Inlägg från: KillBill |Visa alla inlägg
  • KillBill

SD varför är du för / emot?

Anonym (Nyfiken) skrev 2018-09-02 18:47:28 följande:
    Oj, jag förstår att du inte kan besvara det jag skrev eftersom du vet att det stämmer. I övrigt ska du inte försöka påstå att jag tycker saker som jag inte har sagt att jag gör. Jag behöver verkligen inte besvara dina påhitt om mina åsikter. Du verkar ha svårt att argumentera för din sak. Acceptera att du har förlorat diskussionen. S och M har under många år gjort bort sig och nu är det dags för nya vindar i både riksdag och regering. Btw så finns det elever i kommunala skolor som till och med har mått så dåligt att de har tagit livet av sig. Ska kommunala skolor förbjudas pga det?

Jag förstår inte vad du menar. M och SD delar syn på religiösa friskolor och anser att det ska vara fritt fram för religiösa sekter som Livets ord, Plymouthbröder, Livets ord och muslimska församlingar att indoktrinera barn i religiösa friskolor, Jag tycker liksom socialdemokraterna att det är dålig politik.

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • KillBill

Helsike vilken genomklappning av Jimmie Åkesson ikväll. det kan inte ha känts lätt att bli uppläxad av Carl Bildt på det sättet. Nej det här var verkligen inte SDs kväll. :)

• KillBill
    Anonym (grev) skrev 2018-09-03 07:33:27 följande:
    Det tragiska är att stora resursers lagt under lång tid  på att lete skit på SD och de hittar fjorton personer med någon typ av "nazistisk" koppling i hela partiet. Bland tiotusentals kandidater.

Fjorton stycken, det är långt färre än det finns antisemiter och islamister enbart i i Malmös lokala S-förening.

Tragiskt att 14 SD kandidater med koppling till nazism har avslöjats inom SD? SD ska vara förbannat glada för att de har fått hjälp att avslöja så många antidemokratiska element.Om du känner till antisemiter inom S så tycker jag att du ska anmäla detta i stället för att dra på dig offerkoftan.

• KillBill
    Anonym (grev) skrev 2018-09-03 07:37:25 följande:
    Han "går inte ut".

Han blir tillfrågad av en journalist på SVT som vill provocera fram en situation.

Macron har förstås ingen aning om vad som sägs i ett obskyrt radioprogram i ett annat land. Det får han bara vetskap om, om någon har ett intresse av att han får vetskap om det.

#oberoendepublicservice

Emmanuel Macron fick frågan om vad han tyckte om att partiledaren för SD inte kunde välja mellan Vladimir Putin och Macron. Att Jimmie Åkesson inte kunde välja mellan Vladimir Putin som är president för ett land där homosexuella förföljs och där pressfrihet och mänskliga rättigheter är starkt hotade och där efterlevandet av demokratiska grundprinciper ifrågasätts och Emmanuel Macron som är president för en väl fungerande demokrati är graverande för Åkesson.  

• KillBill
    Rataxes skrev 2018-09-03 21:14:38 följande:
    Kan du sammanfatta för oss som inte vill betala för Wolods Kräkheter?

Fy fan vad lågt av dig. "Wolods Kräkheter" är ett glåpord som ger antisemitiska vibbar.

• KillBill
    Rataxes skrev 2018-09-03 22:17:11 följande:
    Personen som kom på uttrycket är själv jude och har väldigt låga tankar om den malligaste morgontidningen.

Förresten - det ska komma från dig - anhängare av ett parti vars utrikesminister hamnat på samma antisemitlista som Björn Söder och som skänker miljarder till nazister i mellanöstern.
    Vad heter juden som har myntat utrycket?
  • KillBill
    Rataxes skrev 2018-09-03 22:17:11 följande:
    Personen som kom på uttrycket är själv jude och har väldigt låga tankar om den malligaste morgontidningen.

Förresten - det ska komma från dig - anhängare av ett parti vars utrikesminister hamnat på samma antisemitlista som Björn Söder och som skänker miljarder till nazister i mellanöstern.

Bildgoogla och du får mest antisemitiska träffar

• KillBill
    klyban skrev 2018-09-03 22:18:18 följande:
    Helvete vad aggressiv du är.
    Jag?
Svar på tråden SD varför är du för / emot?