Inlägg från: bitte71 |Visa alla inlägg
  • bitte71

Scrapträsket

Buähhh: nu har jag fått reda på att retroblommastansen har utgått ur sortimentet hos tillverkaren och jag har inte hunnit köpa den för jag har inte haft några pengar!SkrikandesGråterSkrikandesGråter När jag kollade nu på scrapaddicted så var den slut i lager där och jag vet att de haft den ett tag.... Nu är jag verkligen sur - jag som tänkt köpa den när jag får skattepengarna nu! Någon som vet om det är någon affär som har den kvar? *hoppas*

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • bitte71

2xA: attans att jag inte visste det - har beställt precis nu från pappersbiten! Jag har ju nämligen pysselpunkten i närheten (bor precis utanför Halmstad) så då hade jag kunnat spara fraktkostnaden genom att hämta det direkt! Jaja, inget att göra ngt åt nu - hoppas de har den kvar bara - väntar på bekräftelse från pappersbiten nu!

• bitte71

liiinda: den fanns även på Pysselpunkten! Tror att jag och Fnyz tog de sista på pappersbiten *skäms lite*Generad Hoppas du hittar den på ngt av de andra ställena!

• bitte71

Marajjah: om du *host host* skickar ett personligt meddelande till Sagomamma*host host* så kan du få mer besked ang retrostansen. Och nu hade jag fått orderbekräftelsen från Pappersbiten - då är den slut där också!SkrikandesSkrikandesSkrikandes Blir man sur då eller? Så nu försökte jag på pysselpunkten istället *hoppas den finns kvar*

• bitte71

Jag har beställt retroblomman nu från pysselpunkten och hon hade den! Jippie! Dessutom frågade hon om jag ville hämta paketet eftersom jag bor så nära och det vill jag ju givetvis (sparar ju lite pengar då på fraktkostnaden)

• bitte71

MAMMSY: jag beställde den lilla också från Pysselpunkten! Men jag tror jag såg den på pappersbiten också? *hmm, funderar*

• bitte71

Ok, nu undrar jag om det är ngn som ngt ställe där de säljer fotohållare, sådana här alltså:

På Brunssons var de slut och jag har bara sett vanliga fotoankare på andra ställen.
    Skulle gärna vilja ha tag på sådana!

• bitte71

Ngn som vet ngt ställe alltså - inte lätt att skriva med bebis i famnen...

• bitte71

Varför syns inte bilden nu då? Ja, det kanske är ngn som vet vad jag menar ändå?

Svar på tråden Scrapträsket