Hur många har ni legat med?
En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?
En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?
I min ålder alltså.
Intressant, en av alla de saker jag funderar över dagligen är vilka människor som söker sig till porr, eller kan tänka sig att göra det. Kul att höra dina funderingar då, fattar såklart att det finns lika många anledningar som det finns porrskådisar, men ett perspektiv i alla fall.
Förstår att det sociala spelar stor roll då folk kan vara väldigt dömande och fördomsfulla. Har du barn också?
Är det själva tanken att göra filmen eller att folk ska se dig som är tändande, eller kanske båda?
Osv osv haha ;)
De GB jag varit med om har varit underbara, bra killar, roliga teman.
En kväll så avverkade jag 34 killar, det slet.
Jag skulle vilja göra om det, fast med 50 st, och gärna få det filmat, har det som hemlig dröm som inte är gjord än, men står på min bucketlist och få göra en professionell film. Då lär siffran stiga ännu mer
Testar du inte då kan man aldrig veta skillnaden. För det finns skillnad hur bra man passar ihop när man får sig ett skjut. Skillnaden är oerhört viktig. Så att det inte blir tråkigt i längden
Absolut kollar jag porr, de flesta dagar.
Jag får nog vara nöjd med att vara stjärnan i privata filmer, det är inte illa det i min ålder. Hellre än att vara statist i professionella filmer. Men lite ¨tyvärr¨ känns det ibland, jag kanske skulle varit lite mera framåt i yngre år? Det får jag aldrig veta.
Jag har varit med ca 40 män och 8 kvinnor.
Nu är jag 40+
Ett tjugotal i åldern 16-20år sen var det betydligt lungnare mellan 20-35år.
Vid 30 insåg jag att jag gillar gruppsex och då blev det snabbt flera.
Jag har också en dröm om att ha en film med mig i huvudrollen så klart. Men i huvudsak skall det vara oralsex med män. Många män ;)
Tre och en halv.