• Anonym (Nyfiken)

Hur många har ni legat med?

En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?

• Svar på tråden Hur många har ni legat med?
  • Pussan
    Anonym (Nyfiken man) skrev 2018-07-30 09:55:03 följande:
    Dina inlägg har väckt ett intresse. Du skriver att du är för gammal, ingen blir för gammal med sex och film Pussan. Där har du fel :) hur gammal är du? Du får skriva PM om du vill. Själv är min önskan att ha en KK som är 55+, jag sjölv är 37. Min KK var 64-år när jag var 31. Har och kommer nog aldrig att få uppleva att ha sex på det viset igen :(
    Håller egentligen med dig förstås, men för gammal för att vara intressant för kommersiell film var det diskussionen gällde. Jag är på 50-strecket
  • Pussan
    Anonym (Min siffra) skrev 2018-07-30 01:10:40 följande:
    Jag vill göra det för min egen skull. Vill ha folk som tittar, sedan vill jag bli sedd.. bara jag går ut söker jag uppmärksamhet, är en ?kicksökerska?. Går gärna ut och handlar i minikjol, korsett lårhöga stövlar utan trosor med buttplugg i och böjer mig fram så folk ska se härligheten

Vill egentligen inte att föräldrar / familj ska få veta filmen/erna, det är nog stora hindret.

Men vill så gärna göra detta, få se mig på nätet, på omslaget osv.

Vad har fått mig till detta? Har alltid haft hög sexlust & sedan velat tänja gränserna. Hade tidig debut, hade min första trekant vid 15 års ålder och sedan har det blivit många genom åren.

Nu när jag fått lätta lite på trycket här så blir jag allt mer sugen på att genomföra filmerna
    Förstår dig helt, de där kickarna känns i hela kroppen. Flytta gränserna är precis det häftigaste man kan göra, lite mera vågad än förra gången...
    Lycka till med vad du nu kommer att göra!
  • Anonym (Eva.)
    Man 78 skrev 2018-07-30 11:21:43 följande:

Verkar finnas några roliga damer här på FL. Du vill alltdå göra en blowbang/bukkake film?

Det är möjligt att det heter så. Det har jag dålig koll på. Men jag gillar att suga och att bli slickad.

Tycker även bäst om att se den sortens porr.
  • Westman

Jag skulle säga att amatörporrfilmer är hetare än kommersiella eftersom tjejerna/kvinnorna är mer som de man träffar i vardagen och är på så sätt hetare än porrskådisar. Tro inte att det är kört bara för ni inte har någon ugn ålder.

• Anonym (Min siffra)
    Pussan skrev 2018-07-30 23:22:22 följande:
    Förstår dig helt, de där kickarna känns i hela kroppen. Flytta gränserna är precis det häftigaste man kan göra, lite mera vågad än förra gången...
    Lycka till med vad du nu kommer att göra!
    Ja visst är det så. Det är som du skriver, känns i hela kroppen, man vill bara se hur långt man vågar gå..

Tack, jag berättar hur det kommer blir
  • Anonym (ChristerSjögren)

Jag har knullat ungefär 200 killar och lite annat med;).

Väldigt många har jag knullat under tiden jag varit sambo..... Han vet ingenting.... Gillar att ha ett antal män vid varje tillfälle!

• Anonym (Q)

0 st, 32 år.
    Tror inte jag kommer ligga med någon alls någonsin.

• Anonym (ChristerSjögren)
    Anonym (ChristerSjögren) skrev 2018-07-31 08:41:01 följande:

Jag har knullat ungefär 200 killar och lite annat med;).

Väldigt många har jag knullat under tiden jag varit sambo..... Han vet ingenting.... Gillar att ha ett antal män vid varje tillfälle!

Och Lotta såklart!
  • Man 78
    Anonym (Eva.) skrev 2018-07-31 07:42:29 följande:

Det är möjligt att det heter så. Det har jag dålig koll på. Men jag gillar att suga och att bli slickad.

Tycker även bäst om att se den sortens porr.

Hur många har du sugit av som mest vid ett tillfälle?
  • Anonym (Man)

Noll. Vill ej ha barn och avstår alltså. Tar inga risker.

Svar på tråden Hur många har ni legat med?