Limoti skrev 2019-02-10 11:06:49 följande:
Hoppar gärna in här jag också!
Testade positivt i förrgår, sen igen med cb digitalt igår (för att vara helt säker). Så allt är väldigt nytt och svårt att förstå. Har bf typ 16-18 oktober, står lite olika beroende på var man kollar.
Är helt överväldigad av känslor just nu, men precis som du skriver Cherrymoon så vågar man inte riktigt bli glad förrän man vet att allt är bra. Jag är lite äldre också, 37 år, så jag vet att det finns ökade risker. Men hoppas så innerligt att det lilla fröet vill stanna kvar hos mig!
Hej. Samma här 37 år bf 12-14/okt. Mitt andra barn, men det första blir 17 år i maj, så allt är som på nytt.
Gravid via IVF behandling då det tycktes dröja för oss att få till det. Försökt sedan nov 2017.
Har i och med ivf vaginaltabletter som jag tar dagligen, men som också skapar mindre blödningar/färgade flytningar och andra biverkningar. Så den här väntan är en sann terror!
Inte så mycket symptom heller. Förutom ont i magen/äggstockarna (men det ökar snarare känslan att MF är på g.)
Hur många gånger kan man klämma sig på brösten och analysera känslan per dag förresten?!
Har följt och läst här på fl utan användare, men insåg att om det här håller kommer jag antagligen vilja kunna svara och skriva jag med.