Scrapträsket
Zara: Jag har för mig att jag går in på skrivaren och ändrar utskriftsformat...? Till spegelvänt. Arkiv, skriv ut, egenskaper... funktioner. Om jag är i word och skriver. Men du kanske har löst det?
Zara: Jag har för mig att jag går in på skrivaren och ändrar utskriftsformat...? Till spegelvänt. Arkiv, skriv ut, egenskaper... funktioner. Om jag är i word och skriver. Men du kanske har löst det?
Jag har... 4 stansar, en blad, en hörnrundare och två blommor, en liten och en stor, och jag tycker att de är hur bra som helst! Jobbigt att stansa ut, visserligen, men jag använder dom så ofta! Ångrar inte de köpen alls!
Sedan gillar jag primablommor och chalk jättemycket oxå.
Jag har haft såndär blå limpenna som man trycker ut limmet med, och den är ju bara så himla besvärlig! Vill ha en annan!! Det kommer inget, kommer inget, så kommer allt,och så blir det för mycket och så torkar det så det inte går att få ut lim nästa gång... Jag blir galen! Gillar limpennor, men inte den!!
Jag brukar använda minibrads att fästa primablommorna med. Använder de nästan bara till det faktiskt... ![]()
Kela: På Claes Olsson ska det finnas billiga små burkar med akrylfärg. Jag har inte tittat på den själv, men vet att Skumpis har hållt i dem.
Tror att jag ska slänga ett öga på dem själv när jag är i stan...
Cia: Vad skönt för dig!! GRATTIS!!
Jag har fortfarande två sidor kvar. Eller kanske tre....
Men det är såååå segt, så jag har börjat med ett semsteralbum så länge. Och DET är jättekul!!
Marajjah: Ooops... tänkte inte på det...! Men ni har väl teflonminne ni med...?
;_)
Evve: ja, det finns. Även till mindre format som 20'20 och 15'15.
Johannapanna: Hmmm... vad menar du? Format eller stil...? Det finns ju massa olika skisser, men de som ligger ute på t.ex scrappiz är oftast i 12'12. Men de är ju inte så svårt att göra om till det format du vill ha om du gör i ett annat format. Jag har anpassat massa skisser som är gjorda i 12'12 till a4 eftersom det var i det formatet jag scrappade i.
Scrapbookbutiken har väl album och plastfickor om jag inte minns fel...?
![]()