• Anonym (Nyfiken)

Hur många har ni legat med?

En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?

• Svar på tråden Hur många har ni legat med?
  • Anonym (Min siffra)
    Man 78 skrev 2018-07-29 16:07:31 följande:

Vad är det för ålder på dig?

Är du i en relation?

Finns det några hinder till att spela in en film?

Är det en GB film du är sugen på?

Nej singel, 38 år.

Hinder.. att ta steget kanske. Nervös vad folk kommer tycka efter det. Vet de som fått lida rätt hårt efter filmer, men även de som mått ännu bättre.

Folk (grannar, vänner) förstår vad för liv jag lever med nya killar efter krogen mm.

GB film - ja, men skulle vilka göra en / flera ?vanliga? först.

Har ju gjort egna redan och trivs jättebra med dessa.

Jag vill göra en som har fetishtema typ lack, stövlar etc.
  • Anonym (tjej)
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-07-29 14:59:48 följande:
    Men vad spelar det för roll??
    Spelar roll för mig?
  • Westman
    Anonym (Min siffra) skrev 2018-07-29 17:10:11 följande:
    Nej singel, 38 år.

Hinder.. att ta steget kanske. Nervös vad folk kommer tycka efter det. Vet de som fått lida rätt hårt efter filmer, men även de som mått ännu bättre.

Folk (grannar, vänner) förstår vad för liv jag lever med nya killar efter krogen mm.

Jag är också sugen på att både filma och var med i olika filmer (att göra både och samtidigt är möjligt). Har bara filmat mig själv men fått bra kritik på dom.
  • Man 78
    Anonym (Min siffra) skrev 2018-07-29 17:10:11 följande:
    Nej singel, 38 år.

I min ålder alltså.
    Intressant, en av alla de saker jag funderar över dagligen är vilka människor som söker sig till porr, eller kan tänka sig att göra det. Kul att höra dina funderingar då, fattar såklart att det finns lika många anledningar som det finns porrskådisar, men ett perspektiv i alla fall.

Förstår att det sociala spelar stor roll då folk kan vara väldigt dömande och fördomsfulla. Har du barn också?

Är det själva tanken att göra filmen eller att folk ska se dig som är tändande, eller kanske båda?

Osv osv haha ;)
  • Pussan
    Anonym (Min siffra) skrev 2018-07-29 13:38:22 följande:
    De GB jag varit med om har varit underbara, bra killar, roliga teman.

En kväll så avverkade jag 34 killar, det slet.

Jag skulle vilja göra om det, fast med 50 st, och gärna få det filmat, har det som hemlig dröm som inte är gjord än, men står på min bucketlist och få göra en professionell film. Då lär siffran stiga ännu mer
    34! Ja, jag förstår att det slet. Det skulle jag aldrig klara (tror jag inte i a f), impressed, verkligen! Det har inte många gjort, måste vara en grym kick att faktiskt ha gjort det. Även om du nu drömmer om ännu fler.
    Hur länge med var och en? Tanken kittlar så klart, att bli så utnyttjad, alt att utnyttja så många... 
    Liksom du tänder jag också på att bli filmad men i mitt fall är det ju kört, är alldeles för gammal för professionell film. Men lite hemmafilmer blir det och gärna i lack och läder som du skriver. Och framför allt klackar.
  • Man 78
    Pussan skrev 2018-07-29 22:58:45 följande:

34! Ja, jag förstår att det slet. Det skulle jag aldrig klara (tror jag inte i a f), impressed, verkligen! Det har inte många gjort, måste vara en grym kick att faktiskt ha gjort det. Även om du nu drömmer om ännu fler.

Hur länge med var och en? Tanken kittlar så klart, att bli så utnyttjad, alt att utnyttja så många... 

Liksom du tänder jag också på att bli filmad men i mitt fall är det ju kört, är alldeles för gammal för professionell film. Men lite hemmafilmer blir det och gärna i lack och läder som du skriver. Och framför allt klackar.

Du skulle inte ha nått emot att vara med i en film i övrigt alltså?

Du har inga problem med att släkt och bekanta skulle kunna se?
  • Pussan
    Man 78 skrev 2018-07-29 23:01:54 följande:
    Du skulle inte ha nått emot att vara med i en film i övrigt alltså?

Du har inga problem med att släkt och bekanta skulle kunna se?
    Som jag skrev så lär det inte bli aktuellt för en gammal kärring som jag.
    Men för min egen skull skulle jag inte ha några som helst problem, tanken på att okända människor skulle se mig knulla m m på film känns bara het. 
    Men svågern eller revisorn på jobbet....är ju en annan sak. Fast om de skulle ta upp detta så måste de ju samtidigt berätta att de porrsurfar, och hur många gör det bland släkt och bekanta? Knullkompisar berättar ja, släkt och bekanta...nej, va?
  • Man 78
    Pussan skrev 2018-07-29 23:18:05 följande:
    Som jag skrev så lär det inte bli aktuellt för en gammal kärring som jag.
    Men för min egen skull skulle jag inte ha några som helst problem, tanken på att okända människor skulle se mig knulla m m på film känns bara het. 
    Men svågern eller revisorn på jobbet....är ju en annan sak. Fast om de skulle ta upp detta så måste de ju samtidigt berätta att de porrsurfar, och hur många gör det bland släkt och bekanta? Knullkompisar berättar ja, släkt och bekanta...nej, va?
    Jag förstår, jo jag ställde ju frågan mest hypotetiskt, å andra sidan finns det ju en plats för allt och alla inom porren, inte mainstream porr kanske men du vet vad jag menar.
    Du skriver ju frekvent här så man har fått en liten bild av ditt vilda sexliv, kul att ta del av.
    Du kollar en del porr själv också då?
  • Pussan
    Man 78 skrev 2018-07-29 23:24:00 följande:
    Jag förstår, jo jag ställde ju frågan mest hypotetiskt, å andra sidan finns det ju en plats för allt och alla inom porren, inte mainstream porr kanske men du vet vad jag menar.
    Du skriver ju frekvent här så man har fått en liten bild av ditt vilda sexliv, kul att ta del av.
    Du kollar en del porr själv också då?
    Absolut kollar jag porr, de flesta dagar.
    Jag får nog vara nöjd med att vara stjärnan i privata filmer, det är inte illa det i min ålder. Hellre än att vara statist i professionella filmer. Men lite ¨tyvärr¨ känns det ibland, jag kanske skulle varit lite mera framåt i yngre år? Det får jag aldrig veta.
Svar på tråden Hur många har ni legat med?