Inlägg från: Sagomamma |Visa alla inlägg
  • Sagomamma

Scrapträsket

2xA: Du har lååångt gb-inlägg Lycka till i planeringen!

Cia: Meeen, vad fin...Jättehärlig, vilka söta barn

aell: Man kan ju fråga vad frakten blir! Och bestämma sig i efterhand när man vet liksom!? En bra butik tillgodoser kundens alla behov så låååångt det bara går!

Skumpis: Man kan ju minst sagt säga att du har alla förutsättningar ... Men har man scrapblock så har man, jag tycker faktiskt lite synd om dig

• Sagomamma

aell: JO absolut ska ni ju ha en alldeles egen scrapbookbutik!! Så 2XA: kom igen nu, du har ju redan kunder

• Sagomamma

Nu har jag scrappat lite "altered" för första gången!

Jäääätteroligt!! Behövde en personlig doppresent till ett gudbarn, så det var bara att dra fram en skokartong och börja scrappa!

Sen blev det ett 50-årskort också ihopslängt kvällen innan stor 50-årsfest för min kära mamma!

har ju som bekant inte så mycket tid över för scrapping längre så detta är ju HUGE för mig

Bilder finns GIVETVIS!

• Sagomamma

Fnyz: Sött med ID-banden med Den var hur söt som helst, din första LO! Säger som Meli: köp lite i taget!

Mammsy: Stackare ! Leta upp lite fler billighetsrecept här på FL nu, så ni an leva snålt ett par månader till, så är du tillbaks snabbare än du anar

mamma i småland: Och nu blir man ju inte ALLS nyfiken?!?! Vad är väl lite smutsig tvätt, när man desperat behöver bredband för att visa oss sina nya LO:sar?

• Sagomamma

Gluedots bara MÅSTE man ha, GÅR inte att scrappa annars , sen har det kommit en ny gluedotsgrej som är himla bra till band t ex. Det heter GlueLine och är som enlång linje av gluedotslimmet. Svårt att förklara men allt med gluedots är super!

Öljetthålslagaren kan man ju använda till att göra hål var man vill på pappret. Små hål blir det ju om man har en sådan som klarar av tre olika storlekar, de är bra att ha!

Chalks klarar jag heller inte mig utan!

• Sagomamma

BillaBong:

Behöver inte nödvändigtvis betyda att det är syrafritt!

Angående minibradsd, så är det himla snygg dekoration!

• Sagomamma

Nej, man ska ju oftast inte se baksidan ändå... När du sätter det i album sen, så sätter du ju en till på andra sidan liksom så baksidan visas aldrig ju! *knepig förklaring *

Svar på tråden Scrapträsket