Inlägg från: BillaBong |Visa alla inlägg
  • BillaBong

Scrapträsket

Sagomamma skrev 2006-05-21 18:47:00 följande:
    Menar du något sånt som jag har på min dubbel-LO kanske? Eller som finns på Cheris senaste...?Bokstavsstämplar är nog det bästa jag nånsin köpt tror jag! MÅSTE verkligen införskaffa fler (fast jersey är verkligen helt klart snyggaste bokstavsstämpeln) !!! *helt frälst*

Ja just det, precis så - schiiitsnyggt!
    Har du någon direktlänk till såna eller liknande i någon webshop? Tycker inte man ser hur stora de är när man kikar... Eller ett namn så kan jag söka själv? Kanske Jersay, kan det vara så enkelt tro?

Mamma till finaste Nova (f.060220)
  • BillaBong
    Loppan79 skrev 2006-05-21 19:31:50 följande:
    BillaBong - kolla i sagomammas presentation så tror jag att du kommer hitta en väg till stämplarna

Jag måste vara född i går! Tack!

• BillaBong

Men GAH! HAHA! Nu känner man sig sådär lagom smart! Jag fattade inte att det var som mallar man använde och duttade bokstäverna på utan fick för mig att det var stora "vanliga" stämplar, "vad-de-nu-kallas"... Inte undrapå att jag inte hittade några när jag letade, fniss! Men nu har jag skallen med mig igen  

Ser ut att kunna bli ett Foam stamps Set - Jersey LC + 5 st Foambrush ungefär precis ... nu! Skrattande

Marajjah:
    Åh! Vad fint!

• BillaBong
    Cia o krabaten skrev 2006-05-21 22:13:14 följande:
    Billabong: Jag gillar inte alls mitt Jersey dårå...Eller JO, jag gillar det, men det känns lite stelt och strikt för att kunna varieras och användas till många typer av LO's.Så mitt är utlånat nu och jag saknar det inte ett smack Välj noga om du bara ska köpa ett. Så att det passar flera olika stilar.Finns en mix med olika stilar i ett och samma som är väldigt prisvärd tex.

Var finns den mixen? Nu är det i och för sig försent, har redan beställt Jersey, men man kanske kan kosta på sig mixen lite senare också om det inte är allt för dyrt?

• BillaBong

Oh, herregud! Jag visste inte ens att scrapbutiken fanns! Jag kommer bli ruinerad!!! GråterFlört ... och få en suckande sambo efter mig, hihi!

• BillaBong

Sliter mitt hår och springer i cirklar! SkrikandesFlört Men tack ändå!

• BillaBong
    mamma i Småland Online
    Chestnut roan har jag köpt på scrapaddicted (tror jag det hette?) Fick hem det i går och jag älskar den redan! Skrattande
  • BillaBong
    Mella72 skrev 2006-05-24 12:02:26 följande:
    Billabong- hur lång tid det från att du beställde det tills du fått hem det?

Vågar inte säga exakt, men det tog nog ett rätt bra tag för jag hann börja fundera var paketet tagit vägen - om det kommit bort på vägen hit. Men om jag ska höfta kanske jag säger ungefär ... 6-8 dagar? Men jag vågar inte svära på det som sagt, hade många olika paket på ingående samtidigt så jag vet inte vilket jag beställde först/sist

• BillaBong

Men vilken jobbig sida House Of Paper hade - att menyraden försvinner när man klickat vidare till en kategori. Klicka framåt, klicka bakåt, klicka framåt... PUST! Vilket i-landsproblem! Och så såg den lite amatörig ut, är jag den enda som tycker det? Fast de verkar ju ha bra grejor, så here I come, kika går ju alltid!

• BillaBong
    Fnyz skrev 2006-05-24 16:46:24 följande:
    Billabong: menyraden flyttar sig til landra sidan av sidan så att säga om du förstår hur jag menar...kolla till höger nr du klickat in dig ngnstans

Haha! Tack! NU såg jag GeneradFlört

Svar på tråden Scrapträsket