Inlägg från: KillBill |Visa alla inlägg
  • KillBill

SD varför är du för / emot?

Rataxes skrev 2018-09-03 22:30:13 följande:
    En person i en svensk facebookgrupp som stödjer Israel. Antar att du är kapabel att hitta dit.

Jag skriver inte ut några namn här så du ska kunna göra okynnesanmälningar på mig för publicering av personuppgifter!

En person som tidigare var medlem på det här forumet (judinna) använde också samma uttryck.
    KillBill skrev 2018-09-03 22:21:15 följande:

Bildgoogla och du får mest antisemitiska träffar

Jag fick 3 (tre) träffar till döda twitterlänkar. Använder du Arnstads sökmotor?

När du bild googlar får du träffar på djupt antisemitiska bilder och det är helt uppenbart att "Gotens" inlägg där han använt uttrycket "Wolods Kräkheter" har har plockats bort av Twitter.

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • KillBill
    Rataxes skrev 2018-09-03 22:47:46 följande:
    Enligt dig kan man alltså inte vara kritisk mot Wolods kräkheter utan att vara antisemit? Är det rätt uppfattat?
    Jag talar bara om för dig att du använder ett epitet som är populärt i antisemitiska kretsar. Jag skulle inte använda det.
  • KillBill
    Rataxes skrev 2018-09-03 22:34:48 följande:

Ett citat från gruppen:

"Hos Wolods Kräkheter började dagen med >>Nytt israeliskt luftangrepp mot Gaza" när Israel << >>EFTER att fyra palestinier på lördagskvällen korsat gränsen till Israel med ?flaskor fyllda med brandfarligt medel? Enligt Israel ska de fyra palestinierna ha försökt sätta eld på utrustning som israelerna använder i anslutning till gränsstängslet.<<

Det framgår INTE i Wolods Kräkheter "enligt vem" skedde "nytt israeliskt luftangrepp mot Gaza"..."

Samma grupp är även kritisk till din israelska favoritblaska "Haaretz" som klassas som en vänstervriden skvallertidning i klass med "antisemitbladet" (gissa vilken tidning som avses...) och som har en upplaga i storlek med en svensk landsortstidning.

Så din kommentar till att ett flertal sverigedemokrater avslöjats med att ha nazistkopplingar och att en israelisk tidning skrivit om saken är att du känner till en Facebookgrupp som anser att den israeliska tidningen är vänster? Vad har det med saken att göra?
  • KillBill

SD-topp polisanmäld för fusk med arbetstider

#mygel

www.gp.se/nyheter/göteborg/sd-topp-polisanmäld-för-fusk-med-arbetstider-1.8037881

• KillBill

Är det inte patetiskt med sverigedemokrater som är upprörda över att SSU bjudit ungdomar på energidryck men som håller käft om att SDs och Moderaternas ungdomsförbund bjudit minderåriga tjejer på sprit för att sedan utsetts dem för sexuella övergrepp?

#SDkastasteniglashus2018

• KillBill
    Anonym (haha) skrev 2018-09-04 16:46:17 följande:
    Jösses...det har verkligen inga andra politiker gjort!

Hur tusan kan du försvara detta. Det SD-toppen Stefan Jakobsson har gjort är inget annat än ett bedrägeri. Att Jimmie Åkesson har fortsatt förtroende för denna skurk säger en del. Hoppas att någon polisanmäler det hela.

www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/qngAdg/sd-toppen-akte-pa-akessons-fest--plockade-ut-pengar-for-konferens 

Svar på tråden SD varför är du för / emot?