• Anonym (alkohol)

Dottern kom hem stupfull med bajs i byxorna

Detta hände för ett tag sedan, men efter att ha ringt läkare har jag bara fått beskedet att "om det är en engångshändelse är det inget att bry sig om".

Dottern kom hem från en fest helt stupfull, och hade bajsat på sig på vägen hem. Och inte diarré då. Visst, jag vet att A-lagare kan skita ned sig, men min dotter är ingen alkoholist. Jag har också hört att en del kissar på sig på fyllan, men inte bajsar på sig.

Eftersom inte läkare kan ge några ordentliga svar på varför det hände så undrar jag här om det finns föräldrar som varit med om något liknande med sina tonåringar?

• Svar på tråden Dottern kom hem stupfull med bajs i byxorna
  • Anonym (oj)

Tänkte om hon möjligen kan ha haft sex där hon ej bör :-/

• Anonym (Line)

Min brorsa var runt 16-17 och kom hem till mamma och pappa stupfull. Han satt sig och sket i pannrummet, han trodde väl det va toaletten.

Nån mer gång hade han skitit på sig i fyllan utan att ha märkt det. Min bror är väldigt skötsam idag (35 år) men i tonåren när man lätt super sig redlös några ggr innan man lär sig, så är det nog inte jätteovanligt att folk skiter ner sig emellanåt.

Du kan nog chilla, och fokusera på att hon ska dricka lite

mindre överlag istället!

• Anonym (OP= Flashback språk,,,,,)
    Anonym (alkohol) skrev 2018-08-04 00:57:04 följande:
    Ja, vem undrar om sin dotter är normal när hon har bajsat på sig i tonåren och vill veta om det hänt andras tonåringar.

Du ställer frågor det redan finns svar på i OP. Du är bara här för att trolla och förstöra tråden med ditt blaj.
    Kort och konsist....

1: Det enda som du borde bry dig om är att din 16 åriga dotter druckit så mycket att hon var helt loj och lealös som du beskriver det. Det är allvarligt... Du som förälder har ansvar för ditt barn. Självklart är det inte alltid lätt att har koll 24/7 men du får helt enkelt se till att bli bättre. Utegångsförbud och mer kontroll över vad hon gör är ett måste. Annars har du fallerat som förälder. 

2: Dricker man för mycket kan man förlora kontrollen över kroppsfunktioner. Om din dotter var så full som du beskriver är det inget konstigt att hon bajsat på sig. Det är inget jättevanligt eftersom de flesta inte blir så fulla. 

3: OP är något ni använder på Flashback... Här säger vi TS....... Bara en tanke så du inte outar dig förtidigt i onödan om du vill föra vidare tråden. 

4: Denna bajs fixering är något som du borde söka hjälp för... 

Så med andra bord, skärp dig, ta hand om din dotter och se till så hon inte blir så full igen. Det kan leda till större skada än vad du verkar fatta... Du som förälder har ansvaret att hindra din dotter från att skada sig själv så...
  • Anonym (alkohol)
    Anonym (OP= Flashback språk,,,,,) skrev 2018-08-04 03:57:01 följande:
    Kort och konsist....

1: Det enda som du borde bry dig om är att din 16 åriga dotter druckit så mycket att hon var helt loj och lealös som du beskriver det. Det är allvarligt... Du som förälder har ansvar för ditt barn. Självklart är det inte alltid lätt att har koll 24/7 men du får helt enkelt se till att bli bättre. Utegångsförbud och mer kontroll över vad hon gör är ett måste. Annars har du fallerat som förälder. 

2: Dricker man för mycket kan man förlora kontrollen över kroppsfunktioner. Om din dotter var så full som du beskriver är det inget konstigt att hon bajsat på sig. Det är inget jättevanligt eftersom de flesta inte blir så fulla. 

3: OP är något ni använder på Flashback... Här säger vi TS....... Bara en tanke så du inte outar dig förtidigt i onödan om du vill föra vidare tråden. 

4: Denna bajs fixering är något som du borde söka hjälp för... 

Så med andra bord, skärp dig, ta hand om din dotter och se till så hon inte blir så full igen. Det kan leda till större skada än vad du verkar fatta... Du som förälder har ansvaret att hindra din dotter från att skada sig själv så...
    Folk har verkar sitta med konspirationsteorier om allt och alla och har otroligt lätt att döma. Det är väl det enda jag lärt mig av FL. Man får för sig något som inte alls stämmer, och sedan är man så övertygad om sin egen gissning att man inte ens bryr sig om det är sant eller inte.
    Anonym (Line) skrev 2018-08-04 03:09:34 följande:

Min brorsa var runt 16-17 och kom hem till mamma och pappa stupfull. Han satt sig och sket i pannrummet, han trodde väl det va toaletten.

