Inlägg från: Sagomamma |Visa alla inlägg
  • Sagomamma

Scrapträsket

Själv har jag suttit och glott på "Ett herrans liv" med Filip och Fredrik -Runar Sörgaard var med och det var sketakul *S*

• Sagomamma
    Cia o krabaten skrev 2006-05-21 22:13:14 följande:
    Finns en mix med olika stilar i ett och samma som är väldigt prisvärd tex.
    Åååå, DET måste jag bara ha!!! *suuuugenSkrikandes*

Skumpis:

Tror att det var reprisen det som var ikväll... Typiskt! Men det brukar alltid vara skoj!

Cheri:

FundersamOjdå... Där ser man... Har inte koll ens på när/om/hur det är VM eller "någon annan typ av tävling i hockey" , såååå lite koll har jagOskyldig
  • Sagomamma

ååå, kommer ni ihåg att vi pratade om det där mixade alfabetet i foamstamps för ett tag sedan, som var så prisvärt OCH snygg! (som jag blev så sugen på och var tvungen att ha?) Nu är det på väg!! Tack för tipset vem det nu var... Cia kanske?

• Sagomamma

Chestnut roan är en bra färg absolut, men jag säger samma som Fnyz: dark brown är helt klart favoriten

• Sagomamma

trollmossan:

Jag använder mitt foamstamps-alfabete jättemycket, det blir som titeln på min dubbel-LO i galleriet! Eller som på Cheris senaste alster

Jag använder också mycket rub-ons -jättesnyggt!

Jo79:

Testade knallrosa fluidchalk igår och det var faktiskt jättekul att ha något annat än det typiska brända

• Sagomamma

trollmossan:

Magnetstämplar är väl inte bättre direkt än andra stämplar men man kanskriva på liksom en rad istället för bara bokstav för bokstav. Har själv inte något sånt eftersom jag tycker att det verkar vara slöseri med pengarPenga mun (Har iofs aldrig provat men jag tänker att om jag vilk ha en text så skriver jag ju ut på datorn?) Då använder jag hellre rub-ons eller foamstamps som jag ju då ÄLSKAR och anser vara med prisvärt...

mystjejen:

Det låter himla bra, man kanske kan inspireras av det där...Fundersam
    Men herregud, vad begränsat med tid -stort LYCKA TILL - hade fått scrapblock bara av tanken !! Ska bli spännande att se resultatet!!!!

• Sagomamma

Mella72:

Fluid chalk använder man till kanter och till stämpling och foamstampstitlar t ex. Torra chaks använder man väl mest till att färglägga typ stämpelmotiv? Eller har jag helt fel för mig nu kanske...?

• Sagomamma

Fy tusan vad avundsjuk jag är på er som ska gå på mässa!!! Bläääää, vad trååååkigt att jag bor 60 mil ifrån...

• Sagomamma

Som första färg är det bra att köpa någon som är lite "jordig" i tonen, dark brown eller chestnut roan kanske amber clay t ex, dem kan man använda även till sina stämplar (titlar och sånt). Sen är det rätt kul att använda fluid chalk i samma färg som pappret också, blir en annan effekt än det där "slitna"/gamla. Så det är liksom vad man föredrar

Svar på tråden Scrapträsket