• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Mumin4
    Emmissss skrev 2019-03-08 10:28:35 följande:

Prova ta ett test! Jag kan tyvärr få så när mensen är på G :( Håller tummarna!

Tack! Vet att det är typ kört...

Ser imorgon.
  • Smurfananna
    Emmissss skrev 2019-03-08 09:15:27 följande:

Åh så tråkigt när man hoppas! Jag försöker också hålla mig, kissa på ett ÄL idag för att slippa ta ett vanligt text. Men ingen reaktion :( Känner du något i kroppen? Jag vet inte om jag inbillar mig men känner mig lite stel och känner lite i svanken.. sambon trodde det var träningsvärk haha.

Har haft lite molande värk sen ett par dagar efter äl, väldans illamående som verkligen sköljde över mig i två dagar så jag inte kunde inte ens äta.. dock försvann det men väldigt trött under eftermiddagarna så jag knappt kan hålla ögonen öppna & idag vaknade jag med någon konstig känsla i svanken precis som du beskriver, någon konstig känsla överlag där nere .. :/ hoppas verkligen att jag bara testade för tidigt men det återstår & ser.. har ett test till men det tänker jag inte ta förens BIM, besvikelsen som sköljer över en är inte att leka med :?(
  • Anonym (Senistarten)
    niiskuneiti skrev 2019-03-08 09:02:53 följande:

Idag äl+9. Igår kände jag att det var lite tyngre att få luft. Gick och suckades och stönade. Idag fortsätter det och det är tungt att gå uppför trappor för jag får inte luft. Annars mår jag jättebra, känner mig inte alls hängig eller sjuk på nåt vis. Därför börjar jag ju tänka att han det vara tecken på graviditet, att kroppen nu jobbar på. Jag känner mig lite tveksam att så är läget men.. har någon åsikt om det?

Men herregud exakt så känner jag också... hjärtat slår som en djävla #### i kroppen. Jag orkar ingenting fast att jag inte är sjuk men ändå så trött i kroppen. Jag har BIM idag men vågar inte testa ska vänta till söndag...

Jag har inte ens tänkt på att det kan vara ett tecken på att man är gravid :). Hoppas hoppas då skulle jag kunna vara trött för jämnan hahaha
  • niiskuneiti
    Anonym (Senistarten) skrev 2019-03-08 12:23:20 följande:

Men herregud exakt så känner jag också... hjärtat slår som en djävla #### i kroppen. Jag orkar ingenting fast att jag inte är sjuk men ändå så trött i kroppen. Jag har BIM idag men vågar inte testa ska vänta till söndag...

Jag har inte ens tänkt på att det kan vara ett tecken på att man är gravid :). Hoppas hoppas då skulle jag kunna vara trött för jämnan hahaha

Kan du berätta sedan vad det visar? Jag är ju så nyfiken! :) hur känns det annars?
  • Anonym (Senistarten)
    niiskuneiti skrev 2019-03-08 13:04:41 följande:

Kan du berätta sedan vad det visar? Jag är ju så nyfiken! :) hur känns det annars?

Absolut jag återkommer!
  • llindizz

Måste bara fråga. När ni skriver t.ex ÄL+3 betyder det att det är 3 3 dagar efter ägglossning och när ni skriver t.ex äl-3 så är det 3 dagar innan ägglossning. Har jag fattat det rätt då?

• Anonym (Senistarten)
    Anonym (Senistarten) skrev 2019-03-08 13:10:26 följande:

Absolut jag återkommer!

Jag kunde inte hålla mig utan tog test redan idag

• niiskuneiti
    Anonym (Senistarten) skrev 2019-03-08 14:30:33 följande:

Jag kunde inte hålla mig utan tog test redan idag

Grattis!!

När börja du känna dig trött i kroppen och fick hjärtklappning? Hur många dagar före bim?
  • Anonym (Senistarten)
    niiskuneiti skrev 2019-03-08 14:58:43 följande:

Grattis!!

När börja du känna dig trött i kroppen och fick hjärtklappning? Hur många dagar före bim?

Jag har ju inga symtom förutom att jag har hjärtklappning och känner mig lite trött ungefär som när man ska få någon förkylning och i måndags var jag och tränade och då kände jag mig jättetrött och tänkte att nu åker jag väl på någon influensa eller nåt så det måste börja att söndaga /måndags...
  • Anonym (Senistarten)
    Anonym (Senistarten) skrev 2019-03-08 15:04:18 följande:

Jag har ju inga symtom förutom att jag har hjärtklappning och känner mig lite trött ungefär som när man ska få någon förkylning och i måndags var jag och tränade och då kände jag mig jättetrött och tänkte att nu åker jag väl på någon influensa eller nåt så det måste börja att söndaga /måndags...

Alltså 4-5 -6 dagar före bim
Svar på tråden BIM Mars 2019