• Blåstjärna

BF maj 2019

Hej!!

Har tyckt att de varit så bra med alla dessa BIM trådar att man kan följas åt och diskutera och stötta varandra. Så nu när jag äntligen plussat så tänkte jag att jag skapar en tråd då det inte fanns någon för maj 2019 ännu.

Kort om mig:

29 år

Gift

Första barnet (andra graviditeten, första slutade dessvärre i MA v 12 i okt 2017)

BF någonstans mellan den 29 apr till den 1 maj. (Har ej varit his BM ännu)

Självklart är jag orolig för missfall igen, men de hör väl till att vara lite orolig har jag förstått.

Kul om det är fler som vill följas åt!

• Svar på tråden BF maj 2019
  • isabelle81
    KSRG8887 skrev 2018-09-13 05:49:19 följande:

Jag lämnar tråden då det blev tidigt missfall/kemisk graviditet för mig. Negativt test igår och idag sjönk tempen.

Grattis och lycka till ni andra! :)

Ledsen för din skull :( vet hur det känns. Man blir så glad sen så ledsen... hoppas det snart är din tur igen!
    Gravid med fyran
  • isabelle81
    Stjärnan14 skrev 2018-09-12 22:14:50 följande:

Grattis till plusset Isabelle!

TACK!! Första gången jag testade rosenrot sen smörjer jag med ProgesterAll. Är ju lite äldre nu ;)
    Gravid med fyran
  • nuärdetvårtur

Så överlycklig just nu! Jag var just på vaginalt ultraljud och fick se ett hjärta som blinkade till mig! Trodde jag var 6+1 (äl-testade). Längden på embryot va 4,3 mm viket var rimligt sa läkaren.

• Äppeljuicen

Idag plussade vi med barn nummer 3!

Om allt går som det ska beräknas bebis komma 20 maj just nu.

Syskonen är födda juli-16 och september-17. Någon mer med täta ungar?

• EnBlivandeWestring

Hej alla blivande mammor <3 Tänkte bara påminna er om att skicka er mail som är kopplad till fb till mig ifall ni vill vara med och följas åt i den hemliga gruppen Majmammor 2019 på fb <3

Nilo Westring - 170616
  • isabelle81
    Äppeljuicen skrev 2018-09-13 22:14:45 följande:

Idag plussade vi med barn nummer 3!

Om allt går som det ska beräknas bebis komma 20 maj just nu.

Syskonen är födda juli-16 och september-17. Någon mer med täta ungar?

Stort grattis!!! Vad kul med tätt, jag har gjort precis tvärtom ;) mina är 16, 11 och 8 år :)
    Gravid med fyran
  • Äppeljuicen
    isabelle81 skrev 2018-09-14 13:23:55 följande:

Stort grattis!!! Vad kul med tätt, jag har gjort precis tvärtom ;) mina är 16, 11 och 8 år :)

Ja vi ville från början ha hyfsat tätt, typ 2 år mellan men tvåan blev liksom en hoppsan.

Och nu ville vi gärna försöka med ett vårbarn. Kul att det tog sig :)
  • isabelle81

Vad kul!! Vi har en född på våren och det var nog bäst helt klart men även augusti men grym graviditet! Sen en i nov och gulligt meden 1 månad gammal tomte ;)

Äppeljuicen skrev 2018-09-14 18:31:24 följande:

Ja vi ville från början ha hyfsat tätt, typ 2 år mellan men tvåan blev liksom en hoppsan.

Och nu ville vi gärna försöka med ett vårbarn. Kul att det tog sig :)

Gravid med fyran
  • Dollan89

Hur mår ni alla i era graviditeter?
    Jag är gravid 7+5 alltså vecka 8. Illamåendet är för jävligt rent ut sagt. Trots Lergigan! 

Mår illa dygnet runt :(

Svar på tråden BF maj 2019