• Anonym (alkohol)

Dottern kom hem stupfull med bajs i byxorna

Detta hände för ett tag sedan, men efter att ha ringt läkare har jag bara fått beskedet att "om det är en engångshändelse är det inget att bry sig om".

Dottern kom hem från en fest helt stupfull, och hade bajsat på sig på vägen hem. Och inte diarré då. Visst, jag vet att A-lagare kan skita ned sig, men min dotter är ingen alkoholist. Jag har också hört att en del kissar på sig på fyllan, men inte bajsar på sig.

Eftersom inte läkare kan ge några ordentliga svar på varför det hände så undrar jag här om det finns föräldrar som varit med om något liknande med sina tonåringar?

• Svar på tråden Dottern kom hem stupfull med bajs i byxorna
  • taquine

Tycker mest detta är en trådstart av någon med bajsfetisch . Herregud man har häckat på detta forum i för många år och tror inte på något....

Goodness me
  • Anonym (alkohol)
    Anonym (Mela) skrev 2018-08-03 21:54:01 följande:
    Det är väl snarare så att det inte är nåt man gärna berättar.. Att kolla underkläder är kanske inte det första man gör så länge det inte syns eller fullkomligt stinker... Annars låter man dom sova ruset av sig och kollar bara att dom lever "typ"

Varför. Tror du det är onormalt att bajsa på sig? Kan man inte kontrollera blåsan kan man inte kontrollera bajset.. Att det inte är så vanligt är det mest för att de flesta människor bajsar en gång om. Dagen. Men kissar flera gånger
    Det märks att du inte varit med om det. När hon kom hem stank det, det var ingen tvekan om vad som hade hänt. Jag fick släpa in henne i duschen och ta av henne kläderna och göra rent henne så gott jag kunde, vilket var extremt jobbigt eftersom hon typ var helt loj och inte direkt underlättade något. Men det kan jag förstå eftersom hon var så full.

Ja, inte är det normalt att bajsa på sig i tonåren när det inte är frågan om diarré.
    Pierott skrev 2018-08-03 21:55:41 följande:
    Låt säga att hon var skitnödig. I sitt stupfulla tillstånd trodde hon säkert att hon skulle klara sig hem eller whatever. Hon gjorde inte det.

Jag undrar mer vilken förälder som ringer läkaren åt sin 18-åriga dotter, det är garanterat ett större problem du får jobba med än att hon sket ner sig. Hade din dotter varit orolig över händelsen hade hon antagligen ringt läkaren själv..
    Hon är inte 18 år, hon är 16. Och innan ni skriker att jag oansvarig förälder så är det inte så himla lätt att ha stenkoll på vad sin tonårsdotter gör på en fest.
    Jonnynilsson skrev 2018-08-03 21:56:19 följande:

Själv har jag inte lyckats bajsa på mig på fyllan. Men jag har en kompis som gjort det flera gånger i vuxen ålder när han varit riktigt jävla full. Så det är nog lite olika hur vi fungerar.

Och din kompis har inga kroppsliga problem eller så han lider av? Intressant annars att det har hänt fler.
  • Pierott
    Anonym (alkohol) skrev 2018-08-03 22:03:17 följande:

Hon är inte 18 år, hon är 16. Och innan ni skriker att jag oansvarig förälder så är det inte så himla lätt att ha stenkoll på vad sin tonårsdotter gör på en fest.

Ja om hon bara är 16 så är det väl ännu naturligare, var det bland hennes första fyllor går det lätt överstyr.
  • Pierott

Jag känner mest bara, var glad hon kom HEM i det skicket hon verkat vara i! Hon kunde lika gärna däckat i en buske o blivit våldtagen.

Fortsätter hon inte skita ner sig när hon dricker får du acceptera att det var en engångshändelse o sånt händer!

• Anonym (alkohol)
    Pierott skrev 2018-08-03 22:11:43 följande:

Jag känner mest bara, var glad hon kom HEM i det skicket hon verkat vara i! Hon kunde lika gärna däckat i en buske o blivit våldtagen.

Fortsätter hon inte skita ner sig när hon dricker får du acceptera att det var en engångshändelse o sånt händer!

Jag vill att du har rätt, men jag har aldrig hört om en tonåring som bajsar på sig på fyllan.
  • Anonym (Polly)

Du oroar dig mer för din 16 åriga dotter sket på sig än att hon var stupfull?

• Anonym (Nina)

Alltså, de flesta fattar väl att det KAN hända om man är stupfull? Måste ju inte vara nåt kroppsligt fel på henne. Hoppas att hon inte vet om att du ringde en läkare eller startade den här tråden. Stackars tjej...

• Anonym (alkohol)
    Anonym (Polly) skrev 2018-08-03 22:14:56 följande:

Du oroar dig mer för din 16 åriga dotter sket på sig än att hon var stupfull?

Inte när det hände, men nu i efterhand så gör jag det, ja.
    Anonym (Nina) skrev 2018-08-03 22:17:16 följande:

Alltså, de flesta fattar väl att det KAN hända om man är stupfull? Måste ju inte vara nåt kroppsligt fel på henne. Hoppas att hon inte vet om att du ringde en läkare eller startade den här tråden. Stackars tjej...

De flesta? Hur många andra tonåringar har du hört talas om som bajsar på sig när de är fulla?
  • Tiina87
    Anonym (alkohol) skrev 2018-08-03 21:47:21 följande:

Det skrev jag i trådstarten, jag vill veta om det finns någon här som har en tonåring som varit med om samma sak. Jag tror nämligen inte det är normalt.

Vaddå inte normalt? Barn, tonåringar, vuxna och äldre kan alla bajsa på utan orsak och det är fullt normalt!
  • Anonym (alkohol)
    Tiina87 skrev 2018-08-03 22:20:38 följande:
    Vaddå inte normalt? Barn, tonåringar, vuxna och äldre kan alla bajsa på utan orsak och det är fullt normalt!
    Hur vet du att det är normalt?
Svar på tråden Dottern kom hem stupfull med bajs i byxorna