• Blåstjärna

BF maj 2019

Hej!!

Har tyckt att de varit så bra med alla dessa BIM trådar att man kan följas åt och diskutera och stötta varandra. Så nu när jag äntligen plussat så tänkte jag att jag skapar en tråd då det inte fanns någon för maj 2019 ännu.

Kort om mig:

29 år

Gift

Första barnet (andra graviditeten, första slutade dessvärre i MA v 12 i okt 2017)

BF någonstans mellan den 29 apr till den 1 maj. (Har ej varit his BM ännu)

Självklart är jag orolig för missfall igen, men de hör väl till att vara lite orolig har jag förstått.

Kul om det är fler som vill följas åt!

• Svar på tråden BF maj 2019
  • Leei

Vill jättegärna vara med i FB gruppen <3 Har skickar pm här på familjeliv :) 

• Ineeobie

Hej!

Jag är 33 år och gifte mig 18-08-18 för dryga två veckor sen med min bästa vän och kärleken i mitt liv. Vi sa att vi skulle börja försöka bli med barn efter bröllopet och jag har varit livrädd för att jag fått för mej att jag inte kan bli med barn (baserat på absolut ingenting!..puckohjärnan)

Redan på självaste bröllopsnatten sa min kille stolt och glatt: "du är med barn nu.. jag behöver bara skjuta en gång och prickar direkt.. jag känner det på mig"

Haha.. jo men visst, tjena..... eller?

1.5 vecka senare trodde jag att förmensen kom (grät en skvätt på jobbtoaletten) Blev förvånad över hur besviken jag och ledsen jag blev.. vi har ju inte ens börjat på riktigt... Men mensen kickade aldrig igång och det visade sig vara en nidblödning (tror jag.. googlade mej fram till det mitt i natten)...
    Igår köpte jag graviditetstest och plussade! "GRAVID 1-2 veckor".. gjorde även ett i morse som visade ett vackert PLUS.

Så nu pendlar jag mellan att vara euforiskt lycklig och helt livrädd!!
    Känns bra att det finns såna här grupper!

Vad gör jag nu lixom? boka läkartid? Vad kan jag inte äta? Vad bör jag äta?
    Inser ju nu att jag har NOLL KOLL! haha hjälp!

Blir även gärna tillagd i facebookgrupper som finns: maila mig på [email protected] så kan vi ta detaljer som namn och sånt där :)

NC-appen säger att jag har BF 17 maj! <3 <3 <3

• sandra8712

Plussade igår och troligen bf 17e maj????

Så glad och rädd på samma gång, hade ett ma i vecka 11 i maj månad.

Är också gärna med i Facebook gruppen, vem ska jag skicka pm till? Eller kanske står om jag letar lite????

• EnBlivandeWestring
    sandra8712 skrev 2018-09-04 13:48:46 följande:

Plussade igår och troligen bf 17e maj????

Så glad och rädd på samma gång, hade ett ma i vecka 11 i maj månad.

Är också gärna med i Facebook gruppen, vem ska jag skicka pm till? Eller kanske står om jag letar lite????

Grattis :D där finns en som hetet Majmammor 2019 så skicka pm med din mail till mig så bjuder jag in dig. Vi är bara några än så länge men vill ju vara lite fler :D
    Kärlek till er
  • sandra8712
    EnBlivandeWestring skrev 2018-09-04 14:06:59 följande:

Grattis :D där finns en som hetet Majmammor 2019 så skicka pm med din mail till mig så bjuder jag in dig. Vi är bara några än så länge men vill ju vara lite fler :D

Försökte gå in på din sida men står att den är privat:) min mail är: cuteasabug@hotmail.se
Svar på tråden BF maj 2019