• AnnaOctavia

VI SOM PLANERAR SYSKON MED BF 2019

Hej!

Jag hade en tråd här när jag blev gravid med min son (2010, BF 2011) och det var så skönt att bolla tankar med andra i samma situation så tänkte testa och se om någon/några vill haka på igen.

Det är dags för syskon för oss nu är det tänkt, (börja i september/oktober), vår son är 7 år nu så det är ganska stort glapp men äsch, vad gör det :)

• Svar på tråden VI SOM PLANERAR SYSKON MED BF 2019
  • Ardnas89

Plussade idag på BIM-5. Är så otroligt svårt att ta in! Sambon kan inte heller riktigt ta in det. Det blir mitt tredje barn och sambons första :)

• emizz
    Ardnas89 skrev 2018-10-25 20:23:30 följande:

Plussade idag på BIM-5. Är så otroligt svårt att ta in! Sambon kan inte heller riktigt ta in det. Det blir mitt tredje barn och sambons första :)

Åhh grattis :)
    #pojke - 09# #flicka -11# #pojke sept -18#
  • bligravid123

Åh!!! Stort grattis till er.... så underbart!
  • Jsv17

Grattis!!!
    Mamma till en liten pojke sedan 9-12-17
  • Jsv17

Jag tror bestämt det är ett litet syskon på gång <3 Hoppas pyret vill stanna!

Mamma till en liten pojke sedan 9-12-17
  • Ardnas89
    emizz skrev 2018-10-25 20:41:54 följande:

Åhh grattis :)

bligravid123 skrev 2018-10-27 12:26:20 följande:

Åh!!! Stort grattis till er.... så underbart!

Jsv17 skrev 2018-10-28 06:20:49 följande:

Grattis!!!

Stort tack! :)
  • Ardnas89
    Jsv17 skrev 2018-10-28 06:23:27 följande:

Jag tror bestämt det är ett litet syskon på gång <3 Hoppas pyret vill stanna!

Spännande! Grattis!! :)
  • millow

Grattis till er som blivit gravida!

Hoppar också in här. Vår bebis är 10 veckor, jag ammar och har inte fått någon mens än. Vi hade tänkt vänta med syskon tills jag gått ner mer i vikt, men igår upptäckte jag av en slump att mitt slidsekret är sådär som äggvita typ. CB ÄL-test var dock negativt, så jag vet inte riktigt vad det är som händer. Någon som har någon aning om vad det kan vara? Vi bestämde iaf att vi inte skulle skydda oss mer.

• Jsv17

Tyvärr blev det en kortvarig gravidlycka för oss, vi fick ett tidigt missfall i förra veckan. Men kroppen har tagit hand om det bra själv och då det inte blev så mycket mer än en vanlig mens typ så hoppas jag kroppen ska komma i fas direkt så vi kan försöka igen nu direkt, hoppas på Augusti-bebis ist

Pojke 9-12-17
  • Evi82

Behöver eran hjälp.

Ägglossningstestet visade glad blinkande gubbe 1 november och fick fast gubbe 2 november sen kunde jag inte ta fler tester. Jag hade min senaste mens 20 oktober. När har man bim då?

• lillainna

Jag hoppar in här, jag och maken fick vårt första barn förra våren och nu försöker vi på ett syskon.

Vi vill gärna ha dom tätt, enda nackdelen är att jag inte fått tillbaka min mens efter att sonen föddes, men vi kör oskyddat och hoppas att vi lyckas :)

Tidigare idag har jag en blodblandad flytning som bara syntes på papper så hoppas att det var en nidblödning, hade ingen när jag väntade sonen så vet inte riktigt hur de ska va.

Svar på tråden VI SOM PLANERAR SYSKON MED BF 2019