Hur många har ni legat med?
En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?
En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?
Ganska roligt svar faktiskt, inte för att jag misstror dig på nåt sätt, bara det faktum att du avverkar, för rätt många härinne, en livskvot på en kväll känns ju lite som ett retsamt finger i ögat... men good on you! ;)
Enligt Aftonbladets undersökning ligger medel på 15 partners.
Vid en gangbang är det enda viktiga att killen har en utrustning sas. Det är grejen som är tändande. Därför kan man få ihop många. I normalfallet krävs det ju betydligt mer till och med av ett ONS.
De GB jag varit med om har varit underbara, bra killar, roliga teman.
En kväll så avverkade jag 34 killar, det slet.
Jag skulle vilja göra om det, fast med 50 st, och gärna få det filmat, har det som hemlig dröm som inte är gjord än, men står på min bucketlist och få göra en professionell film. Då lär siffran stiga ännu mer
Usch
Varit med 7 stycken killar. Tycker det är ett okej nummer, hade kanske tagit tillbaka två av liggen då de var rätt dåliga one night stands. Men vill helst inte passera 10 men händer det så händer det, bär väl på mer erfarenhet då :) Men i nuläget hoppas jag stanna på 7 ett bra tag eftersom jag varit med kille nummer 7 ett tag nu då och gillar honom massa.
Så att dina barn kan ärva konstverken sen ?
De GB jag varit med om har varit underbara, bra killar, roliga teman.
En kväll så avverkade jag 34 killar, det slet.
Jag skulle vilja göra om det, fast med 50 st, och gärna få det filmat, har det som hemlig dröm som inte är gjord än, men står på min bucketlist och få göra en professionell film. Då lär siffran stiga ännu mer
Varit med 7 stycken killar. Tycker det är ett okej nummer, hade kanske tagit tillbaka två av liggen då de var rätt dåliga one night stands. Men vill helst inte passera 10 men händer det så händer det, bär väl på mer erfarenhet då :) Men i nuläget hoppas jag stanna på 7 ett bra tag eftersom jag varit med kille nummer 7 ett tag nu då och gillar honom massa.
Testar du inte då kan man aldrig veta skillnaden. För det finns skillnad hur bra man passar ihop när man får sig ett skjut. Skillnaden är oerhört viktig. Så att det inte blir tråkigt i längden