• Anonym (alkohol)

Dottern kom hem stupfull med bajs i byxorna

Detta hände för ett tag sedan, men efter att ha ringt läkare har jag bara fått beskedet att "om det är en engångshändelse är det inget att bry sig om".

Dottern kom hem från en fest helt stupfull, och hade bajsat på sig på vägen hem. Och inte diarré då. Visst, jag vet att A-lagare kan skita ned sig, men min dotter är ingen alkoholist. Jag har också hört att en del kissar på sig på fyllan, men inte bajsar på sig.

Eftersom inte läkare kan ge några ordentliga svar på varför det hände så undrar jag här om det finns föräldrar som varit med om något liknande med sina tonåringar?

• Svar på tråden Dottern kom hem stupfull med bajs i byxorna
  • Tiina87
    Anonym (oj) skrev 2018-08-04 11:25:56 följande:

Nej men det finns dom som man ej ska ha analsex med för att dom är för stora.Det sunda förståndet försvinner när man är plakat,lär är ju kännas dagen efter man druckit.

Suck, att man ska behöva förklara......

Jag antar att du är en motståndare till analsex.

Hört talas om glidmedel? Vill mam själv så fungerar det med glidmedel (ska man alltid ha) även om dem är stora.

Det är rätt ovanligt att man bajsar på sig vid/straxs efter analsex även om det säkerligen kan ske.
  • Anonym (alkohol)
    EnAnonumius skrev 2018-08-04 10:07:41 följande:
    Har du begripit nu att när någon är riktigt STUPFULL kan förlora sona kroppsfunktioner och riskera att bajas på sig. Eller skall du fortsätta att vara direkt fixerad vid att din dotter bajsade på sig.

Du kanske skall ta dig en snabbkurs i fysiologi och lära dig vad som kan hända med kroppen när man är stupfull?
    Så kanske du inser att "bajsa på sig" inte är något som kan "bara hända a-lagare".

Då jag vet att du är så otroligt fixerad i denna tråden om att ställa frågor till andra om de har bajsat på sig så nej jag har inte gjort detta. Dock så vet jag hur kroppen fungerar rent fysiologiskt och att man är olika som individer.

Jag tycker det är mer märkligt att du är så otroligt fixerad vid att din dotter sket på sig, så till den milda grad att du startade en tråd om det. Vore bättre att du är mer oroad över att hon var stupfull i stället och fundera på vilka skador det kan ställa till med. Jag kan säga så här, "bajsa på sig" är det minsta problemet i sammanhanget.
    Sluta tro massa jävla saker. Du målar upp ett scenario i huvudet, och sedan börjar du anklaga mig för dina egna, sjuka fantasier.

Skärp dig.
  • Kirenaj68
    Anonym (alkohol) skrev 2018-08-03 21:16:23 följande:

Detta hände för ett tag sedan, men efter att ha ringt läkare har jag bara fått beskedet att "om det är en engångshändelse är det inget att bry sig om".

Dottern kom hem från en fest helt stupfull, och hade bajsat på sig på vägen hem. Och inte diarré då. Visst, jag vet att A-lagare kan skita ned sig, men min dotter är ingen alkoholist. Jag har också hört att en del kissar på sig på fyllan, men inte bajsar på sig.

Eftersom inte läkare kan ge några ordentliga svar på varför det hände så undrar jag här om det finns föräldrar som varit med om något liknande med sina tonåringar?

Är man på fyllan kan "olyckor" hända. Du gör det hela till en storm ett vattenglas. Du borde snarare lägga prio på det faktum att din tonårsdotter kom hem stupfull. Släpp bajset nu. Det är en skitsak. Koncentrera dig hellre på att ge din dotter goda råd om hur hon ska förhålla sig till alkoholen istället. Hon är ingen alkoholist, säger du. Men det är ju ingen i början.......
  • Anonym (Barbablå)

Varför är det så viktigt för dig att höra om andras tonårsbarn har bajsat i byxan TS?

Och varför är det här så genant för dig?

• Anonym (H)
    Kirenaj68 skrev 2018-08-04 13:55:24 följande:
    Är man på fyllan kan "olyckor" hända. Du gör det hela till en storm ett vattenglas. Du borde snarare lägga prio på det faktum att din tonårsdotter kom hem stupfull. Släpp bajset nu. Det är en skitsak. Koncentrera dig hellre på att ge din dotter goda råd om hur hon ska förhålla sig till alkoholen istället. Hon är ingen alkoholist, säger du. Men det är ju ingen i början.......
    Håller med
  • EnAnonumius
    Kirenaj68 skrev 2018-08-04 13:55:24 följande:
    Håller med.

Tillägger...
    Olyckor i fyllan kan hända alla. Är man stupfull så får man inte alltid full kontroll på kroppen.
    Det är knappast något som  är "unikt" för bara a-lagre som druckit då alkohol i flera år att bajsa på sig.
    Trist att TS vägra att ta till sig denna fakta.

• Anonym (OP= Flashback språk,,,,,)
    Anonym (N) skrev 2018-08-05 12:07:29 följande:

Vad betyder op?

OP är samma sak som TS men på Flashback... Det är många Flashbackare som kommer hit till FL och skriver konstiga trådar... Man kan avmaskera dem direkt de skriver OP  
  • Anonym (F)

Jag tänker att det är visst normalt, tänk dig att hon inte hade tillgång till toa, försökte hålla sig till hon kom hem, alkoholen kan oroa magen också och sen är olyckan framme. Oroa dig mindre om att hon bajsar som alla människor och mer att hon super så hon inte kan kontrollera sin kropp. Att bajsa på sig och komma hem oskadd var det bästa scenariot, 18 årig stupfull flicka i dagens samhälle kan vara med om betydligt grövre saker.

• Pierott
    Anonym (F) skrev 2018-08-05 16:44:51 följande:

Jag tänker att det är visst normalt, tänk dig att hon inte hade tillgång till toa, försökte hålla sig till hon kom hem, alkoholen kan oroa magen också och sen är olyckan framme. Oroa dig mindre om att hon bajsar som alla människor och mer att hon super så hon inte kan kontrollera sin kropp. Att bajsa på sig och komma hem oskadd var det bästa scenariot, 18 årig stupfull flicka i dagens samhälle kan vara med om betydligt grövre saker.

Hon är 16år
Svar på tråden Dottern kom hem stupfull med bajs i byxorna