• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Grumpycavat
    MaoaM skrev 2019-03-02 17:48:53 följande:

Idag ska jag berätta för min sambo! Har hållt mej ända sen i tisdags, han är så otroligt disträ trots att jag förklarat när jag ska ha mens osv.

Vi ska ut och äta på finfin restaurang och har barnvakt. Tog ett test nu igen bara för att se så. Det inte hade hänt nåt dumt ????

Har rätt mkt ont i magen alltså, känner inte igen det alls. Vet ju att det är vanligt men är ändå orolig :(

Enligt 1177 är jag i vecka 5 idag. Räknar cb den aktuella graviditeten?

Åh vad spännande. Ha en underbar kväll.
  • frugr95
    MaoaM skrev 2019-03-02 17:48:53 följande:

Idag ska jag berätta för min sambo! Har hållt mej ända sen i tisdags, han är så otroligt disträ trots att jag förklarat när jag ska ha mens osv.

Vi ska ut och äta på finfin restaurang och har barnvakt. Tog ett test nu igen bara för att se så. Det inte hade hänt nåt dumt ????

Har rätt mkt ont i magen alltså, känner inte igen det alls. Vet ju att det är vanligt men är ändå orolig :(

Enligt 1177 är jag i vecka 5 idag. Räknar cb den aktuella graviditeten?

Men åh va spännande!!! Sjukt hur du kunnat hålla dig! Clearblue räknar från när du blev befruktad och 1177 från sista mensens första dag så det stämmer bra med vecka 5 då :) ont i magen är jättevanligt <3 du måste uppdatera hur han reagerade!!

Och jag har ju också plussat efter mola nu, har du kontaktad gyn än?:)
  • Anonym (Linnea)

Vad säger ni?.... törs jag hoppas?

Väntar mensen på tisdag.
  • frugr95
    Anonym (Linnea) skrev 2019-03-02 19:54:23 följande:

Vad säger ni?.... törs jag hoppas?

Väntar mensen på tisdag.

Ser ingen bild??:) ladda upp igen!
  • frugr95
    Anonym (Linnea) skrev 2019-03-02 21:36:20 följande:

Nu? ????

Svårt att avgöra med filter :) men testa igen imorgon med morgonurinen
  • Anonym (Linnea)

Utan filter..

Bara testa på antar jag.
  • Nicciz
    Anonym (Linnea) skrev 2019-03-02 22:10:20 följande:

Utan filter..

Bara testa på antar jag.

Jag ser något!
  • MaoaM
    Jilo skrev 2019-03-02 18:01:57 följande:

Ja, det gör cb :) Ha såå mysigt ikväll! Ska du berätta innan eller efter dryckesbeställningen...?

Haha ingen av oss dricker så den delen gick smidigt :) vi satt så tätt intill folk på restaurangen så jag väntade tills vi kom hem med att berätta, han blev väldigt chockad att jag hade lyckats hålla mig så länge haha och väldigt glad spklart
  • MaoaM
    frugr95 skrev 2019-03-02 19:45:09 följande:

Men åh va spännande!!! Sjukt hur du kunnat hålla dig! Clearblue räknar från när du blev befruktad och 1177 från sista mensens första dag så det stämmer bra med vecka 5 då :) ont i magen är jättevanligt <3 du måste uppdatera hur han reagerade!!

Och jag har ju också plussat efter mola nu, har du kontaktad gyn än?:)

Men har jag missat att du plussat, fan va fint! Knäppt att vi är rätt synade med molor å graviditeter haha

Jag har inte kontaktat gyn, men har bokat tid hos bm. Fått tid 14/3. Hon jag bokade tiden med frågade mig hur rutinerna vid mola var. Ledsamt. Hoppas på att få tul i v8 kanske? Eller vad ska man räkna med?

Hur har du gjort?
Svar på tråden BIM Mars 2019