• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Anonym (Syskonlängtan)

Tack fina fina ni för alla grattis och lyckönskningar! Får se om jag hänger med in i facebookgruppen, vill ju hänga med er till era pluss också!! <3 kram och trevlig helg till er!

• Funderar81
    Malin888 skrev 2019-03-01 08:44:56 följande:
    i mina tidigare graviditeter har jag inte ens plussat på bim... har behövt flera dagar efter för att ens få ett pyttestreck. och all dem graviditetrna gick fint
    så lugn du :)
    ååh, tack för svar! Jag tar några djupa andetag och väntar några dagar helt enkelt. (Kan ju liksom inte sluta pinka på pinnen !!)
  • Funderar81

Apropå FB-gruppen, men har ett anonymt extrakonto Coolpå FB bara för detta. Ingen i min närhet vet vad jag pysslar med, det skulle bli ramaskri överallt och det har jag inte energi till.
    Ett förslag till er som vill hänga på fb med detta. Via det kontot är jag medlem i flera planera-barn-grupper, främst singelkvinnor och donator då, men det finns ju andra grupper också.
    Skrattande

• Oktoberflicka93
    Funderar81 skrev 2019-03-01 16:26:46 följande:

Apropå FB-gruppen, men har ett anonymt extrakonto på FB bara för detta. Ingen i min närhet vet vad jag pysslar med, det skulle bli ramaskri överallt och det har jag inte energi till.

Ett förslag till er som vill hänga på fb med detta. Via det kontot är jag medlem i flera planera-barn-grupper, främst singelkvinnor och donator då, men det finns ju andra grupper också.

Smart! Känns som att mycket av aktiviteten här övergår till FB-gruppen, så hänger väl på där ändå!
  • Malin888
    Anonym (mim) skrev 2019-03-01 11:52:20 följande:
    Säkerligen bara jag som är nojig. Men tänk om jag faktiskt KÄNNER någon av er som är med här på FL som också är med i fb-gruppen?! Eller någon i min närhet, vill ju faktiskt inte att det kommer ut att vi försöker, haha!! #beslutsångest haha
    :) gör som du vill, men gruppen är iaf stängd för utomstående
  • Malin888
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2019-03-01 16:07:54 följande:

Tack fina fina ni för alla grattis och lyckönskningar! Får se om jag hänger med in i facebookgruppen, vill ju hänga med er till era pluss också!! <3 kram och trevlig helg till er!

komsi komsi :)
  • Malin888
    NI SOM ÄNNU INTE JOINAT: vi har gjort en grupp på FB som heter BABYboostsisters för ALLA oss, plus, väntar etc, sisterhood! Gå med, mkt av diskussion är lättare och smidigare där! Den är STÄNGD så inga utomstående ser!! 

Ses där!
  • Anonym (Envis mysare)

När borde jag kunna testa som tidigast? Har 8 dagar kvar till bim

• MaoaM
    Malin888 skrev 2019-03-01 21:06:33 följande:

NI SOM ÄNNU INTE JOINAT: vi har gjort en grupp på FB som heter BABYboostsisters för ALLA oss, plus, väntar etc, sisterhood! Gå med, mkt av diskussion är lättare och smidigare där! Den är STÄNGD så inga utomstående ser!! Ses där!

Gruppen kan väl ändå komma som förslag för mina vänner och då kan man se min profilbild. Jag var med i en hemlig grupp som man bara kunde bli medlem via inbjudan via mail. Den gick inte att söka på.
Svar på tråden BIM Mars 2019