• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Emmissss

Hur går det för alla? :) Nu står jag o stampar.. bim 12e.. känns inte som det blivit något denna månad heller. Så deppigt! :'(

• llindizz
    Emmissss skrev 2019-03-08 07:26:19 följande:

Hur går det för alla? :) Nu står jag o stampar.. bim 12e.. känns inte som det blivit något denna månad heller. Så deppigt! :'(

BIM 23/3 här. Väntar med spänning. Första försöket för mig och min sambo så tror inte det kommer ta sig... men man kan jo alltid hoppas
  • niiskuneiti

Idag äl+9. Igår kände jag att det var lite tyngre att få luft. Gick och suckades och stönade. Idag fortsätter det och det är tungt att gå uppför trappor för jag får inte luft. Annars mår jag jättebra, känner mig inte alls hängig eller sjuk på nåt vis. Därför börjar jag ju tänka att han det vara tecken på graviditet, att kroppen nu jobbar på. Jag känner mig lite tveksam att så är läget men.. har någon åsikt om det?

• Smurfananna

Har

Emmissss skrev 2019-03-08 07:26:19 följande:

Har också bim 12:e!! var så desperat så tog ett test idag.. negativt.. Hoppas att det bara var för tidigt bim-4 idag & det var ett vanligt test.
  • Emmissss
    Smurfananna skrev 2019-03-08 09:07:55 följande:

Har

Har också bim 12:e!! var så desperat så tog ett test idag.. negativt.. Hoppas att det bara var för tidigt bim-4 idag & det var ett vanligt test.

Åh så tråkigt när man hoppas! Jag försöker också hålla mig, kissa på ett ÄL idag för att slippa ta ett vanligt text. Men ingen reaktion :( Känner du något i kroppen? Jag vet inte om jag inbillar mig men känner mig lite stel och känner lite i svanken.. sambon trodde det var träningsvärk haha.
  • Mumin4

Jag har börjat blöda lite idag. Men inte som vanligt. Annan känsla och först lite lite rosa och nu lite brunt/rostfärgat.

Illamående, yr, molvärk i två veckor ca...

Vad tror ni? Kan jag göra gravtest trots att jag blöder? Tacksam för svar

• Emmissss
    Mumin4 skrev 2019-03-08 10:19:58 följande:

Jag har börjat blöda lite idag. Men inte som vanligt. Annan känsla och först lite lite rosa och nu lite brunt/rostfärgat.

Illamående, yr, molvärk i två veckor ca...

Vad tror ni? Kan jag göra gravtest trots att jag blöder? Tacksam för svar

Prova ta ett test! Jag kan tyvärr få så när mensen är på G :( Håller tummarna!
  • Anonym (Envis mysare)

Bim i morgon. Jag har väl börjat tro mensen är på g. Vi får se.. men aldrig roligt med den känslan. Den brukar vara rätt punktlig.

• Geranium

Bim -3 for mig. Haller mig fran att testa till fram till Bim-dagen. Molvarken fortsatter, samt torra brostvartor. Dock har brosten slutat att omma. Far se vad som hander pa mandag om inte mensen dyker upp tidigare

• sockertoppen90

Jag blir verkligen inte klok på dessa tester..

Fick hem cb digital och testade på morgonurin jag sparade från imorse och negativt..

Nu är jag inne på dag 3 av fyra under mensperioden och inte en droppe mens i sikte :/..

Svar på tråden BIM Mars 2019