IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Jag säger som många andra, har varierat väldigt mycket! Vid ivf:en i våras jobbade jag dagen efter men mådde verkligen inte bra, (ej pga att äggplocket gjort ont utan pga lätt överstimulering) så nu senast sjukskrev jag mig från start två dagar, men mådde mkt bättre denna gång så hade nog med facit i hand kunnat jobba, men å andra sidan var det sååå skönt med en soffdag! Så kommer defintivt köra samma om det blir ytterligare en omgång.
Åh, vad tacksam jag är för alla era svar! Har ni sjukskrivit er för äggplock? Jag var inne på att ta semesterdag.
Åh, vad tacksam jag är för alla era svar! Har ni sjukskrivit er för äggplock? Jag var inne på att ta semesterdag.
Jag har alltid ringt in och sagt att jag är sjuk på något annat sätt. Har inte sagt något till min chef. Det är ingen som vet vad vi gör faktiskt.
[quote=79204266][quote-nick]Fröken Rabarber skrev 2018-11-10 16:25:27 följande:[/quote-nick]Åh, vad tacksam jag är för alla era svar! Har ni sjukskrivit er för äggplock? Jag var inne på att ta semesterdag.[/
Jag jobbar skift och haft tur att slippa vara borta från jobbet men hade sjukskrivit mig om jag hade behövt.
Jag har alltid ringt in och sagt att jag är sjuk på något annat sätt. Har inte sagt något till min chef. Det är ingen som vet vad vi gör faktiskt.
vad kul, då kan man kanske följas åt :)
Nytt ultraljud idag och äggplock på måndag redan, det fanns 12 fina äggblåsor så hoppas på de bästa Får se när de sätter in dock, de får vi veta på måndag, ja det är vårt försök så det är spännande.
väntade i 7 månader bara på att sahlgrenska skulle svara sedan blev vi remiterade till carlanderska och där flöt allt på hur bra som hellst, fick mensen 1 dag efter vi var där sedan har de gått hur snabbt som hellst :)
hur många försök har ni gjort?
Känns tröstlöst!!
Hatar att vänta och jag känner det som om det aldrig kommer funka! vi kommer aldrig få bli föräldrar och det känns så orättvist för min mans skull!!! :(
Jag har liksom räknat ut allt redan!! :( Hur stor chans är det liksom vid IVF?! Känns som nada! :(
Känner mig sjukt negativ just nu!!
Känns tröstlöst!!
Hatar att vänta och jag känner det som om det aldrig kommer funka! vi kommer aldrig få bli föräldrar och det känns så orättvist för min mans skull!!! :(
Jag har liksom räknat ut allt redan!! :( Hur stor chans är det liksom vid IVF?! Känns som nada! :(
Känner mig sjukt negativ just nu!!