• Sheltielife

BF oktober 2019!

Här är en tråd för oss som plussat och har BF i oktober 2019! :D

Jag är 26 år och har bf 1/10 -2019! Ett helt underbart vis arr börja året på och ser fram emot att få njuta av en mysig mage och sen få min lilla plutt i höst!

Välkomna hit och grattis till plusset! :D

• Svar på tråden BF oktober 2019!
  • Sara86
    Sara86 skrev 2019-02-05 22:35:41 följande:

Grattis till era plus, vi är ett gäng, hittills ~20st som har en helt dold Facebook-grupp där vi hänger, häng gärna med dit om ni vill. Hittills sköter jag admin kring att få in nya medlemmar. Pm:a gärna mig om ni vill med, enklast är om ni har koll på vilken mail ni har kopplat till fb-kontot men i vissa fall har vi löst det genom att tf lägga till som vän där.

Hej puffar upp den här igen om ni nya som plussat är sugna på att hänga vidare på Facebook istället för familjeliv :)
    Vi är runt 45 i nuläget och tänker att det finns plats för ett gäng till i gruppen om ni vill vara med på Facebook.
    Enklast om ni har koll på mailen knuten till ert FB-konto (som vid inloggning på webben), då går det att bjuda in direkt via gruppen, annars har vi i flera fall gått omvägen att lägga till som vän, men lite extra krångel.
    PM:a mig då jag sköter admin kring att få in nya medlemmar.
  • Anonym (14/2)

Hej allihop. Om jag plussat idag, 14/2, när borde jag rimligen ha bf? Oktober eller november? Enligt en app jag har är jag precis på v.5 idag (clearblue digital säger gravid 2-3v) 9 månader från senaste mens? 8 månader från plus?

• Tussse

Jag plussade idag 14/2, efter ett års försök och ett missfall innan det. Så underbart med denna gåva på alla hjärtans dag! Helt överlycklig! Enligt appen är det BF 25/10, så jag hoppar med här! Hjärta

• Limoti
    Sara86 skrev 2019-02-14 16:50:50 följande:

Hej puffar upp den här igen om ni nya som plussat är sugna på att hänga vidare på Facebook istället för familjeliv :)Vi är runt 45 i nuläget och tänker att det finns plats för ett gäng till i gruppen om ni vill vara med på Facebook.Enklast om ni har koll på mailen knuten till ert FB-konto (som vid inloggning på webben), då går det att bjuda in direkt via gruppen, annars har vi i flera fall gått omvägen att lägga till som vän, men lite extra krångel.PM:a mig då jag sköter admin kring att få in nya medlemmar.

Hej, jag är jättesugen på att vara med, men lite rädd att nån ska se det. Men det är en helt hemlig, dold grupp eller? Isf vill jag gärna vara med!
  • AngelEyes
    Sara86 skrev 2019-02-14 16:50:50 följande:

Hej puffar upp den här igen om ni nya som plussat är sugna på att hänga vidare på Facebook istället för familjeliv :)Vi är runt 45 i nuläget och tänker att det finns plats för ett gäng till i gruppen om ni vill vara med på Facebook.Enklast om ni har koll på mailen knuten till ert FB-konto (som vid inloggning på webben), då går det att bjuda in direkt via gruppen, annars har vi i flera fall gått omvägen att lägga till som vän, men lite extra krångel.PM:a mig då jag sköter admin kring att få in nya medlemmar.

Jag vill gärna vara med :) skickat pm
  • Sara86
    Limoti skrev 2019-02-14 18:23:08 följande:

Hej, jag är jättesugen på att vara med, men lite rädd att nån ska se det. Men det är en helt hemlig, dold grupp eller? Isf vill jag gärna vara med!

Yes, helt dold så kommer inte upp i några sökningar/förslag och visas inte för någon annan än de i gruppen, se även:

m.facebook.com/help/220336891328465
  • Anonym (14/2)
    Tussse skrev 2019-02-14 17:30:05 följande:

Jag plussade idag 14/2, efter ett års försök och ett missfall innan det. Så underbart med denna gåva på alla hjärtans dag! Helt överlycklig! Enligt appen är det BF 25/10, så jag hoppar med här! 

Stort grattis! Jag har också plussat idag! Går in i v.5. Hur beräknar du BF?
  • Jinthry
    millow skrev 2019-02-14 15:34:53 följande:
    Ah men då ska väl deras läkare kolla på det och så. De hade ingen brådska för min del heller med mina mediciner, jag fick ta dem tills jag fick träffa läkaren på mvc i vecka 6+ nånting enligt senaste mensen. Då sattes de ut och nya mediciner sattes in. De sa att det inte var nån stress i början av graviditeten.
    Ja precis. Efter att ha kollat efter alla dess regler (cb veckoindiktator) etc, så är jag i vecka 6 (5+2) och jag har tid 4.3, och då kommer jag vara på vecka 7+4. Från vad jag har läst måste medicinerna justeras redan i vecka 6. Därför är jag lite jätte stressad. Det kan ju skapa fosterskador och missbildningar, och det skrämmer livet ur mig.
  • Loppo94

Hej alla! Plussade imorse, en helt underbar alla hjärtans dag fick jag och sambon :D. Bf är 20/10 enl mens och 25/10 enl äl, ska boka in ett vul på måndag som jag antagligen kommer att få göra om ca 3 veckor.

Vi dotter föddes stilla i oktober 2018, i v 39+4, inga fel hittades... vårt första barn som inte fick leva.. sorgen är enorm och nu äntligen har ett litet ljus hittat sig till oss. Haft 3 missfall tidigare innan vi fick våran ängel och vi hoppas så innerligt att denna lilla ska få stanna. Oron över att föda samma månad som vår dotter föddes är också otroligt läskig.. har skickat meddelande om att få vara med i fb gruppen! Hoppas ni alla mår okej trots illamående och allt vad de innebär den första tiden! Kramar

Svar på tråden BF oktober 2019!