• Anonym (P)

SD varför är du för / emot?

Jag har ingen aning hur partierna ser ut det enda jag hört om är att folk antingen hatar eller älskar SD that's it

Vore kul att höra folk som är emot SD vad ni utgår från för argument? och ni som är neutral mot SD eller stöttar SD varför ni gillar de?

• Svar på tråden SD varför är du för / emot?
  • Anonym (Folket.)

Varför har flera gått över till SD, troligen pga av att de andra partierna har personer som er med.

Man påpekar att det är inte bra att fasta, jaaa men kristna i sverige fastar oxå, helt skilda världar på att fasta på vinter och sommar, där den ena säger avhållsamhet=vegitariskt i princip där den andra säger ingen dricka/mat under dygnets ljusa timmar. Ni kan väl ändå inte tycka det är bra att barn och tonåringar fastar i maj/juni?

Attentat mot judar ökar...akta nazisterna...snarare islamister/palistinerna.

Så rädda att trampa några på tårna utom vita män och SD, där går det göra i princip vad som och det är kreddigt.

Varför växer SD.

Partiet vill stoppa invandring, svenskar ute i vårt land är trötta på gängbråk mellan olika grupperingar och att våldet ökar. Jo för så är det, patrakiala kulturer från mellanöstern har betydligt lättare att ta till våld än svenskar.

Svensson fattar att om man tar in 500 000 pers så kommer det betyda betydligt mer utgifter för staten i form av skola,omsorg, bostadsbrist och bidrag och det är de som får betala kalaset. Redan brist på lärare/läkare/poliser mm och sen ta in ännu mer...går bara ihop i en vänsterhjärna.

Trötta på att våldtäktsmän får 2 månaders villkorligdom och ej utvisas.

Om de ska utvisas så vägrar de och vi kan givetvis inte tvinga en våldtäktsman att åka om han inte vill.

Eller så avtjänar de 2 år för misshandel och sedan ska utvisas men då tycker sveriges svar på nelson mandela att man ska ställa sig upp på ett flygplan och hindra detta dödsplan.

Staten måste utvisa nån!

Vi utvisar en dataingenjör för ögonscanning, thats the shit, visar att vi har beslutsamhet.

Sen är det Pride,

Hela sjuklövern viftar med flaggor när de får frågan om SD är homofober och de kommer inte samarbeta med dom. JÅ är närvarande i form av en uppblåsbar elefant...efter detta spelar en känds duo pop med sovjets flagga på tshirten....detta är alltså de vuxna politikerna i rummet. Sådana här utspel är ju som ett rent självmål för att förlora konservativa väljare.

Sen då så står man här och det är snart val och man frågar sig vem man ska rösta på?

Fi,V,MP,S - Nej

Alliansen - ?

Förutsatt att man vill ha minskad invandring så är alltså alliansen det säkraste kortet, och man är mer höger, men där sitter C. C vill ha öppna gränser och tycker att gymnasielärare ska bestämma vilket ensamkommande barn som ska få stanna...låter nämdemän som förespråkar och dömer efter sharialagar trots flera varningar sitta kvar etc där Annie lööf som äter sin egna sko innan hon stödjer en socialdemokratisk regering sitter och ska vara med och bestämma.

Så nja,

Det är nog bara SD kvar även om det finns ett par rasister i partiet, och om man ser det krasst, vart skulle de annars vara.

• Anonym (Olle.P)

Bara jag som tycker att bilden är smått patetisk? Tror aldrig att Jimmie skulle ställa upp på ett sådant fjäskande.

• Anonym (Folket.)

Alla viftade till slut.

Gillar dock Sjöstedt, han vet hur fanan ska vajas! ????

• Anonym (Rt)
    Anonym (Olle.P) skrev 2018-08-05 02:27:20 följande:

Bara jag som tycker att bilden är smått patetisk? Tror aldrig att Jimmie skulle ställa upp på ett sådant fjäskande.

Jimmie gillar ju inte människor som avviker från hans svenskhetsnorm...
  • Ture888

Rätt kul bild ändå. Man ser ju liksom vilka som verkligen har sådana värderingar och vilka som viftar bara för att blidka pöbeln.
  • klyban
    Padirac skrev 2018-08-04 16:59:48 följande:
    Så ditt svar är alltså att det enda som funkar är att driva SDs politik fast extremare om man inte vill ha SD vid makten?  

Så hur bra har det funkat upp tills nu menar du?

Rätt udda du pratar om att andra partier ska vara värre, det handlar ju om att ta över frågan.
    Tror du det är bara Invandrarpolitik som står på spel?

Frågan är igen, hur lång tid till ska vi fortsätta i samma spår, ett decennium till?
    När kommer din punkt när du inser faan det går åt helvete detta?
    För jag inser att du aldrig kommer vara mottaglig innan du insett detta, så har du själv en tidsplan för detta?
    Eller kommer du köra samma taktik som inte fungerat tills döddagar?
    Och sluta jämför med en tid där det mest extrema idiotin existerade, där vi öppnade gränsen helt och hållet ett tag och det efterspelet.

Det har ingen bäring här, och detta var även SD bäst kampanj som de haft(även om de inte ens var inblandade).

hur många meter var det?
  • klyban
    Det finns inget patetiskt och aktivt stå upp på de svagas sida en gång per år.
    hur många meter var det?
  • Anonym (A)

Skulle aldrig rösta på ett bakåtsträvande parti som SD.

• nihka

Bilden visar att våra politiker ställer sig bakom svensk lag. Men var är Åkesson?
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • klyban
    Anonym (A) skrev 2018-08-05 12:06:03 följande:
    Skulle aldrig rösta på ett bakåtsträvande parti som SD.
    Det behöver du inte göra, det gör så gärna andra.
    hur många meter var det?
Svar på tråden SD varför är du för / emot?