• Anonym (Nyfiken)

Hur många har ni legat med?

En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?

• Svar på tråden Hur många har ni legat med?
  • Anonym (Min siffra)
    Man 78 skrev 2018-07-29 21:24:17 följande:

I min ålder alltså.

Intressant, en av alla de saker jag funderar över dagligen är vilka människor som söker sig till porr, eller kan tänka sig att göra det. Kul att höra dina funderingar då, fattar såklart att det finns lika många anledningar som det finns porrskådisar, men ett perspektiv i alla fall.

Förstår att det sociala spelar stor roll då folk kan vara väldigt dömande och fördomsfulla. Har du barn också?

Är det själva tanken att göra filmen eller att folk ska se dig som är tändande, eller kanske båda?

Osv osv haha ;)

Jag vill göra det för min egen skull. Vill ha folk som tittar, sedan vill jag bli sedd.. bara jag går ut söker jag uppmärksamhet, är en ?kicksökerska?. Går gärna ut och handlar i minikjol, korsett lårhöga stövlar utan trosor med buttplugg i och böjer mig fram så folk ska se härligheten

Vill egentligen inte att föräldrar / familj ska få veta filmen/erna, det är nog stora hindret.

Men vill så gärna göra detta, få se mig på nätet, på omslaget osv.

Vad har fått mig till detta? Har alltid haft hög sexlust & sedan velat tänja gränserna. Hade tidig debut, hade min första trekant vid 15 års ålder och sedan har det blivit många genom åren.

Nu när jag fått lätta lite på trycket här så blir jag allt mer sugen på att genomföra filmerna
  • Man 78
    Anonym (Min siffra) skrev 2018-07-30 01:10:40 följande:
    Jag vill göra det för min egen skull. Vill ha folk som tittar, sedan vill jag bli sedd.. bara jag går ut söker jag uppmärksamhet, är en ?kicksökerska?. Går gärna ut och handlar i minikjol, korsett lårhöga stövlar utan trosor med buttplugg i och böjer mig fram så folk ska se härligheten

Vill egentligen inte att föräldrar / familj ska få veta filmen/erna, det är nog stora hindret.

Men vill så gärna göra detta, få se mig på nätet, på omslaget osv.

Vad har fått mig till detta? Har alltid haft hög sexlust & sedan velat tänja gränserna. Hade tidig debut, hade min första trekant vid 15 års ålder och sedan har det blivit många genom åren.

Nu när jag fått lätta lite på trycket här så blir jag allt mer sugen på att genomföra filmerna
    Tack för utförliga svar, som sagt ett ämne jag kan babbla om länge, du gillar porr själv också då, att titta? Favoriter?
  • Anonym (ta mig 21)
    Anonym (Min siffra) skrev 2018-07-30 01:10:40 följande:

Får du inte problem att göra så? Gubbsjuka karlar som vill pilla på dig? unga killar som flockas?
  • Anonym (Eva.)
    Anonym (Min siffra) skrev 2018-07-29 13:38:22 följande:

De GB jag varit med om har varit underbara, bra killar, roliga teman.

En kväll så avverkade jag 34 killar, det slet.

Jag skulle vilja göra om det, fast med 50 st, och gärna få det filmat, har det som hemlig dröm som inte är gjord än, men står på min bucketlist och få göra en professionell film. Då lär siffran stiga ännu mer

Jag har varit med ca 40 män och 8 kvinnor.

Nu är jag 40+

Ett tjugotal i åldern 16-20år sen var det betydligt lungnare mellan 20-35år.

Vid 30 insåg jag att jag gillar gruppsex och då blev det snabbt flera.

Jag har också en dröm om att ha en film med mig i huvudrollen så klart. Men i huvudsak skall det vara oralsex med män. Många män ;)
  • Anonym (K)
    Anonym (Liza) skrev 2018-07-29 16:10:12 följande:

Testar du inte då kan man aldrig veta skillnaden. För det finns skillnad hur bra man passar ihop när man får sig ett skjut. Skillnaden är oerhört viktig. Så att det inte blir tråkigt i längden

Vad ? Skillnaden mellan att ha frivillig sex och ofrivillig?
  • Anonym (Nyfiken man)
    Pussan skrev 2018-07-29 23:36:06 följande:

Absolut kollar jag porr, de flesta dagar.

Jag får nog vara nöjd med att vara stjärnan i privata filmer, det är inte illa det i min ålder. Hellre än att vara statist i professionella filmer. Men lite ¨tyvärr¨ känns det ibland, jag kanske skulle varit lite mera framåt i yngre år? Det får jag aldrig veta.

Dina inlägg har väckt ett intresse. Du skriver att du är för gammal, ingen blir för gammal med sex och film Pussan. Där har du fel :) hur gammal är du? Du får skriva PM om du vill. Själv är min önskan att ha en KK som är 55+, jag sjölv är 37. Min KK var 64-år när jag var 31. Har och kommer nog aldrig att få uppleva att ha sex på det viset igen :(
  • Man 78
    Anonym (Eva.) skrev 2018-07-30 09:13:04 följande:

Nu är jag 40+

Jag har också en dröm om att ha en film med mig i huvudrollen så klart. Men i huvudsak skall det vara oralsex med män. Många män ;)

Verkar finnas några roliga damer här på FL. Du vill alltdå göra en blowbang/bukkake film?
  • Anonym (Min siffra)
    Anonym (ta mig 21) skrev 2018-07-30 02:46:32 följande:
    Får du inte problem att göra så? Gubbsjuka karlar som vill pilla på dig? unga killar som flockas?
    Jo det händer ju såklart då & då.
    Men jag spelar och leker med, ibland kan det såklart komma äckel men dom kan jag avvisa på ett bra sätt. Konstigt nog blir många rädda för mig och vågar inte ta kontakt, vilket är tråkigt.

Unga killar glor, vissa berömmer, äldre män ska visa vilka "alfahannar" de är och skryta hur framgångsrika de är. Det jag kollar är ofta om de har ring / märke efter ring då brukar jag helt släppa dom och säga att otrohet håller jag inte på och uppmuntrar till.
    En kille jag minns hade märke efter en ring, men han berättade också tidigt i samtalet att han var nyseparerad och vid koll på Facebook var han singel.
  • Anonym (Min siffra)
    Anonym (Eva.) skrev 2018-07-30 09:13:04 följande:

Nu är jag 40+

Kul att du också funnit glädjen i lek med flera, tror att man är väldigt för, eller emot, inte ngt mellanting.
Svar på tråden Hur många har ni legat med?