• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Nr2år2019
    Malin888 skrev 2019-03-01 11:04:50 följande:

NI SOM ÄNNU INTE JOINAT: vi har gjort en grupp på FB som heter BAByboostsisters för ALLA oss, plus, väntar etc, sisterhood! Gå med, mkt av diskussion är lättare och smidigare där! Den är STÄNGD så Ina utomstående ser!!

Ses där!

Hur går jag med i gruppen? Jag hittar den inte när jag söker :)
  • Funderar81
    Nr2år2019 skrev 2019-03-01 22:10:52 följande:
    Hur går jag med i gruppen? Jag hittar den inte när jag söker :)
    Sök på grupper så borde den poppa upp.
  • Funderar81
    Anonym (Envis mysare) skrev 2019-03-01 21:25:29 följande:

När borde jag kunna testa som tidigast? Har 8 dagar kvar till bim

ägget kan fästa så sent som 12 dagar efter ägglossning. Oftast omkring 9  dagar. Det tar 3-4 dagar före Hcg är mätbart i blodet EFTER implantationen.
    Jag hade antagligen implantation d. 23e, 8 dagar efter ägglossning. Mätte plus 4 dagar senare...

ganska standard tror jag... har dock använt helt vanliga test, kanhända tidiga test kunde mätt en dag tidigare eller nåt...

• Nr2år2019
    Funderar81 skrev 2019-03-01 22:17:39 följande:

Sök på grupper så borde den poppa upp.

Tack, jag hittade!! Nu till nästa problem, hur skriver jag ett inlägg?? Finns liksom ingen knapp för det... Kan bara läsa era inlägg och svara på dom. Känner mig korkad hahah...
  • jamåduleva
    MaoaM skrev 2019-03-01 21:55:39 följande:
    Gruppen kan väl ändå komma som förslag för mina vänner och då kan man se min profilbild. Jag var med i en hemlig grupp som man bara kunde bli medlem via inbjudan via mail. Den gick inte att söka på.
    Det är dolt för alla utom de som är med i gruppen att se vilka som är medlemmar, det enda som syns är vem som är admin :)
  • Love5

[quote=79478080][quote-nick]frugr95 skrev 2019-03-01 21:58:38 följande:[/quote-nick]Ni som är här i forumet!! Vad ser ni???

Ser ett plus! Grattis

• Anonym (Syskonlängtan)
    frugr95 skrev 2019-03-01 21:58:38 följande:

Ni som är här i forumet!! Vad ser ni???

Plus! Grattis :D
  • Anonym (Liten19)
    MaoaM skrev 2019-03-01 21:55:39 följande:

Gruppen kan väl ändå komma som förslag för mina vänner och då kan man se min profilbild. Jag var med i en hemlig grupp som man bara kunde bli medlem via inbjudan via mail. Den gick inte att söka på.

Känner samma oro... Jag blev också lite sugen på att gå med, men undrar vad skillnaden är mellan den här gruppen och en som inte ens går att söka på och som är helt hemlig?

Kan man se på min sida att jag är medlem? Eller kan det komma upp i mitt flöde att jag gått med? Vill absolut inte att det ska synas att vi försöker så blir lite nojig. Varför gör ni den bara inte helt hemlig för säkerhets skull? Avvaktar nog så länge...
Svar på tråden BIM Mars 2019