• Jo79

Scrapträsket

Bra jobb Cia! Jättebra

Jag tillbringar med framför datorn än vad jag scrappar...

• Jo79

och har släppt hjärnan framför en bil... mer tid framför datorn ska det ju vara...

• Jo79

Skumpis: Tar man inte vanligt bazzill typ och skär till och fixar till ett fint kort? Eller är jag ute och cyklar?

• Jo79

Okej...nu har jag scannat in Lo.s hos en kompis som har skickat till min hotmail... och hur gör jag sedan?? Jag FATTAR inte!! Någon som vet och kan hjälpa?

• Jo79

Cia: Jamen jag kan ju inte få den till att bli jpg. sparad... den blir bara bmg eller nått liknande ju...

• Jo79

ÅH! Vet i katten hur jag gjorde, men nu ligger iaf EN ny bild uppe... det kommer fler, men när kan jag inte säga. Måste ju först kolla på melodifestivalen och sedan försöka komma på hur jag gjorde....

TJOHOOO!!

• Jo79

Puh.... nu har jag laddat upp 14 (!) nya lo:s i galleriet... Det är ju bara att inse att jag måste ha en digitalkamera eller scanner... Får skriva det på måste ha listan...

• Jo79

Tack för allt beröm...

Det är så kul att äntligen ha lagt ut några lo.s!

Tack Cia för hjälpen!

• Jo79

Tack så hemskt mycket för allt ert beröm! Jag rodnar när jag läser det.... (skulle vilja göra en smiley som rodnar här, men vet inte hur man gör) Jag blir jätteglad!!

• Jo79

Åh, är det din Lo som vann!! Jag röstade ju på den, den var KLART finast!!

GRATTIS!!

Svar på tråden Scrapträsket