• Anonym (Natacha)

Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?

Ni som varit otrogna , vad var er anledning ? Någon som vill berätta? Var det dåligt/tråkigt sexliv för mycket i hemmet etc ??

• Svar på tråden Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?
  • Anonym (GGG)

Jag har starkare sexdrift än min tjej. Om hon sexstrejkar ja då ligger jag med någon annan utan att berätta. Svårare än så är det inte.

Har jag dåligt samvete?  Nope, inte det minsta.

• Anonym (Stina)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-07-14 23:43:46 följande:

Gett upprepade chanser. Extraknäcker du bokstavligen människor emotionellt som någon slags diktator på fritiden?

Tips! Använd frågeställningar, frågor frågetecken. Sluta använd ordet naiv i ett negativt sammanhang i en kommentar(statement), det är kränkande eller klarar du inte av det? Måste du kränka människor tills de inser? Ge henne tid och utrymme, alla processerar information olika, takt tid och alla förstår inte ditt sätt att skriva på. Om hon inte förstod första gången och du blev upprörd för vad och gick på henne för sin förmåga att förstå, wtf, ursäkta mig. Sluta häng här eller ta en paus och du kanske inser själv när du kalibrerat dig att du själv applicerar saker på ett sätt som du själv fördömer och kom inte med något bs om att ditt ändamål rättfärdigar.

Jag gör precis som du jag reagerar men istället får du tips och konkreta verktyg på hur du kan hjälpa människor utan att nedvärdera dom.

Ja, jag hatar människor som går på folks okunskap på ett nedsättande sätt. Vi alla föds godtyckliga och oskyldiga och att va naiv är ett tillstånd både på gott och ont. Det är en sak att vara oskyldig en annan att vara dum och du vet mycket väl att du tyckte hon var korkad.

Försvarar du dig i det här är du inte värd ett svar. Iaf inte från mig. Hjälp dig själv, be om hjälp innan du hjälper andra, finns folk som är utbildade och får betalt för att hjälpa.

Har du så svårt för att någon blir kalla lite gulligt naiv så är frågan vem det är som bör sluta med att hänga på forum av olika slag. Du får som sagt ursäkta men är du 14 år gammal och har lite för lite att göra på sommarlovet.
  • Anonym (Sugen)

Varit det många gånger, men gjort slut efter det. Det finns också den typen av otrohet där man träffar någon och blir kär under förhållandet. Hänt mig. Då avslutat förhållandet.

• Anonym (Marion)
    Anonym (GGG) skrev 2018-07-15 00:05:14 följande:

Jag har starkare sexdrift än min tjej. Om hon sexstrejkar ja då ligger jag med någon annan utan att berätta. Svårare än så är det inte.

Har jag dåligt samvete?  Nope, inte det minsta.

Samma här
  • Anonym (Sugen)

Är tjej. Nej, vad gör man när man nästan exploderar av kåthet sambon är borta, då måste man ju ta någon för att tillfredställande sig. Trillat dit ett antal gånger. Så lätt när man är tjej och ganska välskapt på alla sätt.

• Anonym (Ella)

Jag och min sambo har haft de jävligt tufft ett tag. Å den sista tiden har han blivit riktigt jävla elak. Och jag kände mig åtsidosatt hela tiden. Så jag och sambons bästa vän klicka jätte bra å har i över ett år pratat via sms varje dag!

Han har funnits där å stöttat och peppat, uppmuntrat och gett råd hur jag ska hitta tillbaka till min sambo å hur jag ska kunna hjälpa sambon å hitta tillbaka.

Men jag har också börjat känns en attraktion till kompisen men satt de känslorna åt sidan.

Men så en kväll när vi alla var på fest ihop så var vi rätt runda under fötterna.. vi var på poolparty och min sambo blev för full så han gick och lade sig.

Jag och kompisen blev kvar i poolen tillsammans med andra.. men jag smet upp och in i badrummet, efter en stund knacka de på dörren.. det var kompisen han undra om allt var ok.

Jag nicka, bet mig i läppen log och sen var de kört.

Han kom in låste dörren drog mig intill sig kysste mig, viska i mitt öra ?är detta ok??

Jag nicka.

Vi starta duschen sen hade vi sjukt bra sex i duschen!

Ångrar jag mig?

Ja och nej... ja för jag ville aldrig såra någon så.

Men nej för det var de bästa sexet i mitt liv!

• Anonym (Kinky_vi)
    Anonym (Ella) skrev 2018-07-20 20:53:13 följande:

Jag och min sambo har haft de jävligt tufft ett tag. Å den sista tiden har han blivit riktigt jävla elak. Och jag kände mig åtsidosatt hela tiden. Så jag och sambons bästa vän klicka jätte bra å har i över ett år pratat via sms varje dag!

Han har funnits där å stöttat och peppat, uppmuntrat och gett råd hur jag ska hitta tillbaka till min sambo å hur jag ska kunna hjälpa sambon å hitta tillbaka.

Men jag har också börjat känns en attraktion till kompisen men satt de känslorna åt sidan.

Men så en kväll när vi alla var på fest ihop så var vi rätt runda under fötterna.. vi var på poolparty och min sambo blev för full så han gick och lade sig.

Jag och kompisen blev kvar i poolen tillsammans med andra.. men jag smet upp och in i badrummet, efter en stund knacka de på dörren.. det var kompisen han undra om allt var ok.

Jag nicka, bet mig i läppen log och sen var de kört.

Han kom in låste dörren drog mig intill sig kysste mig, viska i mitt öra ?är detta ok??

Jag nicka.

Vi starta duschen sen hade vi sjukt bra sex i duschen!

Ångrar jag mig?

Ja och nej... ja för jag ville aldrig såra någon så.

Men nej för det var de bästa sexet i mitt liv!

Ha inget dåligt samvete. Man skall njuta av livet och de chanser man får. Att det sedan är läge att tänka framåt och på hur du vill ha det i framtiden är en annan sak.
  • sommartös

Jag var otrogen för att sakna beröring,uppmärksamhet,hjälp med barn och hemmet sen var mitt ex borta mycket på jobb (egenföretagare), hajker med scouterna och hemvärnsövningar. Så jag och barnen blev bort prioriterade.

Vi var tillsammans i 14år och jag prata med honom och gjorde saker som jag trodde skulle uppskattas men jag fick sällan något tillbaka.
    Stannade kvar mest för barnens skull men höll inte i längden för jag mådde bara dåligare och utvägen blev en otrohet. 

• PH76

Jag har inte varit otrogen mot min fru och mor till våra två barn, men tyvär så var jag notoriskt otrogen mot mina x. Jag hade två förhållanden parallellt under vissa tider och var även otrogen mot båda.

Det var en mix av att jag inte var tillräckligt kär, både utomlands, såg väldigt bra ut och hade många som raggade på mig, och givetvis svagt omdöme och moral.

• Inga bekymmer
    Anonym (Sugen) skrev 2018-07-20 19:25:00 följande:

Är tjej. Nej, vad gör man när man nästan exploderar av kåthet sambon är borta, då måste man ju ta någon för att tillfredställande sig. Trillat dit ett antal gånger. Så lätt när man är tjej och ganska välskapt på alla sätt.

Det måste man inte. Man onanerar om man inte vill vara en svekfull och oärlig partner.
Svar på tråden Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?