• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • NervösAnonym

Grattis till alla som plussat och lycka till till er som fortfarande väntar!!

Fick mensen idag så uppdaterar listan och hoppar vidare till nästa månad.

BIM - lista;

1/3 Malin888, vwmamman, Mezzy, Elinanorden, Funderar81, MaoaM, Anonym (Syskonlängtan), Rhubarb82

2/3 Love5, ETOVA, Seseli, Cis

3/3 Eveh

4/3 Minnie768, Liit

5/3 Editb

6/3 Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019, sockertoppen90, Förälskadilivet, oktoberflicka93

7/3 QueenS, Missempi, frugr95, Lejon90, Mumin4

8/3 Sjp30, Bebislängtan, Jagerika, CH90

9/3 Siri88, höstmamma, babymys, Anonym (Envis mysare), z19

10/3 Kakan32, Senistarten, Jsv17

11/3 Geranium, RedAngel, Vite

12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, jamåduleva, Mosigos

13/3 evi82

14/3 Anonym (Milla), niiskuneiti

15/3 Em0ma, Kajsan86

16/3 Hallonsaft24, Kstadtjej87, Tirin

17/3 Ängelby

18/3 Grumpycavat, Räkan123

22/3 Hallonpaj

23/3 Nicciz

24/3 ETOVA

25/3 Swn, Miss XXX

26/3 Malin888, Ladyballistic

29/3 Agronomen

31/3 vwmamman

PLUS - lista;

23/2 Elinanorden bim -5

26/2 MaoaM bim -4

26/2 Editb bim -6

26/2 Liit bim -6

28/2 Funderar81 bim -1

28/2 Love5 bim -2

28/2 Anonym (Syskonlängtan) bim -1

1/3 frugr95 bim -6

3/3 QueenS bim-4

4/3 Birdiz bim-2

4/3 Lejon90 -3

• Förälskadilivet

Testade idag, negativt, men vet av erfarenhet att jag plussat sent med mina minsta... så håller tummarna ett tag till för mår konstigt lite tjyvens liksom

Men visst blir man besviken...

Testade på em men det borde väl inte göra skillnad?!

Grattis till alla som + at hittills ??

Planerarliten
  • Nr2år2019
    Förälskadilivet skrev 2019-03-04 19:04:26 följande:

Testade idag, negativt, men vet av erfarenhet att jag plussat sent med mina minsta... så håller tummarna ett tag till för mår konstigt lite tjyvens liksom

Men visst blir man besviken...

Testade på em men det borde väl inte göra skillnad?!

Grattis till alla som + at hittills ??

Samma här... Testade också nu på EM och det var negativt. Av någon anledning så lyckas jag alltid hålla mig från att testa på morgonen, men inte på EM... Känns ju lite dumt egentligen! Plussade också efter BIM mina två tidigare graviditeter, så hoppet lever ännu trots besvikelsen över negativt test och den där gnagande oroskänslan när tusan det ska ta sig egentligen?!

Har du några symptom?
  • Nr2år2019
    Anonym (Senistarten) skrev 2019-03-04 11:50:57 följande:

Såklart blir jag glad åt alla som plussar. Grattis till er!! men samtidigt blir jag själv ännu mera ledsen. Det känns verkligen hopplöst detta ...har inga symptom och ska ha BIM på fredag. Med sonen hade jag symtom nästan från det att ägglossningen var. Men nu känner jag ingenting plus att jag är så där extra kåt som man kan vara innan mens... så jag antar att mensen kommer och att det inte blev någonting. Känner mig så ledsen frustrerad Vad är det för fel på mig?

Åh jag känner precis som du!! Hur länge har ni försökt? Jag har ändå varit relativt positiv fram tills nu. Det börjar verkligen kännas hopplöst, men det pendlar mycket beroende på vart i cykeln jag är. Men det värsta är att jag börjar känna mig nedstämd över lag. Kan inte släppa tankarna på att bli gravid, ibland känns det som att det tar över hela livet... :/ Hoppas det är vår tur snart! Än är det några dagar till BIM för dig ju :) Själv ska jag ha på onsdag.
  • Nr2år2019

Det som jag tycker är jobbigast med allt detta är ovissheten... Att inte veta när det ska ta sig eller OM det kommer ta sig? Är det kanske något fel på mig? Eller på honom? Kommer vi att behöva söka hjälp? Kommer min son aldrig att få syskon? Om någon bara sa att du kommer bli gravid om prick 1 år hade jag varit överlycklig, även om jag gärna hade blivit det helst igår såklart. Men tänk om man bara kunde få VETA.. Sorry för massa negativa inlägg på rad här, men det är en sån period nu helt enkelt (dagarna innan BIM med negativa test och ett evigt letande efter symptom...).

• z19
    Nr2år2019 skrev 2019-03-04 19:22:06 följande:

Det som jag tycker är jobbigast med allt detta är ovissheten... Att inte veta när det ska ta sig eller OM det kommer ta sig? Är det kanske något fel på mig? Eller på honom? Kommer vi att behöva söka hjälp? Kommer min son aldrig att få syskon? Om någon bara sa att du kommer bli gravid om prick 1 år hade jag varit överlycklig, även om jag gärna hade blivit det helst igår såklart. Men tänk om man bara kunde få VETA.. Sorry för massa negativa inlägg på rad här, men det är en sån period nu helt enkelt (dagarna innan BIM med negativa test och ett evigt letande efter symptom...).

Kan bara hålla med dig. På alla punkter.

Man får vara negativ. Inget konstigt alls. Många kämpar o kämpar.. o behöver få skriva av sig nånstans o prata med andra i samma sits <3
  • Oktoberflicka93

Grattis till alla som plussat! Och till er som testat negativt, ge inte upp, testa om några dagar igen! Så länge mensen inte kommit så finns det hopp!

Själv har jag inte vågat testa än, är så inställd på att det kommer vara negativt.. Tror att jag har bim på onsdag så får se om jag håller ut tills dess eller om jag testar imorgon..

• Mumin4
    Oktoberflicka93 skrev 2019-03-04 20:09:24 följande:

Grattis till alla som plussat! Och till er som testat negativt, ge inte upp, testa om några dagar igen! Så länge mensen inte kommit så finns det hopp!

Själv har jag inte vågat testa än, är så inställd på att det kommer vara negativt.. Tror att jag har bim på onsdag så får se om jag håller ut tills dess eller om jag testar imorgon..

Fint skrivit!

Ja, man hoppas och hoppas.

Men tror tyvärr min mens kommer snart. Har bim 7/3 tror jag. Får alltid ont på samma ställe i vänster bröst innan mens och ja idag kom den där smärtan...
  • z19

Bim-5

Tog ett test ikväll, o till min förvåning fick jag ett svagt svagt streck - men ändå ett streck!

Nu kommer jag fortsätta testa varje dag fram till bim o se om det blir starkare. Förhoppningsvis har jag plussat :)

• Anonym (Envis mysare)
    z19 skrev 2019-03-04 20:41:50 följande:

Bim-5

Tog ett test ikväll, o till min förvåning fick jag ett svagt svagt streck - men ändå ett streck!

Nu kommer jag fortsätta testa varje dag fram till bim o se om det blir starkare. Förhoppningsvis har jag plussat :)

Hade tänkt testa i morgon på bim-4 fårse :)
Svar på tråden BIM Mars 2019