• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • MaoaM
    vwmamman skrev 2019-02-19 19:01:57 följande:

aaaaaaaah denna väntan alltså

Jaa man blir lite knäpp :)
  • Nr2år2019

Hej tjejer!

Jag blir inte riktigt klok på ÄL-testerna denna månad. Förra månaden fungerade det klockrent och dom stämde precis med vad Flo appen sa. Men nu har jag enligt Flo ägglossning idag, men testen har sen två dagar tillbaka sett ut enligt nedan. Det är ju streck där (lite starkare innan dom torkade), men ingen stegring alls. Någon som har koll på om det är så här det fungerar, streck utan stegring innan ÄL? Idag kände jag också att det rann till och när jag gick på toa var där en riklig vit krämig flytning, betyder det att ÄL är på väg? Vad tror ni? Så rädd att missa eller att den ska utebli!!

• Em0ma
    Jagerika skrev 2019-02-18 21:22:27 följande:
    Då vet du precis hur jag känner! Samma här alla blir gravida så lätt känns det som, man blir så ledsen ibland :/ jag fyller ju år i morgon och har ägglossning nu så tänker lite som dig att man kanske blir befruktad på sin födelsedag, det hade varit sjukt häftigt faktiskt :)
    Ja, jag förstår dig helt, du är inte ensam! :) Ja men lite så tänker jag också, sjukt häftigt och lite som det är därför det inte blivit innan :D håller tummarna för oss!!
  • frugr95
    MaoaM skrev 2019-02-19 15:56:00 följande:

Ja det vore ju skönt om det var så, hoppas jag med! Hur många stickor går det åt? 100 känns ju som skitlång hahaha

En sån digital, återanvänder man den då eller hur funkar det.

Det är så olika varje natt hehe det kan vara 2 timmar eller fem..

Tack för svar!

100 beställde jag när en läkare talade om att jag aldrig kunde bli gravid naturligt då jag ej hade ägglossning och då söp jag mig skitfull och beställde de största paketet och bunkrade upp! Hahaha så nej de behövs nog inte :)

En digital kommer med 10 test-stickor.

Får köpa ny efter de tio är slut! De kommer tillsammans.
  • MaoaM
    frugr95 skrev 2019-02-19 19:52:04 följande:

100 beställde jag när en läkare talade om att jag aldrig kunde bli gravid naturligt då jag ej hade ägglossning och då söp jag mig skitfull och beställde de största paketet och bunkrade upp! Hahaha så nej de behövs nog inte :)

En digital kommer med 10 test-stickor.

Får köpa ny efter de tio är slut! De kommer tillsammans.

Aha jävla läkare?! Gör man av med kanske 5 per månad eller ryker 10 per gång?

Jag gissar att dina stickor visar att du visst har ägglossning :)
  • Malin888
    vwmamman skrev 2019-02-19 19:01:57 följande:

aaaaaaaah denna väntan alltså

Japp

Känner du ngt?
  • Malin888
    MaoaM skrev 2019-02-19 19:02:56 följande:

Förra månaden testade jag med testa tidigt och blev så jävla besviken. 5dgr före bim måste det varit. Sen testade jag bim-1, då har jag plussat de 2 ggr tidigare jag varit gravid. Negativt. Sen kom mensen en dag sent såklart och jag hade mensvärk 2 dagar innan. Brukar jag aldrig ha. Blödde nästan en vecka och otroligt mycket, med klumpar. Tyckte det va så konstigt så jag testade mej igen efter jag slutat blöda för att se om det kunde varit missfall men det visade inget.

Såatte jag kommer med största säkerhet testa alldeles för många gånger denna gången med hahaha men min tanke är att jag inte ska göra det :)

Hur tänker du göra?

Jag tänker testa som fan! Hahaha

Varje dag från söndag!

Hahaha
  • MaoaM
    Malin888 skrev 2019-02-19 20:07:45 följande:

Varje dag från söndag!

Hahaha

Åh haha va spännande! Kanske borde köpa hem ett gäng billiga. Har ett kvar sen sist :D

Känner mej nu rätt trött i underlivet liksom. Brukar känna så vid mens med. Men som sagt urinvägsinfektioner kan ju spöka också
  • vwmamman
    Malin888 skrev 2019-02-19 20:06:26 följande:

Japp

Känner du ngt?

njea i går å förrgår hade ja typ mensvärk i tjejmagen

. iförrgår ilade de oxå där

. haft svagt huvudvärk tre dagar .. å sugen på typ allt

hur går de för dig?
  • MaoaM
    Malin888 skrev 2019-02-19 20:07:45 följande:

Varje dag från söndag!