• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • 1995lj

Hej alla fina. Idag plussade jag på bim-5 med eftermiddags urin med clearblue early :o :) <3 !

• Nicciz

Äntligen dags för ägglossning! Ska mysa till det ikväll och imorgon och hoppas på det bästa. Sedan återstår den långa väntan mellan ägglossning och BIM. Någon som har ägglossning nu i dagarna?

• Grumpycavat
    Nicciz skrev 2019-03-06 19:53:36 följande:

Äntligen dags för ägglossning! Ska mysa till det ikväll och imorgon och hoppas på det bästa. Sedan återstår den långa väntan mellan ägglossning och BIM. Någon som har ägglossning nu i dagarna?

Åååh, då har du trevliga dagar framför dig. Jag hade ÄL i helgen, så nu är det bara och vänta. :)
  • Grumpycavat
    1995lj skrev 2019-03-06 19:09:25 följande:

Hej alla fina. Idag plussade jag på bim-5 med eftermiddags urin med clearblue early :o :) <3 !

Wow! Grattis
  • babytjejen
    Nicciz skrev 2019-03-06 19:53:36 följande:

Fick positivt utslag på ältest idag så gissar på "nedsläpp" imorgon...men efter nästan fyra år av försök så är det inte fullt lika spännande som från början...
  • llindizz
    jamåduleva skrev 2019-03-06 21:08:00 följande:

Jag tror jag precis plussade! ÄL+9, ska testa med morgonurin imorgon<3

Vad roligt, grattis. Berätta hur det går
  • Nicciz
    babytjejen skrev 2019-03-06 20:49:58 följande:

Fick positivt utslag på ältest idag så gissar på "nedsläpp" imorgon...men efter nästan fyra år av försök så är det inte fullt lika spännande som från början...

Jag förstår. Har blivit lite härdad jag också faktiskt. Hur myser ni för att maxa chansen?

Vi hade sex i förrigår, igår, ikväll och tänkte väl sexa även imorgon. Är helt slut
  • Nicciz
    Grumpycavat skrev 2019-03-06 20:19:20 följande:

Åååh, då har du trevliga dagar framför dig. Jag hade ÄL i helgen, så nu är det bara och vänta. :)

Ja, ÄL är trevligt på hemmafronten. Skönt att det gått några dagar för dig, då får du snart testa :)
  • Förälskadilivet

Men inte dykt upp än.... 1 dag sen o den brukar vara punktlig minsann så håller tummar o tår och allt möjligt just nu ????????

Planerarliten
Svar på tråden BIM Mars 2019