• Anonym (alkohol)

Dottern kom hem stupfull med bajs i byxorna

Detta hände för ett tag sedan, men efter att ha ringt läkare har jag bara fått beskedet att "om det är en engångshändelse är det inget att bry sig om".

Dottern kom hem från en fest helt stupfull, och hade bajsat på sig på vägen hem. Och inte diarré då. Visst, jag vet att A-lagare kan skita ned sig, men min dotter är ingen alkoholist. Jag har också hört att en del kissar på sig på fyllan, men inte bajsar på sig.

Eftersom inte läkare kan ge några ordentliga svar på varför det hände så undrar jag här om det finns föräldrar som varit med om något liknande med sina tonåringar?

• Svar på tråden Dottern kom hem stupfull med bajs i byxorna
  • Anonym (SSK)

Kan hon kanske ha spytt? När man spyr kan man ju skita ner sig rejält om man spyr tillräckligt hårt eller inte är förberedd. :) Oavsett så bör du inte oroa dig, TS..

• molly50
    Anonym (alkohol) skrev 2018-08-03 21:16:23 följande:

Detta hände för ett tag sedan, men efter att ha ringt läkare har jag bara fått beskedet att "om det är en engångshändelse är det inget att bry sig om".

Dottern kom hem från en fest helt stupfull, och hade bajsat på sig på vägen hem. Och inte diarré då. Visst, jag vet att A-lagare kan skita ned sig, men min dotter är ingen alkoholist. Jag har också hört att en del kissar på sig på fyllan, men inte bajsar på sig.

Eftersom inte läkare kan ge några ordentliga svar på varför det hände så undrar jag här om det finns föräldrar som varit med om något liknande med sina tonåringar?

Jag tycker du ska oroa dig mer över att din dotter dricker så mycket än över att hon råkat bajsa på sig. Vilket hon med största sannolikhet har gjort pga att hon var så berusad.
    Carpe Diem
  • Kirenaj68
    molly50 skrev 2018-08-06 12:22:30 följande:
    Jag tycker du ska oroa dig mer över att din dotter dricker så mycket än över att hon råkat bajsa på sig. Vilket hon med största sannolikhet har gjort pga att hon var så berusad.
    Håller med dig till 100%. Lite flyt i bajsklykan är trots allt en skitsak i jämförelse med det faktum att hon kom hem stupfull. Lite goda råd vad gäller dotterns förhållande till alkohol är än viktigare än hennes tarmrörelser. Tycker jag i alla fall.....
  • Mandel
    Anonym (alkohol) skrev 2018-08-03 21:47:21 följande:
    Det skrev jag i trådstarten, jag vill veta om det finns någon här som har en tonåring som varit med om samma sak. Jag tror nämligen inte det är normalt.
    Nej, det är inte normalt, men det förekommer säkerligen.

Så länge det inte händer varje gång hon är ute och festar och hon blir stupfull så behöver du inte oroa dig över bajsandet.
    Är hon stupfull varje helg behöver du lägga krutet på det istället för bajset.

En gång är ingen gång...
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • molly50
    Kirenaj68 skrev 2018-08-06 16:13:39 följande:
    Håller med dig till 100%. Lite flyt i bajsklykan är trots allt en skitsak i jämförelse med det faktum att hon kom hem stupfull. Lite goda råd vad gäller dotterns förhållande till alkohol är än viktigare än hennes tarmrörelser. Tycker jag i alla fall.....
    Ja,absolut! Det håller jag med om.
    Samt kanske kolla upp vad för slags sällskap hon har hamnat i.
    Carpe Diem
  • fornminne

Gudars skymning, att hon sket på sig är väl det minsta problemet? Om jag hade kommit hem så packad när jag var 16, hade jag knappt fått gå ut igen. Att festa med kompisar hade jag kunnat glömma tills jag blev myndig. Men jo, man kan bajsa på sig när man är redlös. Men det är inte så vanligt, helt enkelt för att de flesta inte blir så packade.

• Anonym (lugn)

Ts, läkaren har rätt. Händer det inte igen behöver du inte oroa dig. Däremot kanske du borde bekymra dig om din dotters drickande, eller vilka hon umgås med eller vad som nu är felet. Men det beror ju också på om det var en engångsföreteelse eller om hon har kommit hem kraftigt berusad förr.

• Kirenaj68
    molly50 skrev 2018-08-06 18:04:02 följande:
    Ja,absolut! Det håller jag med om.
    Samt kanske kolla upp vad för slags sällskap hon har hamnat i.
    Precis!!!
  • Anonym (F)
    Pierott skrev 2018-08-05 18:34:25 följande:

Hon är 16år

Ännu värre, hur kan mamman bry sig om bajs när hennes 16åriga dotter lever i riskzonen och super sönder sig?
  • Anonym (alkohol)
    Anonym (F) skrev 2018-08-07 02:34:55 följande:
    Ännu värre, hur kan mamman bry sig om bajs när hennes 16åriga dotter lever i riskzonen och super sönder sig?
    Vissa svar här är så korkade att man tappar tron på mänskligheten. Det här är ett sådant svar.
Svar på tråden Dottern kom hem stupfull med bajs i byxorna