Anonym (OP= Flashback språk,,,,,) skrev 2018-08-04 03:57:01 följande:
Kort och konsist....
1: Det enda som du borde bry dig om är att din 16 åriga dotter druckit så mycket att hon var helt loj och lealös som du beskriver det. Det är allvarligt... Du som förälder har ansvar för ditt barn. Självklart är det inte alltid lätt att har koll 24/7 men du får helt enkelt se till att bli bättre. Utegångsförbud och mer kontroll över vad hon gör är ett måste. Annars har du fallerat som förälder.
2: Dricker man för mycket kan man förlora kontrollen över kroppsfunktioner. Om din dotter var så full som du beskriver är det inget konstigt att hon bajsat på sig. Det är inget jättevanligt eftersom de flesta inte blir så fulla.
3: OP är något ni använder på Flashback... Här säger vi TS....... Bara en tanke så du inte outar dig förtidigt i onödan om du vill föra vidare tråden.
4: Denna bajs fixering är något som du borde söka hjälp för...
Så med andra bord, skärp dig, ta hand om din dotter och se till så hon inte blir så full igen. Det kan leda till större skada än vad du verkar fatta... Du som förälder har ansvaret att hindra din dotter från att skada sig själv så...
Folk har verkar sitta med konspirationsteorier om allt och alla och har otroligt lätt att döma. Det är väl det enda jag lärt mig av FL. Man får för sig något som inte alls stämmer, och sedan är man så övertygad om sin egen gissning att man inte ens bryr sig om det är sant eller inte.
Anonym (Line) skrev 2018-08-04 03:09:34 följande:
Min brorsa var runt 16-17 och kom hem till mamma och pappa stupfull. Han satt sig och sket i pannrummet, han trodde väl det va toaletten.
Nån mer gång hade han skitit på sig i fyllan utan att ha märkt det. Min bror är väldigt skötsam idag (35 år) men i tonåren när man lätt super sig redlös några ggr innan man lär sig, så är det nog inte jätteovanligt att folk skiter ner sig emellanåt.
Du kan nog chilla, och fokusera på att hon ska dricka lite
mindre överlag istället!
Tack för ett av trådens få on topic inlägg.