Inlägg från: Sagomamma |Visa alla inlägg
  • Sagomamma

Vad intressant med en "egen" tävling här inne Ska bli spännande! Eller har jag fattar allt helt fel nu förresten..? Fundersam

Fasen vad duktiga allihopa som hänger här inne är alltså, jag blir störtimpad varje gång!!! Ledsen om jag inte skriver hos alla er jag snokar inne hos -är lite halvkass på det, men ni ska veta att jag gillar era alster...Skrattande

• Sagomamma

Lycka2:

Ja, jag är extremt nyfiken *också väldigt anonym eftersom jag bara skriver på kanske var 10:e sida*

• Sagomamma

Fy för, mjölkstockning är ingen hit... Skrikandes

Jag -som ÄLSKAR Cheris LO:sar- måste bara fråga dig vad du använder för kamera, för nu har jag börjat inse att jag älskar dina fotografier ocksåSkrattande!
    Nej, men allvarligt, den verkar himla bra, riktigt snygga foton får du ju! Vill du säga vad du har för kamera?

• Sagomamma

chestnut roan är den bästa "första"färgen sägs det Därefter kan man utöka sitt sortiment!

• Sagomamma

ZaraÖ:

Hmm.. Men "rörlig" frakt då? Borde inte det vara bäst? Om man t ex bara vill handla typ en penna...?

• Sagomamma

Ja självklart... Ååå vilken idiot jag är ibland Tack Jo79

Ska absolut försöka bygga upp så mycket det bara går så snabbt det bara går!! Måste börja nånstans ju... Men jag blir jätteglad om ni säger vad ni tycker i min gästbok här eller via mail sen när jag väl öppnat!

• Sagomamma

Meeeen, hoppsan då! Loggadei n på en annan dator där jag haft "Jessi" förinloggad liksom Klant...

2xA: Listigt

• Sagomamma

Anne81:

Prova våtservetter för bebisrumpor! Både alkoholfritt och parfymfritt (för det mesta...)! Sägs fungera bra för dem som stämplar!

Svar på tråden Scrapträsket