Inlägg från: Sagomamma |Visa alla inlägg
  • Sagomamma

Scrapträsket

Jag är så lycklig idag!!! Igårkväll beställde jag denna:(den undre delen) och visst är den UNDERBAR!!!!!

• Sagomamma

Aaa visst är den underbar... ? Cheri, om jag hade råd så...

2xA skrev 2006-06-06 19:44:37 följande:
    Vad är det? En resväska? En beautybox? Eller en SCRAPVÄSKKA kanske!!! Varifrån beställde du den läckerbiten?
    Från min SVENSKA underleverantör vilket betyder att jag inte ens behöver vänta i hundra år på tullar och skräp och mög...
  • Sagomamma
    MAMMSY skrev 2006-06-07 19:48:13 följande:
    mamma i småland: Det funkar att måla vanlig mesh annars.. å så kan man använda såndär tapetväv, finns i tapetbutiker på rulle jättebilligt
    Ååå, tack för tipset!!!Skrattande
  • Sagomamma
    Lingonflickan skrev 2006-06-07 19:51:38 följande:
    Mammsy: tapetväv??? Menar du typ sån där strukturerad man målar på?  (kommer inte på vad det heter just nu) Är den syrafri då? Om jag målar mesh, vilken färg funkar då? har ju bara vågat köpa MM:s färgkit.
    Kan aldrig tänka mig att den är syrafri, men man kan ju använda den på t ex kort och så...
  • Sagomamma

Tycker att det är jättekonstigt att det finns dom som får tag i att beställa den fortfarande... Fundersam För EK ska tydligen ha slutat tillverka den, i alla fall den stora "whale of a punche":n och medium storleken... Fast den lilla verkar också svår att hitta... Kanske Srapaddicted hittat en restlager någonstans...? *funderar vidare*

• Sagomamma
    tr3z skrev 2006-06-08 19:19:59 följande:
    Jättefin var den liiinda!Sagomamma - måste bara säga att jag gillar månadspaketet för juni jättemycket! Snygga papper som tusan!
    Du ANAR inte vad glad jag blir , själv älskar jag ju de papprena just nu, och då är det så roligt om någon annan uppskattar vad man satt ihop!!!
  • Sagomamma
    tr3z skrev 2006-06-08 20:42:31 följande:
    Sagomamma - jodå, och hade jag haft pengar hade jag haft ett paket här hemma snart Meeeeeen jag har hål i tänderna.. Detta eviga dilemma! Om man inte kan äta och dricka (för att det gör ont) så blir man ju både smal och kan köpa scrapsaker. Och ÄNDÅ väljer man att gå till tandläkaren! Kontigt!
    Smal OCH kunna köpa scrapsaker , vad tusan tvekar man på egentligen!

Cheri:
  • Sagomamma
    Jo79 skrev 2006-06-09 12:42:11 följande:
    Och jag fick ett litet fint paket från Pysselpunkten men inte från scrapbookbutiken... Jobbigt att vänta ända tills på måndag!!Grattis till alla hus och lägenheter och jobb och allt vad det var... Mamma till KaramEllen
    Och jag som skickat det den 7/6 kl 14.00 , samma dag som beställningen lades alltså (typ efter två timmar)!!! Och så har du FORTFRANDE inte det??? Konstigt... Tsan vad lessen man blir när man försöker vara snabb och så kan inte Posten sköta sitt jobb...

Hoppas det jag skickat med åtminstone funkar som liiite tröst:;-D
  • Sagomamma
    PamPam 83 skrev 2006-06-09 22:35:48 följande:
    BillaBongClas Olson har för billig slant
    Även i datorn kan man skriva ut sån text... Ännu billigare På min dubbel-LO (för juni månad ) har jag skrivit ut från datorn, funkar hur bra som helst!
  • Sagomamma
    Fu TUSAN vad vansinnig jag blir

Det innebär att MIN leverantör som tar hem EK:s grejer har ljugit för mig!!! För exakt så sa de till mig, att EK skulle sluta tillverka dem!!

*skriver argt mail*
  • Sagomamma
    Fnyz skrev 2006-06-12 15:41:12 följande:
    Flissi:::på förstasidan i den här tråden finns massa internetadresser till butiker. och så har det tillkommit några butiker som t.ex. scrapbookbutiken.se som sagomamma här på fl äger den kan ajg rekomendera varmt!!!!
Svar på tråden Scrapträsket