Inlägg från: KillBill |Visa alla inlägg
  • KillBill

SD varför är du för / emot?

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • KillBill
    Iarwain skrev 2018-08-25 08:14:42 följande:
    Du vill att fler oönskade barn ska födas.

Jag kan förstå den inställningen, men om ser runt om i världen och genom historien så har det fått dåliga följder för kvinnor.
    Ja det är fördjävligt. SD driver en politik som leder till fler oönskade födslar och skiter i vad kvinnorna tycker. 
  • KillBill

Är det inte dags att rösta bort dessa amatörer från riksdagen snart?

• KillBill

Här är ett bra exempel på att Sverigedemokraterna är ett populistiskt parti som man inte ska lita på.

SD går nu ut och lovar att ta bort skiftarbete i svensk sjukvård. Hur korkade förslag får egentligen ett riksdagsparti lägga och finns det verkligen någon som går på dessa påhitt? I SDs Sverige får man i framtiden bara vara sjuk måndag till fredag 08:00-17:00

• KillBill
    Anonym (För SD) skrev 2018-09-01 09:31:46 följande:
    Har förklarat tidigare vad jag tycker :) Jag tycker att övriga EU har en förnuftig gräns på 12 veckor. Jag ser inte varför det ska vara fritt upp till vecka 20. Där tycker jag att det är bra att man ska söka för särskilda själ, då fostret blivit mer utvecklat. Själva aborten blir dessutom mer våldsam i vecka 20 jämfört med vecka 12 för alla inblandade.

Jag tycker att det finns en gräns för när man ska se till fostrets bästa. För mig är den långt tidigare än vecka 20.

Min åsikt och jag känner många som delar den :) så ensam är jag inte.
    I de flesta EU läder så har kyrkan påverkat abortpolitiken. Varför ska Sverige anpassa sin abortpolitik efter vad olika katolska och protestantiska kyrkor i EU tycker?
  • KillBill
    Anonym (För SD) skrev 2018-09-01 09:31:46 följande:
    Har förklarat tidigare vad jag tycker :) Jag tycker att övriga EU har en förnuftig gräns på 12 veckor. Jag ser inte varför det ska vara fritt upp till vecka 20. Där tycker jag att det är bra att man ska söka för särskilda själ, då fostret blivit mer utvecklat. Själva aborten blir dessutom mer våldsam i vecka 20 jämfört med vecka 12 för alla inblandade.

Jag tycker att det finns en gräns för när man ska se till fostrets bästa. För mig är den långt tidigare än vecka 20.

Min åsikt och jag känner många som delar den :) så ensam är jag inte.

Du svamlar, det har aldrig varit fritt med aborter till vecka 20.  I Sverige får kvinnor själv fatta beslut kring en abort fram till vecka 18. Därefter så är det socialstyrelsens rättsliga råd som fattar besluten. 

Kan du förklara varför en kvinna i Sverige inte ska få bestämma över en abort i vecka 13? Det saknas helt och hållet medicinska argument för detta.

• KillBill
    oanonym skrev 2018-09-01 10:51:20 följande:
    Fast detta är väl bra, på sätt och vis? Att det uppdagas, menar jag?

Ja men det är så djävla skrämmande att SD partiledning inte har någon koll. Som det är nå vet vi inte vad det är för människor som kommer in i riksdagen på SDs mandat. Se bara på SDs förra partiledare som har suttit för SD i försvarsutskottet och tagit del av försvarshemligheter och som nu har avslöjats med att gulla med Vladimir Putin och Assadregimen. Jag fattar inte hur så många gammelmoderater kan rösta på ett parti vars företrädare så ofta har avslöjats med antidemokratiska idéer vilket utgör en potentiell risk för Sveriges säkerhet.

Svar på tråden SD varför är du för / emot?