• Jo79

Scrapträsket

Johannapanna skrev 2006-05-15 22:30:03 följande:
    Jo79: Jo Cheri frågade vad jag ville ha för skisser och då fattade jag det som att det fanns olika typer av skisser. Som sagt, jag är nybörjare.Är det nåt särskilt man ska tänka på när man använder sej av skisser?
    Hm. Jaha ok dårå... Att tänka på, jag tycker att det är ett bra sätt att komma igång på, en skiss. Men att inte stirra sig blind på att det ska se ut precis som på skissen om man inte har deko eller foton eller papper som det ska vara på skissen. Men det är kanon att utgå ifrån! Och jag gör många lo:sar precis rakt av från en skiss.
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Johannapanna: Det är oxå lite olika, ibland står det "blomma" eller "deko" där skissmakaren har tänkt sig det, och oftast så står det var den som gjort skissen har tänkt sig foton och text, men ibland är det väldigt löst. Titta runt lite vetja, Tre3z har lagt upp våra skisser som vi haft här, och på scrappiz och scraproom bla finns det massa skisser. Och ovan nämnda scrap-maps.

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Nienna Calaelen skrev 2006-05-16 12:55:23 följande:
    Pyret78 - Jag har en Instant setter som jag är jättenöjd med! Den smäller till lite när man gör hål eller sätter öljetter, men man slipper stå och hamra i alla fall.www.makingmemories.com/products/tools/instant... ~Mamma till världens finaste Ella och världens goaste Neo~
    Smäller lite? Så lite att bäsen på övervåningen fortfarande sover?
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Loppan: Men förbred dig.... det är skitsvårt att välja, för alla är lika snygga, och när du väl har fått hem det/de pack du beställde bara måste du komplettera med dina favvopapper....

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ni som har en silent setter, är det svårt att få fast öljetterna när man bara ska trycka fast dem? Annars ska man ju banka med hammare...?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Bejbi: Vad bra.... funderar seriöst på att köpa en sådan. Tror jag ska kika in på scrapkammaren och kolla lite...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ingen silent setter där... men oj vilka fina urban nånting papper! Tål att tänkas på....

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Bejbi: Ja... får väl göra det då! *kilar in på scrapkammaren med ögona på vid gavel*

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Men HALLÅ!Generad HurFörvånad kunde jag missa den??! På första sidan och allt... *skäms*

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Loppan: Nej, inte basic grey, det var Urban lily...? Jättefina!!

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket