary
11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG
12/8 - niiskueiti, onlyme86
14/8 - Cajsa278, JosHed
15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris
16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys
17/8 - Roran1, Tiolina
18/8 - Kira16
19/8 - Thorax, amne18
23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, BragoP
24/8- AnonymAB , Grumpycavat
28/8 - Issari
30/8 - lindablinda
31/8 timal89
PLUS + LISTAN
30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)
30/7 - natalieljung BIM-2
31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4
Hoppar in lite snabbt här :D hur va det nu med rosenrot? När skulle man börja med den? Va det första dagen mensen kom? Är på bim-2 och köpte rosenrot för några veckor sedan å tänkte ge det ett försök nu den här månaden.
Det var jag tvungen att kolla upp :D Hittade massa bra grejer där som jag nog ska klicka hem till nästa försök ifall det inte tagit sig denna gången! När har du BIM?
Stort grattis till plusset! :D
Jobbigt att illamåendet redan kommit, men det är ju av en bra anledning ;) har du några andra symptom. Första ?riktiga? symptomet jag fick var inatt när jag vaknade flera gånger av stark mensvärk, växtvärk antar jag :) Trodde inte det skulle komma så tidigt. Kram
Vad tror ni?
Bim -6
Ömma och spända bröst
Molvärk
Trötthet
Svag rosa blödning som kom 1gång och försvann

Jag bifogar bild på hur mitt RFSU test såg ur morgon bim-4. Jag hade sedan ett digitalt som jag tog för att säkerställa. Rekommenderar det!
Hoppas du ser och att bilden blev åt rätt håll. Det blev väldigt svagt på bild.
Kram!
Ser ut som GRATTIS ![]()
Vad tror ni?
Bim -6
Ömma och spända bröst
Molvärk
Trötthet
Svag rosa blödning som kom 1gång och försvann
Ja du kan slappna av :D jag blev jätte orolig när jag aldrig fick fast gubbe, men det va tydligen vanligt att den bara blinkar och det betyder att testet är posetivt! Man kanske måste testa några gånger om dagen för att få fast gubbe?
Det får vi verkligen hoppas! Jag är på bim-2 men känner dessvärre ingenting. Har inte ens testat mig. Inväntar mensen nu bara. Är på vårt 8:e försök nu men har kört oskyddat i 18 månader så det här börjar bli lite tjatigt å ledsamt. Men att se så många andra plussa ger en självklart lite hopp!