Inlägg från: bitte71 |Visa alla inlägg
  • bitte71

Scrapträsket

ZaraÖ: BG- frälst eller vadå?

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • bitte71

Jo79: det var jag som frågade om Junkitz - och jag såg att de fanns där! Och vad mkt Basic Grey-papper de hade! Tyvärr hade de inte så mkt dekorationer och sånt - men papper i mängder! Så det är ingen som handlat där då och kan ge synpunkter på affären?

• bitte71

Nä, vad fasen - föräldrapenningen kommer ju på torsdag! Här ska handlas!*springer i kapp med Jo79 in till Scrappics*

• bitte71

Jo79: nä, det undrade jag oxå - stod ju inte

• bitte71

Hej hopp...
    Har en liten fråga: om man ska köpa bokstavsstämplar (alltså såna små ca 1 cm höga): vilket är bäst - magnetstämplar eller vanliga stämplar (såna av gummi)???

Sedan har jag beslutsångest: var inne på scrappics igår och ville köpa lite mer papper. De hade ju de flesta av Junkitz papper så det är jag klar över. Men sedan har de ju hela kollektioner av Basic Grey oxå och de var så fina allihop ju! Jag kan bara inte bestämma vilken jag ska ta: lollipop, phunky eller vad?! *i-landsproblem, jag vet*
    Kan inte ni som provat några av kollektionerna hojta till så kanske jag kan smita in till er och kolla hur det blev - då kanske jag kan bestämma mig...

• bitte71

Frågar igen (eftersom jag kanske tänkte ta en sväng förbi Brunsons imorgon ): vilka bokstavsstämplar är bäst - magnetstämplar eller gummistämplar? 

• bitte71

Öhhh - har jag missat ngt men är inlägget om scrapbookbutiken borttaget eller...? Det finns ju inte kvar????? Men jag söker på det så hittar jag nog dit jag oxå!

Ang. min beslutsångest om vilken Basic Grey-kollektion jag skulle välja så blev det Phresh and Phunky - så nu vänta jag spänt på nästa paket!

• bitte71

Sagomamma: oj, är det så - även om man är totalt nybörjare som jag???

• bitte71

Sagomamma: tack så mkt! *shoppar lite till* Det verkar vara en mkt bra sida!

• bitte71

Anne81: det var jag *räcker upp handen* :jag kan skriva i din gästbok sedan hur jag gjorde - men nu måste jag ta hand om en hungrig liten tjej här först

Svar på tråden Scrapträsket