• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Nicciz
    llindizz skrev 2019-03-07 15:16:02 följande:

Mår riktigt piss idag, huvudvärk, illamående så fort jag äter och trött. Hade äl igår och sex kvällen innan. Är det rent sammanträffande eller tror ni det kan gå få fort?

Om du hade ÄL igår så är ägget fortfarande kvar i äggledaren och inte fäst så du kan inte känna något av det. Ev kan du känna ägglossningssmärtor, men inget annat.
  • Nicciz
    llindizz skrev 2019-03-07 15:16:02 följande:

Mår riktigt piss idag, huvudvärk, illamående så fort jag äter och trött. Hade äl igår och sex kvällen innan. Är det rent sammanträffande eller tror ni det kan gå få fort?

Om du hade ÄL igår så är ägget fortfarande kvar i äggledaren och inte fäst så du kan inte känna något av det. Ev kan du känna ägglossningssmärtor, men inget annat.
  • tovikan

Jag hoppar in har!
    Forsta forsoket for mig och min partner. Vi ar 29-30 ar gamla. BiM+1 idag. Har haft molande vark i nedre delen av magen sedan agglossning och harom dagen borjade det varka i aggledarna ocksa. Har matt illa de tva senaste dagarna och idag fick jag inte ner morgonkaffet. Har haft sura uppstotningar i 2 veckor. Tog ett clearblue early test igar som visade negativt. Tankte vanta till helgen med att ta ett till! Spannande.

• Mumin4
    tovikan skrev 2019-03-07 15:59:47 följande:

Jag hoppar in har!

Forsta forsoket for mig och min partner. Vi ar 29-30 ar gamla. BiM+1 idag. Har haft molande vark i nedre delen av magen sedan agglossning och harom dagen borjade det varka i aggledarna ocksa. Har matt illa de tva senaste dagarna och idag fick jag inte ner morgonkaffet. Har haft sura uppstotningar i 2 veckor. Tog ett clearblue early test igar som visade negativt. Tankte vanta till helgen med att ta ett till! Spannande.

Håller tummarna. Jag inväntar min bim som är i dagarna...
  • tovikan
    Mumin4 skrev 2019-03-07 16:51:37 följande:
    Håller tummarna. Jag inväntar min bim som är i dagarna...
    Spannande! haller tummarna for dig med.
  • Smurfananna

Hoppas det är okej att jag hakar på här. Har bim 12 Mars ???????? Hade äl 25:e, misstänker att jag blev gravid då jag 3 dagar efteråt hade ett jävla illamående som bara sköljde över mig kunde inte ens äta, detta hände ännu en gång 1 dag senare. Misstänker att ägget fäste i detta samband håller tummarna så håååårt.. Blir min 2:a sommar jag försöker .. tror jag fick ett missfall i december .. men nu känns det verkligen som att jag är gravid, tycker mig känna massa tecken om jag inte bara är skenis .... vi håller tummarna ????????

• Anonym (Kajsan86)

BIM LISTA;

1/3 Malin888, vwmamman, Mezzy, Elinanorden, Funderar81, MaoaM, Anonym (Syskonlängtan), Rhubarb82 

2/3 Love5, ETOVA, Seseli, Cis 

3/3 Eveh 

4/3 Minnie768, Liit 

5/3 Editb 

6/3 Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019, sockertoppen90, Förälskadilivet, oktoberflicka93 

7/3 QueenS, Missempi, frugr95, Lejon90, Mumin4, Mariapalnerar3an2 

8/3 Sjp30, Bebislängtan, Jagerika, CH90 

9/3 Siri88, höstmamma, babymys, Anonym (Envis mysare), z19 

10/3 Kakan32, Senistarten, Jsv17 

11/3 Geranium, RedAngel, Vite 

12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, jamåduleva, Mosigos, Smurfananna 

13/3 evi82 

14/3 Anonym (Milla), niiskuneiti 

15/3 Em0ma, Kajsan86 

16/3 Hallonsaft24, Kstadtjej87, Tirin 

17/3 Ängelby 

18/3 Grumpycavat, Räkan123,  Ilseli, Leos Mamma 88, Lyra78

22/3 Hallonpaj 

23/3 Nicciz, llindizz

24/3 ETOVA 

25/3 Swn

28/3 Miss XXX 

26/3 Malin888, Ladyballistic 

29/3 Agronomen 

31/3 vwmamman 

PLUS - lista; 

23/2 Elinanorden bim -5 

26/2 MaoaM bim -4 

26/2 Editb bim -6 

26/2 Liit bim -6 

28/2 Funderar81 bim -1 

28/2 Love5 bim -2 

28/2 Anonym (Syskonlängtan) bim -1 

1/3 frugr95 bim -6 

3/3 QueenS bim-4 

4/3 Birdiz bim-2 

4/3 Lejon90 -3

6/3 jamåduleva bim-6 ÄL+9

• llindizz
    Nicciz skrev 2019-03-07 15:52:24 följande:

Okej ren tillfällighet med andra ord ;)
  • sockertoppen90

Oj va off man varit haha..

Men gjorde testa tidigt ett par dagar innan BIM som visade negativt så va helt inställd på att mensen skulle komma BIM va igår och ingen mens i sikte än men vågar inte få upp hoppet som dog helt på senaste testet för min förra mens va två dagar sen.. Men jag har test beställt som kommer imorgon så jag ska testa i övermorgon om mensen inte fått för sig att dyka upp..

Svar på tråden BIM Mars 2019