Scrapträsket
Sååå, nu har jag lagt in 6 nya Lo:sar som ligger under Kretaalbumet. Kika gärna in och säg vad ni tycker. Man blir ju lite hemmablind och kör på i samma stil. Iaf jag... ![]()
Sååå, nu har jag lagt in 6 nya Lo:sar som ligger under Kretaalbumet. Kika gärna in och säg vad ni tycker. Man blir ju lite hemmablind och kör på i samma stil. Iaf jag... ![]()
Naaaa vad gulliga ni é...
Jag använder ganska ofta skisser just nu, men det går i vågor. Jag brukar kolla runt lite här och där och rita lo:sar eller detaljer som jag tycker är snygga. Jag tycker att skisser är ett bra sätt för mig att komma igång, ibland blir det väldigt likt skissen och ibland verkligen inte!
Grattis Leamon! Det spelar väl ingen roll om det det inte var så många med, vinst som vinst!! Kul!! ![]()
Angående sina första lo:sar.... jag ryser när jag ser mina första!
De är riktigt läskiga att se på tycker jag... Men jag har bestämt mig för att de ska få vara som de är, för de visar ju faktiskt på en utveckling, och det är alltid roligt att se att man utvecklas. Men däremot är jag tveksam till att ha kvar de i min dotters album.... tycker lite synd om henne som ska ha dessa "verk" i sitt album...
Så jag kanske gör om några sidor där, fast sparar de jag gjort i ett annat album. Var det inte Cia som hade ett träningsalbum? Eller är det ett album om din träning? (Typ jogging...?)
Oj oj oj... var inne på scrapoteket och kollade nyheterna.... vad supersnygga färgerna i fourz är! Vill ju ha varenda serie där ju!
Riktigt läckra!!
Marajjah: Ibland. Och det är inget system i det, jag fattar inte alls varför jag måste ivöand och ibland inte... skumt. Bwt, gillar så! hur du kombinerar starka färger och dekorationer med fina kort! Jag skulle oxå vilja "kunna" det med enfärgat bazzill....
Marajjah: Jag har ett svart AMM Urban Chic album. Stooort är det, men jättefint! Liksom läderimitation. Det är väl ett av de dyrare tror jag, men jag tycker att det är supersnyggt! Fast jag tror att jag kanske ska köpa nått annat nästa gång. Eller så gör jag inte det....
MKK: Jag har inte nån bra koll på scrapbutiker häromkring, men jag har varit på scrapbook etc. som ligger på danska vägen. Fast jag tycker inte de hade nått bra..
Du får väl kolla i bokhandlarna och panduro...
Välkommen tillbax Mammsy! Det har allt varit lite tomt här utan dig! ![]()