Anonym (Mela) skrev 2018-08-03 21:54:01 följande:
Det är väl snarare så att det inte är nåt man gärna berättar.. Att kolla underkläder är kanske inte det första man gör så länge det inte syns eller fullkomligt stinker... Annars låter man dom sova ruset av sig och kollar bara att dom lever "typ"
Varför. Tror du det är onormalt att bajsa på sig? Kan man inte kontrollera blåsan kan man inte kontrollera bajset.. Att det inte är så vanligt är det mest för att de flesta människor bajsar en gång om. Dagen. Men kissar flera gånger
Det märks att du inte varit med om det. När hon kom hem stank det, det var ingen tvekan om vad som hade hänt. Jag fick släpa in henne i duschen och ta av henne kläderna och göra rent henne så gott jag kunde, vilket var extremt jobbigt eftersom hon typ var helt loj och inte direkt underlättade något. Men det kan jag förstå eftersom hon var så full.
Ja, inte är det normalt att bajsa på sig i tonåren när det inte är frågan om diarré.
Pierott skrev 2018-08-03 21:55:41 följande:
Låt säga att hon var skitnödig. I sitt stupfulla tillstånd trodde hon säkert att hon skulle klara sig hem eller whatever. Hon gjorde inte det.
Jag undrar mer vilken förälder som ringer läkaren åt sin 18-åriga dotter, det är garanterat ett större problem du får jobba med än att hon sket ner sig. Hade din dotter varit orolig över händelsen hade hon antagligen ringt läkaren själv..
Hon är inte 18 år, hon är 16. Och innan ni skriker att jag oansvarig förälder så är det inte så himla lätt att ha stenkoll på vad sin tonårsdotter gör på en fest.
Jonnynilsson skrev 2018-08-03 21:56:19 följande:
Själv har jag inte lyckats bajsa på mig på fyllan. Men jag har en kompis som gjort det flera gånger i vuxen ålder när han varit riktigt jävla full. Så det är nog lite olika hur vi fungerar.
Och din kompis har inga kroppsliga problem eller så han lider av? Intressant annars att det har hänt fler.