Hej!
Jag är 33 år och gifte mig 18-08-18 för dryga två veckor sen med min bästa vän och kärleken i mitt liv. Vi sa att vi skulle börja försöka bli med barn efter bröllopet och jag har varit livrädd för att jag fått för mej att jag inte kan bli med barn (baserat på absolut ingenting!..puckohjärnan)
Redan på självaste bröllopsnatten sa min kille stolt och glatt: "du är med barn nu.. jag behöver bara skjuta en gång och prickar direkt.. jag känner det på mig"
Haha.. jo men visst, tjena..... eller?
1.5 vecka senare trodde jag att förmensen kom (grät en skvätt på jobbtoaletten) Blev förvånad över hur besviken jag och ledsen jag blev.. vi har ju inte ens börjat på riktigt... Men mensen kickade aldrig igång och det visade sig vara en nidblödning (tror jag.. googlade mej fram till det mitt i natten)...
Igår köpte jag graviditetstest och plussade! "GRAVID 1-2 veckor".. gjorde även ett i morse som visade ett vackert PLUS.
Så nu pendlar jag mellan att vara euforiskt lycklig och helt livrädd!!
Känns bra att det finns såna här grupper!
Vad gör jag nu lixom? boka läkartid? Vad kan jag inte äta? Vad bör jag äta?
Inser ju nu att jag har NOLL KOLL! haha hjälp!
Blir även gärna tillagd i facebookgrupper som finns: maila mig på [email protected] så kan vi ta detaljer som namn och sånt där :)
NC-appen säger att jag har BF 17 maj! <3 <3 <3