Forum Vikt - Kropp & själ
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Hjälp med viktnedgång!

Tis 24 jul 2018 00:38 Läst 771 gånger Totalt 2 svar
    Tis 24 jul 2018 00:38

Hej!

Jag skulle gärna vilja ha lite tips och idéer på både middagar, mellanmål och få inspiration för att kunna gå ner i vikt.

Nuvarande vikt är 103 kg o 186 lång och jag har ett sockerberoende... Det är mestadels fett på kroppen..

Vill bli av med mina chipstuttar och mage innan det är dags för vårt barns dop om två månader..

Snälla hjälp...

• Tis 24 jul 2018 09:17 #1

Ingen som har tips?

• Tis 24 jul 2018 09:24 #2
    Nusse91 skrev 2018-07-24 00:38:19 följande:

Hej!

Jag skulle gärna vilja ha lite tips och idéer på både middagar, mellanmål och få inspiration för att kunna gå ner i vikt.

Nuvarande vikt är 103 kg o 186 lång och jag har ett sockerberoende... Det är mestadels fett på kroppen..

Vill bli av med mina chipstuttar och mage innan det är dags för vårt barns dop om två månader..

Snälla hjälp...

Skippa allt skit, framförallt det med vitt socker. Ta bort godis, läsk, fikabröd, glass, efterrätter, chips, junkfood, sockerflingor odyl. Klarar du inte det till 95% spelar resten ingen roll.

Ät sen en ordentlig frukost och sen lätt lunch och middag. Försök motioner tre gånger i veckan.
Logga in
Bli medlem
Medlemsregistreringen är tillsvidare avstängd mellan 00:00 och 07:00. Vänligen återkom senare.

Innehåll

Innehåll

Svara i tråden...

Innehåll