Nån mer gång hade han skitit på sig i fyllan utan att ha märkt det. Min bror är väldigt skötsam idag (35 år) men i tonåren när man lätt super sig redlös några ggr innan man lär sig, så är det nog inte jätteovanligt att folk skiter ner sig emellanåt.

Du kan nog chilla, och fokusera på att hon ska dricka lite

mindre överlag istället!

Tack för ett av trådens få on topic inlägg.

• Anonym (So?)

Att skita på sig när man är så full som du beskriver är normalt. Vad som däremot är onormalt är att bli så full när man är 16!!

Ingen i min umgängeskrets söp sig så fulla när vi var 16, så har hon haft så mycket promille i kroppen så undrar jag dels vad för patrask din dotter umgås med, för de flesta tonåringar dricker men inte såhär! Och vad är du för förälder som tillåter din dotter gå på sådana tillställningar! Ni borde båda två ta er en riktigt funderare kring ert onormala beteende kring alkohol...

• Anonym (anneli)

OT OT OT Skulle ngn av mina döttrar kommit hem stupfull i tonåren så skulle jag blivit förkrossad. (skiten i brallan skulle vara underordnat då det finns tvättmaskiner). Hur har man fostrat sitt barn då? Hur ser ens egna alkoholvanor ut? Jag sa till mina döttrar att om man inte har kul NYKTER när man är med sina kompisar i tonåren så kommer man ALDRIG att kunna ha kul nykter. Det står jag för. Det blir en vana och en kultur som är jättesvår att bryta.

• Anonym (grr)
    Anonym (alkohol) skrev 2018-08-03 22:53:28 följande:
    Jag har försökt varit tålmodig med folks oförskämdheter i den här tråden men nu börjar tålamodet att sina. Vad fan ger dig rätt att komma med sådana här utspel? Håll käften och försvinn från tråden om du inte har något att tillföra frågan i trådstarten.
    Anonym (Jane) skrev 2018-08-03 22:41:49 följande:

Varför är du så fixerad vid bajset?? Är man så dyngrak att man har problem med sina kroppsfunktioner och inte kan orientera sig i tid och rum- ja då kan man bajsa på sig. Du har redan pratat med läkare. Om den här tråden nu är sann, så har jag svårt att förstå vad det är du vill ha ut av detta. Du vill prata med folk som bajsat på sig när dom varit fulla? Varför?

Och det gäller dig också.

Bra att du säger ifrån! 
  • EnAnonumius
    Anonym (alkohol) skrev 2018-08-04 07:25:12 följande:
    Folk har verkar sitta med konspirationsteorier om allt och alla och har otroligt lätt att döma. Det är väl det enda jag lärt mig av FL. Man får för sig något som inte alls stämmer, och sedan är man så övertygad om sin egen gissning att man inte ens bryr sig om det är sant eller inte.

Tack för ett av trådens få on topic inlägg.

Har du begripit nu att när någon är riktigt STUPFULL kan förlora sona kroppsfunktioner och riskera att bajas på sig. Eller skall du fortsätta att vara direkt fixerad vid att din dotter bajsade på sig.

Du kanske skall ta dig en snabbkurs i fysiologi och lära dig vad som kan hända med kroppen när man är stupfull?
    Så kanske du inser att "bajsa på sig" inte är något som kan "bara hända a-lagare".

Då jag vet att du är så otroligt fixerad i denna tråden om att ställa frågor till andra om de har bajsat på sig så nej jag har inte gjort detta. Dock så vet jag hur kroppen fungerar rent fysiologiskt och att man är olika som individer.

Jag tycker det är mer märkligt att du är så otroligt fixerad vid att din dotter sket på sig, så till den milda grad att du startade en tråd om det. Vore bättre att du är mer oroad över att hon var stupfull i stället och fundera på vilka skador det kan ställa till med. Jag kan säga så här, "bajsa på sig" är det minsta problemet i sammanhanget.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Tiina87
    Anonym (oj) skrev 2018-08-04 01:44:46 följande:

Tänkte om hon möjligen kan ha haft sex där hon ej bör :-/

Ej bör? Du menar att analsex är total förbjudet.
  • Anonym (oj)
    Tiina87 skrev 2018-08-04 11:13:26 följande:

Ej bör? Du menar att analsex är total förbjudet.

Nej men det finns dom som man ej ska ha analsex med för att dom är för stora.Det sunda förståndet försvinner när man är plakat,lär är ju kännas dagen efter man druckit.

Suck, att man ska behöva förklara......
Svar på tråden Dottern kom hem stupfull med bajs i byxorna