• Anonym (alkohol)

Dottern kom hem stupfull med bajs i byxorna

Detta hände för ett tag sedan, men efter att ha ringt läkare har jag bara fått beskedet att "om det är en engångshändelse är det inget att bry sig om".

Dottern kom hem från en fest helt stupfull, och hade bajsat på sig på vägen hem. Och inte diarré då. Visst, jag vet att A-lagare kan skita ned sig, men min dotter är ingen alkoholist. Jag har också hört att en del kissar på sig på fyllan, men inte bajsar på sig.

Eftersom inte läkare kan ge några ordentliga svar på varför det hände så undrar jag här om det finns föräldrar som varit med om något liknande med sina tonåringar?

• Svar på tråden Dottern kom hem stupfull med bajs i byxorna
  • Anonym (Nk)

Nä det är nog inte normalt men det händer absolut. Känner 2 st när vi var tonåringar som sket ner sig. En klasskompis sket ner sig så det var skit runt hela toaletten på ungdomsgården och en sket ner sig i bilen när vi skulle åka från ett evenemang. Dom var apfulla båda två och hade förmodligen ingen kontroll alls på sina kroppsfunktioner. Är nog inget mer fel på din dotter än att hon är ung och dum, du kan säkert trösta dig med oxå att hon förmodligen inte kommer dricka så mycket igen att hon tappar all kontroll på det här viset

• Jonnynilsson
    Anonym (alkohol) skrev 2018-08-03 22:03:17 följande:
    Och din kompis har inga kroppsliga problem eller så han lider av? Intressant annars att det har hänt fler.
    Inga kroppsliga problem vad jag vet.
  • Anonym (Kajsa)

Försök att prata med henne om att hon inte ska dricka sig full. Hon är bara 16 år och kanske inte är så van vid alkohol. Jag tror att man inte har så mycket kontroll över sin kropp när man är så full. Det här va säkert en engångsföreteelse just att hon gjorde ner sig men för att det inte ska hända igen bör du försöka prata med henne om alkohol. Hon tycker säkert själv att det är pinsamt. Vem vet hon kanske hade bajsat på sig redan på festen och isåfall är ju ångesten total. Jag tycker lite synd om henne faktiskt. Hoppas ni kan prata om det och att hon förstår att hon ska vara försiktig hädanefter. Det kunde ju som sagt hänt bra mycket otäckare saker när hon va så full.

• Anonym (Maja)
    Anonym (alkohol) skrev 2018-08-03 21:16:23 följande:

Detta hände för ett tag sedan, men efter att ha ringt läkare har jag bara fått beskedet att "om det är en engångshändelse är det inget att bry sig om".

Dottern kom hem från en fest helt stupfull, och hade bajsat på sig på vägen hem. Och inte diarré då. Visst, jag vet att A-lagare kan skita ned sig, men min dotter är ingen alkoholist. Jag har också hört att en del kissar på sig på fyllan, men inte bajsar på sig.

Eftersom inte läkare kan ge några ordentliga svar på varför det hände så undrar jag här om det finns föräldrar som varit med om något liknande med sina tonåringar?

Jag vet en som brukar skita på sig. vissa gör det vissa inte. Vad säger hon själv om detta? 
  • Anonym (Kajsa)

Jag har förresten bara hört talas om en tjej som bajsade på sig när hon va full, de va väl egentligen det du ville veta, om det är vanligt. Denna tjej bajsade ner sig på ett uteställe, typ nattklubb, och hon hade diarré, stackare alltså, och alla hennes kompisar vet, det blev ju en snackis. Men det är bara en som jag vet om.

• Anonym (SKET-FYLL)

HON VAR SKITFULL Å BAJJADE,,
  • Anonym (SKET-FYLL)

HON VAR SKITFULL Å BAJJADE,,
  • Anonym (Barbablå)
    Anonym (alkohol) skrev 2018-08-03 22:53:28 följande:

Vad fan ger dig rätt att komma med sådana här utspel? Håll käften och försvinn från tråden om du inte har något att tillföra frågan i trådstarten.

Vad som ger mig rätten? Det är väl ett fritt forum. Du verkar väldigt aggressiv.

Och fixerad vid att din dotter bajsat på dig. Det är ju det tråden handlar om.

Att bajsa på sig.

När du inte tror på läkare så kom jag med lite nya inputs, men fortsätt forska i folks problem med avföring du.

God kväll
  • Anonym (Om)

Om din dotter var nödig tidigare under kvällen och som dom flesta tonårstjejer absolut inte kan bajsa borta så är det ju inte konstigt att hon inte kunde hålla emot när hon blev stupfull. Kroppskontrollen försvinner ju om man blir så full. Vet att det hände 2 personer i vårt gäng när jag var ung och ute och söp.

Fast det att hon söp sig så redlös är det största problemet, det är livsfarligt som det ser ut i samhället idag. Tack o lov att hon kom hem helskinnad

• Anonym (hm)

hmm tycker att ni är rätt dryga mot ts. 
    Borde vara en jävla skillnad på om en däckad A-lagare som har druckit gift i flera år har tappat normala kroppsfunktioner mot en ung människa som lyckas ta sig ända hem men samtidigt kommer hem med skit i byxan. 

Tänker att andra saker som kan ha spelat någon roll förutom för stark och för mycket alkohol är saker som t ex att hon kanske stått nära en riktig bjässe till högtalare. vibrationer kan få kroppen att tappa kontrollen. Men känns konstigt ifall hon valde att gå hem utan att ha gått på toa innan.
    En annan sak kan vara droger ? a hos en polare en gång och dit kom en brud. Dom tog någon drog jag inte vet vad det var men något pulver eller tablett. Hon gick och spydde på toan samtidigt som hon vad det lät som sket på sig samtidigt.

Svar på tråden Dottern kom hem stupfull med bajs i byxorna