• Anonym (Nyfiken)

Hur många har ni legat med?

En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?

• Svar på tråden Hur många har ni legat med?
  • Anonym (Feminazi)

Tre kvinnor och sextioen män. Eftersom jag hatar kvinnor är det mer logiskt att ligga med män.

• Anonym (Sidfoten)
    Anonym (Feminazi) skrev 2018-07-28 00:15:37 följande:

Tre kvinnor och sextioen män. Eftersom jag hatar kvinnor är det mer logiskt att ligga med män.

Du avslöjar dig för ofta. Jo men pröva att knulla de, det är skönt och värt det om du nu tycker så. Tro mig ;)
  • Anonym (Liza)

Hej

Har aldrig legat med någon kvinna. Men det har lockat mig under flera år. Hoppas att det händer någon gång

• Anonym (Navelludd)
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2018-07-26 22:11:40 följande:

Jag har haft sex med just över 20 killar. Tycker själv inte det är så mycket, jag har haft några singelperioder mellan mina längre förhållanden. Aldrig varit otrogen. Men det var tydligen för mycket för mitt senaste ex. Han fick ångest sa han över att tänka på alla dem med mig.

Är det vanligt att män i 45-årsåldern tänker så? Det kändes väldigt barnsligt...

Tror du kan vara glad över att du blev av med honom, imbecillt på nåt sätt att störa sig på att ens partner haft andra i sitt "tidigare" liv...
  • Anonym (Liza)

Man kan aldrig bli överraskad över något. Viktigt att ta för sig av livets njutningar när det känns rätt

• Anonym (Kelly)
    Anonym (Min siffra) skrev 2018-07-27 22:56:41 följande:

Nej det är klart att det inte gör.

Men kondom har alltid varit krav då jag inte känt personen/erna.

Låter bra att du är rädd om dig.

Många som inte skyddar sig med kondom.

Många som kör utan kondom och tror att det inte drabbar de.

Flera borde bli lika noggranna som du.
  • Anonym (Liza)

Glöm ej kondomen i sommar hettan. Arbetar inom vården tyvärr flödar underlivs sjukdomar och mycoplasma genitalia är svår behandlad.

• Anonym (tjej)

Varit med 7 stycken killar. Tycker det är ett okej nummer, hade kanske tagit tillbaka två av liggen då de var rätt dåliga one night stands. Men vill helst inte passera 10 men händer det så händer det, bär väl på mer erfarenhet då :) Men i nuläget hoppas jag stanna på 7 ett bra tag eftersom jag varit med kille nummer 7 ett tag nu då och gillar honom massa.  

• Anonym (Navelludd)

Hade en dejt på gång härom veckan och räknade iskallt med en skön stund, och på hennes uppmaning som hon sms:ade dagen innan, där hon skrev - "ta med sex leksaker", gjorde jag förstås som hon sa; jag tog med hink, spade, plastbil, liten kratta, en boll och en frisbee.
    Det blev inget den kvällen...

Ja, vad det här med särskrivningar kan ställa till det.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Liza) skrev 2018-07-28 08:03:17 följande:

Hej

Har aldrig legat med någon kvinna. Men det har lockat mig under flera år. Hoppas att det händer någon gång

Hur ligger man med en kvinna? Helt omöjligt ju
Svar på tråden Hur många har ni legat med?